וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "האירועים החריגים במשחקים בסכנין חצו כל גבול אפשרי"

3.10.2021 / 16:12

הבעלים של מכבי נתניה: "אבו יונס, הגיע הזמן שתפסיק להזיל דמעות תנין וליילל. אם לא יעשה מעשה, אירועי 'אוקטובר 2000' יתגמדו לעומת האירוע הבא בסכנין". תגובת סכנין: "תירגע אייל סגל, דבריך מריחים חתירה ליצירת שנאה ושיסוי"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

אחרי אירועי האלימות בסיום ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 בחוץ על בני סכנין ותגובת המשטרה שטענה כי אוהדי נתניה הם אלה שהשליכו אבנים עוד לפני זריקת האבנים המאסיבית מצד אוהדי המארחת מחוץ לאצטדיון דוחא, פרסם היום (ראשון) הבעלים אייל סגל פוסט בעניין.

סגל כתב: "לו לא היו מושלכות אבנים על אוהדי נתניה (לעיני כל ובשידור ישיר) ביציע ועל השוטרים (שנמלטו בעור שיניהם מהאזור) שתפקידם להגן על תושבי מדינת ישראל, לו לא הייתה השתוללות וזריקת חפצים למגרש (לקראת סיומו), עוד משחק בסכנין היה עובר ב'שקט יחסי', למרות שממשחק למשחק, יותר ויותר אוהדים ואנשי תקשורת, ממדרים עצמם מחווית משחק כדורגל בסכנין, בגלל האווירה והתנהלות סביב סביב.

"צר לי שאני נאלץ 'לשכב על הגדר', אך אם לא יעשה מעשה כאן ועכשיו, אירועי 'אוקטובר 2000' או 'מאי 2021' יתגמדו לעומת אירוע 'סכנין' הבא. וכן אבו יונס, הגיע הזמן שתפסיק להזיל דמעות תנין וליילל בכל פעם שאתה נקרא לסדר, אחרי פעם נוספת שפרקתם עול ועברתם על כל תקנה אפשרית ותמיד בחסות 'הגזענות' והאפליה לבני סכנין".

אייל סגל בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
ביקש דחייה של המשחק מראש. אייל סגל/ברני ארדוב

עוד הוסיף סגל: "מעולם לא יוחסה לי גזענות ובטח ובטח לא קרבה לימין קיצוני, אך ברמ"ח איברי, אני בראש ובראשונה ציוני שכבוד מדינתי ותושביה היהודים והערבים עומד לנגד עיני ולכן, אני זועק היום לאזנייך אבו יונס ולאוזני כל המנהיגות שעומדת מאחורי הכדורגל בסכנין, תעשו מעשה ומהר, כי כמות הארועים החריגים סביב המשחקים בסכנין, כלפי אנשי תקשורת ובעיקר נשות תקשורת, עובדי מועדונים ובעיקר אוהדי קבוצות, חצו כל גבול אפשרי.

"בחמישי בבוקר כשנודע לי שהסופ"ש הקרוב, ייוחד לאירועים סביב אירועי אוקטובר 2000, כולל צעדה מסכמת בשבת אחר הצהרים בסכנין, דרשתי את דחיית המשחק ב-24 שעות, על מנת למנוע חיכוך וארועים לאומנים מיותרים, כפי שכולנו חווים מפעם לפעם.

"נסיונותיי לא צלחו והכל תחת הבטחות של אבו יונס למנהלת 'שהכול יהיה בסדר' ושל משטרת ישראל, שאין מה להיות מוטרדים, 'אנחנו נלווה מקרוב את האירוע' (בדיוק כמו הניידת שנמלטה מהאזור ברגע שהתחיל הפוגרום).

"וכן, האירועים אתמול לא קשורים לתוצאה, מי שהיה שם, חש על גופו לאורך כל המשחק ובכל היציעים בהם נכחו אנשים שמזוהים נתניה, אלימות ושפה בוטה, כולל אירוע נוסף של רגימה באבנים, לעבר רופא המועדון שהגיע לטפל באוהד סכנין שנפל ביציע.

"זה הזמן לעצור את ההידרדרות, לפני שיהיה מאוחר. הספורט בכלל והכדורגל בפרט, הם המאחד בן כולנו, בלי הבדל דת מין או גזע. מי ייתן ויגור זאב עם כבש ולמשחקים בסכנין לא נגיע לעולם, דרך 'פרדסים' ושאר דרכי מילוט".

seperator

בני סכנין הגיבה לסגל בהודעה רשמית: "דבריך מריחים חתירה ליצירת שנאה ושיסוי, אנחנו בני סכנין - לא שם. תירגע אייל סגל. המשטרה קבעה שאוהדי נתניה התחילו בהשלכת אבנים לעבר אוהדי בני סכנין, שבתגובה השליכו אבנים בחזרה. המשטרה קבעה גם שחלק מאוהדי סכנין מנעו מאלו להמשיך בהשלכת אבנים.

"עם זאת, הנהלת בני סכנין מגנה באופן חד וברור את השלכת האבנים בין שני מחנות האוהדים והיא תערוך פעילות קהילתית מקומית והסברה בנושא. לכלל האוהדים, היציעים רוויי רגשות וכאן נדרשת יכולת של התנהגות סבירה נטולת אלימות. בואו כולנו נפעל למען יצירת חוויית צפייה ללא אלימות לסוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully