וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם סיכם את תנאיו במכבי נתניה, החתימה בשעות הקרובות

3.10.2021 / 12:50

אחרי שמכבי חיפה אישרה לו לנהל מו"מ, מאמן הנוער של הירוקים יחליף את אטפלד. במועדון זועמים על טיפול המשטרה בהתפרעות אוהדי סכנין

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) במכבי נתניה אחרי שהקבוצה גברה 1:3 על בני סכנין בדוחא ורשמה את ניצחונה הראשון העונה. כפי שקורה לא מעט, דווקא אחרי הזעזוע שעבר המועדון עם פיטוריו של המאמן ריימונד אטפלד, נראתה נתניה משוחררת, קלילה והתקפית, כבשה שלושה שערים והייתה דומיננטית ברוב שלבי המשחק.

כעת בנתניה מתפנים למינויו של מאמן קבוע ומי שיקבל את התפקיד הוא בני לם. נתניה פנתה הבוקר באופן רשמי לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר וביקשה את אישורו לשוחח עם לם שמאמן את קבוצת הנוער של הירוקים, כאשר בשעות אחר הצהריים הצדדים הגיעו לסיכום והחתימה הרשמית של לם תתבצע בערב.

שמו של לם עלה על הפרק בנתניה כבר בשבוע שעבר, אולם על פי המסרים שהוא העביר היה נדמה שהוא מעדיף להישאר אצל הירוקים. מאז אתמול בערב מופעל עליו מכבש לחצים גדול מאוד כדי שהוא יגיע. במקביל, חיים סילבס קיבל הודעה שהוחלט ללכת על מועמד אחר.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
החיוך חזר. שחקני נתניה/ברני ארדוב

בחזרה לניצחון בסכנין. צמד עוזרי המאמן רן קוז'וך ויובל עזריה שנקראו לדגל והוליכו אמש את הקבוצה, קיבלו מחמאות רבות על ההכנה הטובה וכמובן על משחק מוצלח וניצחון סופר חשוב שהשיגו הצהובים-שחורים. קוז'וך ועזריה עשו מספר שינויים בהרכב, אחד מהם כפוי בגלל הרחקתו של אלמוג כהן, כאשר שיר צדק, שהחלים בדיוק בזמן ושב למרכז ההגנה לצידו של רז שלמה, קיבל שבחים על משחק טוב מאוד.

את מירב המחמאות בין השחקנים, קיבל פארפה גיאגון, שפתח בהרכב ושיחק בעמדה שהוא הכי אוהב, חופשי מתחת לחלוץ, משם הוא גם כבש את השער הראשון ועשה כמעט את כל העולה על רוחו במהלך המשחק עצמו. אחת הטענות שהופנו כלפי המאמן המפוטר אטפלד, הייתה בנוגע להצבתו של גיאגון על הקו, שם קשה לו יותר לבוא לידי ביטוי. "סוף סוף פארפה שיחק בעמדה שבה הוא צריך להיות", אמר גורם במועדון בסיום, "מדובר בכוכב כדורגל, הוא שחקן יוצא מהכלל, שעוד יתרום הרבה לנתניה, אם רק ימשיך ביכולת הזאת. כשהוא משחק על משבצת ה-10, זה עולם אחר והקבוצה נראית שונה לגמרי. בסך הכל יש כאן חומר שחקנים טוב, שאפשר וצריך היה להוציא ממנו יותר גם במשחקים הקודמים, אבל לצערנו זה לא קרה", הוסיף הגורם.

"מה שחשוב במשחק הזה זו התוצאה", אמר הבלם שיר צדק בסיום. "באנו עם כל הכלים שלנו וכל מה שאפשר לעשות. גם התחלנו את המשחק טוב, פתחנו מצוין בלחץ גבוה, היינו מסוכנים והראינו קצת את היכולות של מכבי נתניה. אנחנו יוצאים לפגרה קצרה, אבל אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם במשחק הבא. נתארגן, נבוא מוכנים למשחק הבא ואני מקווה להמשיך את המומנטום הזה".

על חזרתו להרכב אחרי הפציעה: "ערכתי שניים-שלושה אימונים עם הקבוצה, חלקם לא מלאים, אבל הרגשתי טוב ונתתי את מה שצריך בשביל הקבוצה. באמת שמה שהכי חשוב זה הניצחון של הקבוצה, במיוחד בתקופה כזאת. אני מקווה שנצא מכאן לדרך חדשה".

עוד בוואלה!

ניצחון ראשון העונה: מכבי נתניה גברה על בני סכנין 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה

על שמחת הניצחון העיבה תקרית אלימה, כאשר 150 מאוהדי הקבוצה שהגיעו לדוחא, נשארו ביציע דקות רבות אחרי שריקת הסיום, הותקפו באבנים על ידי אוהדים של בני סכנין שהשליכו מכל הבא ליד מחוץ לתחומי האצטדיון, אל תוך היציע שאיכלס את אוהדי האורחת.

אחד מאוהדי נתניה אמר בסיום: "בזיון מה שקרה כאן, בנס לא נפגע אף אחד. איך יכול להיות שנותנים לאוהדי סכנין לזרוק עלינו אבנים במשך דקות כל כך ארוכות? לאן נעלמו כל הסדרנים והמאבטחים? לאן נעלמה המשטרה? מישהו צריך לשלם מחיר על המחדל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully