וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "סלח" לטאונסנד, סולשיאר מתחיל להתנדנד, פוגבה יישאר?

אחרי שחיקה את החגיגה של הפורטוגלי, חלוץ אברטון קיבל את החולצה שלו: "הוא הטוב בכל הזמנים". יונייטד מציבה יעדים למאמן הלחוץ, ומקווה שהצרפתי יסכים להצעה החדשה

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול אברטון/ספורט1

מי שחשב שכריסטיאנו רונאלדו ינטור טינה לאנדרוס טאונסנד שחיקה את החגיגה שלו ספק בניסיון להקניט אותו במשחק אתמול (שבת) בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון, קיבל בשעות הלילה את התשובה: החלוץ האנגלי הציג ברשתות החברתיות את חולצת המשחק שקיבל מרונאלדו, אחרי שלפי דיווחים ניגש לבקש את סליחתו, במקרה שנפגע מהחגיגה שלו.

"יש לי כבוד עצום לשחקן הגדול בכל הזמנים", כתב טאונסנד באינסטגרם, לצד תמונה שלו עם חולצה מספר 7 של הכוכב הפורטוגלי.

כך או כך, ספק אם רונאלדו מרוצה מהסטטוס הנוכחי של יונייטד. הקאמבק שלו נראה כמו הצלחה מסחררת במשחקים הראשונים, אבל לאחרונה השדים האדומים מאבדים גובה, ומעמדו של אולה גונאר סולשיאר שהותיר אתמול את רונאלדו על הספסל בהחלטה שנויה במחלוקת, הולך ונשחק.

לפי דיווחים באנגליה, ששת השבועות הקרובים יהיו מכריעים בנוגע לעתידו של המאמן בקבוצה. בשבועות הללו יעמוד סולשיאר בכמה מבחנים רציניים, כולל משחקי ליגה מול ליברפול, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי, ואם ייכשל בהם הסיכוי שיפוטר יגדל משמעותית.

עוד בוואלה!

חורקת בבית: רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד מול אברטון

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
הלחץ על סולשיאר גובר/רויטרס

במקביל, יונייטד רוצה לקבל הבהרות גם בנוגע לעתידו של פול פוגבה. הקשר הצרפתי המחוזר מסיים חוזה בסוף העונה והחל מינואר יהיה רשאי לחתום בקבוצה חדשה. לאחרונה הגישה יונייטד הצעה חדשה לפוגבה בשכר שבועי של 400 אלף ליש"ט. אמנם מדובר בסכום נמוך ממה שפריז סן ז'רמן מוכנה להציע לו לפי דיווחים (כ-510 ליש"ט לשבוע), אבל השדים האדומים עדיין מקווים שפוגבה יתרצה, יחתום על החוזה וחדש יפסיק את מחול השדים סביב הישארותו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully