וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "יהיה מדהים לזכות בליגת האומות ישר אחרי היורו"

מאמן נבחרת איטליה מתכונן למפגש חצי גמר ליגת האומות מול ספרד ברביעי (21:45, ספורט4): "יהיה משחק טוב, לא יהיה קל"

אלופת אירופה איטליה מתכוננת לקראת משחק חצי גמר ליגת האומות מול ספרד ברביעי. האזורי מקווים לשמור על רצף 36 המשחקים ללא הפסד ולעלות לגמר, שם המנצחת בין השתיים תפגוש את צרפת או בלגיה, שיתמודדו בחצי הגמר השני. המאמן רוברטו מאנצ'יני התראיין לאתר הרשמי של אופ"א לקראת המפגש המסקרן עם לה-רוחה והתייחס למשחק.

התקשנו מול ספרד במפגש בינינו לבינם ביורו האחרון", אמר מאנצ'יני. "זו נבחרת טובה עם שחקנים איכותיים. אני צופה שיפתח משחק טוב בין שתי הנבחרות, כאשר הנעת הכדור זה אספקט אותו הם מבצעים בצורה הכי טובה. במשחק הקודם לא ממש הצלחנו להשתוות לרמתם במובן הזה, הפעם זה יהיה שונה".

רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
"יש כמה דרכים להשיג ניצחון". מאנצ'יני/רויטרס

על האפשרות של זכייה בליגת האומות לאחר שאיטליה זכתה ביורו האחרון: "זה יהיה מדהים לזכות בליגת האומות ישר אחרי שזכינו ביורו. זה גם יהיה מדהים אם נצליח להעפיל למונדיאל כמה שיותר מוקדם. כך או כך, בשני המקרים - זה לא הולך להיות קל".

על הרוח של נבחרת איטליה וסגנון המשחק: "בכל משחק יש את הקשיים שצריך להתמודד איתם. כשאנחנו משחקים נגד נבחרות חלשות יותר, קשה לפתח משחק בגלל שהן מתרכזות בהגנה. אין רק דרך אחת לנצח. זה לא עניין רק של לשחק טוב. אם אנחנו יכולים לפתח משחק מבדר, זה יהיה מצוין, אבל יש כמה דרכים להשיג את הניצחון. התפיסה בנבחרת מאז שהגעתי השתנתה. עם זאת, אי אפשר לשכוח שאיטליה זכתה ארבע פעמים במונדיאל, אנחנו אלופי אירופה - יש לנבחרת הזו היסטוריה מרשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully