וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו המתוסכל מיהר לחדר ההלבשה, יריבו הבהיר: לא הקנטתי אותך

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 19:32

מנצ'סטר יונייטד שוב אכזבה, רונאלדו נראה עצבני, הפרשנים לא מבינים למה "החלוץ הכי פורה" לא פתח. טאונסנד, שחיקה את החגיגה של הפורטוגלי, הבהיר: "לא זלזלתי, הוא האליל שלי"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול אברטון/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ירד מתוסכל מאוד הערב (שבת) לחדר ההלבשה אחרי עוד תוצאה מאכזבת למנצ'סטר יונייטד. אם אחרי כמה משחקים מרשימים ואנרגיות חיוביות מהגעתו של כריסטיאנו לאולד טראפורד נדמה היה שהשדים האדומים הם מועמדים לאליפות, הרי שבתקופה האחרונה הקבוצה של סולשיאר שוב דועכת, והערב הסתפקה ב-1:1 מול אברטון.

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יונייטד בדעיכה. רונאלדו לא יכול הכל/GettyImages, Michael Regan
סולשיאר מדבר על רונאלדו אחרי ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

התוצאה החלשה מגיעה אחרי הפסד 1:0 לווסטהאם בגביע הליגה ו-1:0 לאסטון וילה במחזור הקודם בליגה. גם בליגת האלופות יונייטד קרטעה, אבל רונאלדו כבש שער ניצחון וקבע 1:2 קשה ודרמטי על ויאריאל. הפעם הפורטוגלי לא הצליח להושיע. הוא החל על הספסל, והקהל באולד טראפורד קיווה שגם הפעם רונאלדו יעשה נס ויחפה על הבעיות, אבל הפורטוגלי בן ה-36 נכנס בדקה ה-57 כשקבוצתו הובילה ולא תרם יותר מדי בהופעה ה-200 שלו בפרמיירליג. "הוא מיהר לחדר ההלבשה, והלך מתוסכל בעודו מנדנד את ראשו כלא מאמין", נכתב על הפורטוגלי העצבני.

ואפשר להבין למה: קבוצתו רשמה משחק רביעי בשבעה משחקים ללא ניצחון. ריו פרדיננד, הפרשן וחבר של רונאלדו, אמר: "הוא מאוכזב. הוא הבקיע 5 שערים ב-5 משחקים, ורצה להמשיך בכושר שלו ולהוליך את קבוצתו לניצחון, אני מבין את התסכול שלו. עם העומק שיש ליונייטד בסגל, היא הייתה צריכה להסתדר גם בלעדיו. 9 משחקים העונה בלי רשת נקייה זה מאזן עלוב עבור יונייטד". הפרשן ג'רמיין ג'נאס טען: "הוא כבש 5 ב-5 משחקים, אתה רואה מאמנים אחרים מוציאים את החלוץ הכי פורה שלהם? הוא בן 36, אבל למה צריך לנהל את הדקות שלו? ראיתי אותו ביורו, הוא שיחק בכל משחק".

סולשיאר הודה שהוא מאוכזב לאבד נקודות בבית. "חלק מהמשחק היה ממש טוב, התחלנו טוב, ואתה מרוצה כשאתה מוביל 0:1, אבל במחצית השנייה לא הצלחנו לכבוש את השני וספגנו, זה מאכזב... אפשרנו להם כמה התקפות מתפרצות, אנחנו צריכים להשתפר בקטע הזה, זה השיעור הגדול מהיום".

עוד בוואלה!

צ'לסי בפסגת הפרמיירליג אחרי 1:3 ביתי על סאות'המפטון

לכתבה המלאה
אנדרוס טאונסנד חלוץ אברטון חוגג מול יונייטד. רויטרס
"סייייווווו". טאונסנד/רויטרס
אנדרוס טאונסנד חלוץ אברטון חוגג מול יונייטד. רויטרס
חיקה אותו בהצלחה? טאונסנד/רויטרס
אנדי טאונסנד שחקן אברטון מחבק את כריסטיאנו רונאלדו חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
הבהיר לו שזה מתוך כבוד/GettyImages, Michael Regan

אגב, מי שכבש את שער השוויון לאברטון הוא אנדרוס טאונסנד, שחגג את הגול סטייל רונאלדו, עם הקפיצה המוכרת לאחור והנפת הידיים תוך כדי קריאת "סייייייוווווו". האם ניסה להקניט את הפורטוגלי? בדיוק להפך. טאונסנד הבהיר: "זה רק מתוך כבוד לאדם שהשפיע על הקריירה שלי. ביליתי הרבה שעות באימונים ובחדרי הווידאו בניסיון לחקות את הבעיטות החופשיות שלו, ואת הדרך שבה הוא מקדיש את עצמו למשחק. כך שזה לא היה חיקוי, זה היה אות כבוד לאחד הגיבורים שלי". בירידה לחדר ההלבשה טאונסנד אף נראה משוחח עם "אלילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully