וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס לא מתכוון להתפטר וזוכה לגיבוי מאברמוב

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 12:32

אחרי ההפסד לכפר קאסם, מאמן בני יהודה הבהיר למקורביו: "לא אוותר". הבעלים מאמין בו וגם השחקנים, בכיר בסגל: "הבכנו את עצמנו"

וילי רוטנשטיינר מדבר לפני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד ומולדובה/צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: עמית שמחה

למרות ההפסד 3:2 למ.ס. כפר קאסם אתמול (שישי) והקריאות של הקהל לעברו, מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הבהיר למקורביו כי אין לו שום כוונה להתפטר. אוהדי הקבוצה משכונת התקווה לא חיכו אתמול לאבוקסיס ביציאה מהמגרש, אך במהלך המשחק קראו לו לעזוב את תפקידו ואף קיללו אותו. המאמן התבטא גם באופן פומבי וגם בשיחות פנימיות לגבי העניין, ואמר לסובבים אותו: "הקהל קילל בצדק מבחינתו, כי גם אנחנו מצפים מעצמנו להרבה יותר. אני ממש לא מתכוון לוותר וממשיך בכל הכוח".

גם לבעלים ברק אברמוב, שספג אמש קללות ונאצות מאוהדי הקבוצה לאורך כל המשחק, אין כל כוונה לסיים את תפקידו של אבוקסיס למרות פתיחת העונה הגרועה. מעבר ליחסי החברות שקיימים ביניהם כבר שנים רבות, הבעלים מאמין גם כעת שאבוקסיס הוא המאמן שיכול להצעיד את בני יהודה למטרות שלה העונה, ושאפשר עוד לתקן דברים בהמשך.

דן מורי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
בני יהודה בצרות. דן מורי/קובי אליהו

גם קרב שחקני בני יהודה התחושות קשות מאוד, לאחר הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים וכשהקבוצה עם ניצחון אחד בלבד מתוך שישה מחזורים בליגה הלאומית, במאזן של חמש נקודות: "הבכנו לא רק את הקהל, אלא בעיקר את עצמנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "אנחנו חייבים להתאפס ומהר. אסור שהליגה תברח לנו". שחקן אחר הוסיף: "יהיה קשה מאוד בצורה כזאת. כמו שאנחנו נראים, אנחנו לא מסוגלים לנצח אף קבוצה".

אגב, על אף הביקורות, מספר שחקנים בכירים הביעו את תמיכתם במאמן והבהירו שלא הוא הבעיה של הקבוצה. "אני ממש מקווה שאבוקסיס לא יתייאש ויילך בגלל המצב. הוא הבעיה האחרונה שלנו. מדובר במאמן מצוין וכולנו סומכים עליו", אמר שחקן בכיר בבני יהודה.

אבוקסיס צפוי לשוחח עם שחקניו ולהבהיר להם כי בשלב זה אין מקום להאשמות, שכן הקבוצה חייבת להישאר ביחד על מנת לצאת מהמשבר אליו נקלעה. מבחינה מקצועית, לא מן הנמנע שהכתומים ינסו למצוא שחקן חופשי שיוכל לחזק את הסגל. לאחרונה הוחתמו ישראל זגורי, אור זהבי ורועי פדידה, כאשר גם עמית זנטי הגיע להבנות עם ראשי המועדון והוחזר לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully