וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורקת בבית: רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד מול אברטון

אחרי החמצה גדולה שלו בפתיחה, מרסיאל סיפק שער יפהפה (43) ושבר בצורת של שמונה חודשים בדיוק. רונאלדו נכנס (57) להופעה ה-200 בפרמיירליג, אבל טאונסנד השווה שמונה דקות לאחר מכן. שער של מינה נפסל בגלל נבדל קטן (85)

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול אברטון/ספורט1

משהו חורק במשחקי הבית של מנצ'סטר יונייטד. אחרי הפסד 1:0 לווסטהאם בגביע הליגה ו-1:0 לאסטון וילה במחזור הקודם בליגה, הגיע ניצחון בשיניים 1:2 על ויאריאל בליגת האלופות (כריסטיאנו רונאלדו השלים מהפך בדקה ה-95) וכעת 1:1 מול אברטון שגם כמעט השיגה שלוש נקודות לקראת הסיום.

הקהל באולד טראפורד קיווה שגם הפעם רונאלדו יושיע, אבל הפורטוגלי בן ה-36 נכנס בדקה ה-57 כשקבוצתו הובילה ולא תרם יותר מדי בהופעה ה-200 שלו בפרמיירליג. אברטון נכנעה בדקה ה-43 לשער של אנתוני מרסיאל, ששבר בצורת של שמונה חודשים עם ביצוע יפהפה, אבל לא ויתרה, הגיעה גם היא למצבים ובדקה ה-65 איזנה משער של אנדרוס טאונסנד במתפרצת. שער של ירי מינה נפסל בדקה ה-85 ומנע ממנה ניצחון ראשון באולד טראפורד מאז דצמבר 2013. שתי הקבוצות צמודות בצמרת עם 14 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
החילוף לא הועיל. כריסטיאנו רונאלדו עם אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן ביסאקה, ויקטור לינדלוף, רפאל וראן, סקוט מקטומיניי, פרד (פול פוגבה, 70), ברונו פרננדש, מייסון גרינווד, אנתוני מרסיאל (ג'יידון סאנצ'ו, 57), אדינסון קבאני (כריסטיאנו רונאלדו, 57).

הרכב אברטון: ג'ורדן פיקפורד, בן גודפרי, ירי מינה, מייקל קין, לוקא דין, אנדרוס טאונסנד, עבדולאי דוקורה, אלאן, אנתוני גורדון (טום דייויס, 72), דמראיי גריי (לואיס דובין, 90+2), סלומון רונדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
חיכה הרבה זמן לשער הזה. אנתוני מרסיאל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: מרסיאל היה חייב להעלות את יונייטד ליתרון, אבל נגח החוצה מעמדה פנויה בתוך תיבת החמש אחרי הרמה טובה של וואן ביסאקה מימין.

דקה 16: כדור חופשי של אברטון כמעט הסתיים בשער, כאשר הנגיחה של קין לאחור חלפה ליד הקורה.

דקה 21: נגיחה של קבאני כבר נראתה בדרך אל הרשת, אבל פיקפורד הגיב בזינוק נפלא והדף לקרן.

דקה 33: גריי סיפק מהלך יפה, היתל בשחקני יונייטד וסיים בבעיטה חדה שדה חאה הדף בקושי.

דקה 43: גול! התקפה מהירה של המארחת מצד ימין לשמאל הסתיימה בהכנה של פרננדש למרסיאל, שירה בנגיעה כדור חזק אל הרשת, מעל ידיו של פיקפורד. 0:1 למנצ'סטר יונייטד. שער ראשון של הצרפתי מאז הצמד לרשת סאות'המפטון ב-0:9 לפני שמונה חודשים בדיוק.

דקה 57: רונאלדו נכנס להופעה ה-200 שלו בפרמיירליג יחד עם סאנצ'ו, על חשבון קבאני ומרסיאל.

דקה 65: גול! גריי נלחם על הכדור בצד שמאל באמצע המגרש, זכה בו והוציא מתפרצת של אברטון שנמשכה עם השתחררות של דוקורה, שהעמיד את טאונסנד מול שוער וזה קבע 1:1.

דקה 85: אברטון כבר חגגה מהפך דרמטי אחרי מסירה של דייויס למינה שנשאר בהתקפה אחרי כדור קרן וגלגל לרשת החשופה, אבל הבלם היה בנבדל קטן והשער נפסל בצדק. דייויס היה צריך לבעוט בעצמו.

דקה 90: רונאלדו הסיט עם העקב שמאלה לעבר סאנצ'ו, שבעט כדור חלש לידיו של פיקפורד.

אנדרוס טאונסנד שחקן אברטון כובש מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ניצל את ההזדמנות שלו. אנדרוס טאונסנד עם השוויון/רויטרס

משחקי יום ראשון:

קריסטל פאלאס - לסטר
טוטנהאם - אסטון וילה
ווסטהאם - ברנטפורד
ליברפול - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully