וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות בכורה לרמת גן ורמה"ש, טסלפפה הפסיד מול האקסית

הפועל פתח תקוה ומאמנה הפסידו 1:0 לסקציה נס ציונה. הקבוצה מהשרון הביסה 0:4 בחוץ את נצרת, האורדונים גברו על רעננה

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

אחרי חלק ראשון פנטסטי שהניב 18 שערים בחמישה משחקים, המחזור השישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים, שהניבו 12 שערים. הפועל רמת גן ניצחה 3:4 בחוץ את רעננה, שנותרה אחרונה. הפועל רמת השרון הביסה 0:4 בחוץ את מכבי אחי נצרת. סקציה נס ציונה גברה 0:1 על הפועל פתח תקוה והאקס עופר טסלפפה.

אנס דאבור שחקן מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
תבוסה ביתית לנצרת. דאבור/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 4:0

מאז ה-0:1 במאי 2009 לא הצליחה רמת השרון לנצח בנצרת, והערב סוף סוף השיגה האורחת ניצחון חוץ על היריבה הצפונית, ועשתה זאת בענק. חשוב מכך - ניצחה לראשונה העונה בליגה לאחר ארבע תוצאות תיקו והפסד. אור אוסטוינד כבש ראשון לזכות רמת השרון בדקה ה-37, שלוש דקות לאחר שאיציק שולמייסטר השאיר את המארחת בעשרה שחקנים לאחר שראה את הכרטיס האדום.

אוהד ברזילי הכפיל בדקה ה-50, והשלים צמד לאחר בישול נהדר של אוסטוינד. עידן רטע הוסיף את הרביעי בבעיטה מחוץ לרחבה (81) וסגר רביעייה גדולה של רמת השרון. לאחר שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים אחי נצרת שוקעת מעט, וסופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה הלאומית, והיא במקום השישי.

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס לא מתכוון להתפטר וזוכה לגיבוי מאברמוב

לכתבה המלאה
עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
מפגש פיקנטי שהסתיים בהפסד. עופר טסלפפה/קובי אליהו

סקציה נס ציונה - הפועל פתח תקוה 0:1

עופר טסלפפה קיווה להשיג שער חוץ ראשון במפגש הפיקנטי מול הקבוצה אותה לליגת העל ב-2019, אך לצערו הוא והפועל פתח תקוה ייאלצו להשיג שער מחוץ לביתם בהזדמנות אחרת. בדקה ה-45 השאיר רן וטורי את חבריו בעשרה שחקנים כשראה אדום ישיר, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש דודו ביטון את השער היחיד של המארחת, מול אחת מקבוצותיו לשעבר. הכתומים שמרו על היתרון עד הסיום והשיגו את ניצחונם השני העונה.

בן אז'ובל שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
הפועל רעננה בצרות. בן אז'ובל/קובי אליהו

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 4:3

האורדונים, שהיו רחוקים מלהראות את הפוטנציאל שלהם עד כה, נראו טוב במרבית משחק החוץ שנערך באצטדיונם הביתי (שתי הקבוצות מארחות באצטדיון רמת גן). המארחת לעומת זאת, היא בצרות צרורות כשהיא סופרת שתי נקודות בלבד מתוך 18 והיא נועלת את טבלת הלאומית. אדר רטנר פתח את מסכת הכיבושים עבור הפועל רמת גן בדקה ה-37 והשלים צמד בדקה ה-45. במחצית השנייה האורחת כבר עלתה ל-1:4, אך שני שערים של רעננה בתוספת הזמן הלחיצו מעט את רמת גן. עם זאת, זה לא מנע ממנה את ניצחונה הראשון העונה.

תוצאות משחקי יום שישי:

מ.ס. כפר קאסם - בני יהודה 2:3
הפועל כפר סבא - מכבי בני ריינה 1:1
הפועל אדומים אשדוד - הפועל ראשון לציון 1:2
הפועל עפולה - בית"ר תל אביב בת ים 1:0
הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully