וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה שוב איכזבה, הקהל קרא נגד אבוקסיס

הקבוצה של אבוקסיס הפסידה 3:2 למוליכה החדשה מ.ס. כפר קאסם, האוהדים קראו למאמן להתפטר. 1:1 בין כפר סבא לבין בני ריינה. 3:4 מרתק לאום אל פאחם על עכו

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

המחזור השישי בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. בני יהודה ממשיכה להראות רע וספגה הפסד שלישי העונה - 3:2 מול מ.ס. כפר קאסם, שעלתה למרום הראשון. כפר סבא נפרדה ב-1:1 מהעולה החדשה בניי ריינה. הפועל אום אל פאחם חזרה מפיגור של שני שערים לניצחון 3:4 מדהים על עכו כשהיא בעשרה שחקנים. ראשון לציון ספגה בתוספת הזמן והפסידה 2:1 לא.ס. אשדוד, הפועל עפולה הפסידה בביתה 1:0 בית"ר תל אביב בת ים.

שחקן הפועל כפר סבא מוסא בגאיוקו עם דן עזריה. ברני ארדוב
כפר סבא כבר לא ראשונה. בגאיוקו וחליבה/ברני ארדוב

מ.ס. כפר קאסם - בני יהודה 2:3

בני יהודה סומנה כעולה בטוחה מאז הירידה שלה ללאומית, אך אחרי שישה מחזורים הסופרת הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחון אחד בלבד. הזהובים שוב נראו רע מאוד ומצאו את עצמם בפיגור כבר כעבור 20 שניות כשמוחמד חטיב כבש לזכות המארחת. מהראן ראדי הבלתי נגמר הכפיל בדקה ה-9 והשלים צמד בבעיטה נפלאה ממרחק בדקה ה-42. מדובר בצמד ראשון לשחקן בן ה-39 מאז דצמבר 2016, כשהיה בהפועל באר שבע במשחק מול מ.ס. אשדוד, אז עוד כשחקן ליגת העל.

אלמוג בוזגלי צימק מהנקודה הלבנה דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ואלירן עטר הוריד ל-3:2 בלבד בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-59, אך מעבר לכך האורחת לא הצליחה לעשות דבר, כשאוהדיה העצבניים התעסקו במרבית המשחק בקללות לעבר ההנהלה ודרשו מיוסי אבוקסיס להתפטר. כפר קאסם? היא ממשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה ועלתה למקום הראשון על חשבון הפועל כפר סבא.

הפועל כפר סבא - מכבי בני ריינה 1:1

כפר סבא הגיעה במצב רוח מצוין למשחק, כשהיא במקום הראשון. עם זאת, העולה החדשה הגיעה חדה למשחק החוץ ועלתה ליתרון כבר לאחר שלוש דקות בזכות שער של חוליו סזאר. המארחת הלחוצה לא הצליחה להשיג את שער השוויון עד ההפסקה, וגם בפתיחת המחצית השנייה הירוקים התקשו למצוא את השער. בדקה ה-70 סוף סוף הגיע השוויון מבית היוצר של עידו דוידוב, אך כפר סבא יצאה רק עם נקודה, והיא איבדה את המקום הראשון לכפר קאסם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי בני ריינה ז'וליו סזאר. ברני ארדוב
הוריד את כפר סבא מהפסגה. חוליו סזאר/ברני ארדוב

א.ס. אשדוד - הפועל ראשון לציון 1:2

חוסר היציבות של האורחת נמשך. לאחר התבוסה הביתית לכפר סבא, קיוותה ראשון לציון לחזור למסלול הניצחונות ובאמת זה נראה טוב מבחינתה, כאשר דן כדור העלה אותה ל-0:1 (47). עם זאת, המארחת הצליחה להשוות מרגלי לישי ביטון (62) כאשר הכתומים נותרו בעשרה שחקנים שתי דקות לאחר מכן בעקבות הרחקה של דוסו. כשהיה נראה שהשתיים בדרך לחלוקת נקודות, הגיע יוני סיסאי וכבש בדקה ה-97 שער ניצחון דרמטי לזכות אשדוד. ראשון לציון עם הפסד שני ברציפות.

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 3:4

המארחת ממשיכה בפתיחת העונה המדהימה שלה, כשהפעם שוב הוכיחה אום אל פאחם איזה כח יש לה במגרשה הביתי. סמאדיה הורחק והשאיר את החבורה של מוטי איווניר בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-9, כאשר זאהי אחמד כבש צמד והוריד את עכו למחצית ביתרון 0:2. גמור? מה פתאום. גיא דהן בצמד (54 ו-79) ואלפה קונטה (63) קבעו מהפך מדהים. ים כהן עוד השווה עבור האורחת ההמומה, אך בדקה ה-94 שוער עכו שגה בענק ואיפשר למוחמד אבו רגאח לכבוש את שער הניצחון לאום אל פאחם, שהשתוותה במאזן הנקודות שלה להפועל כפר סבא.

הפועל עפולה - בית"ר תל אביב בת ים 1:0

נועלת הטבלה שהחלה את העונה עם שלושה הפסדים, ועצרה את הסחף עם שתי תוצאות תיקו - השיגה סוף סוף ניצחון ראשון בלאומית, זאת לאחר שהניפה את גביע הטוטו בשבוע החולף. רווה אסייג כבש את השער היחיד במשחק לזכות האורחת בדקה ה-63 והעלה אותה מהמקום האחרון למקום ה-13.

משחקי יום שני בלאומית:

הפועל רעננה - הפועל רמת גן (19:00)
מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון (19:00)
סקציה נס ציונה - הפועל פתח תקוה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully