וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה כבר מיואש מברצלונה, סוארס עוקץ, קומאן עם "שיימינג מביך"

אתלטיקו גברה על ברצלונה, סוארס סיפק הסבר מוזר לחגיגה המתריסה, פיקה הודה ש"לא היינו כובשים גם עוד 3 שעות". קומאן מחפש תירוצים וסופג אש על הביקורת הפומבית נגד ניקו גונסאלס: "לבייש שחקן צעיר כדי להגן על עצמך. כמה קלאסה". בקטלוניה מודאגים: "מצב עצוב"

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

לואיס סוארס עזב את ברצלונה בקיץ שעבר, מאז כבר הספיק לעבור עונת משחקים מלאה ולזכות באליפות, אבל נראה שהוא פשוט מסרב לשכוח לרונלד קומאן את הדרך שבה המאמן הודיע לו על שחרורו מבארסה. היום (שבת) סוארס סגר עוד פינה קטנה, כשבישל וכבש מול קבוצתו לשעבר, והוליך את אתלטיקו לניצחון 0:2 על ברצלונה, שאולי סולל את הדרך של קומאן הביתה. כזכור, קומאן בישר לסוארס על עזיבתו בשיחת טלפון, והשבוע האורוגוואי נשאל על הנושא ואמר ש"קומאן התייחס אליי כמו לילד בן 15". היום אחרי השער שלו סוארס לא חגג וסימן תנועת התנצלות בפני אוהדי ברצלונה, אבל עשה סימן של שיחת טלפון ליציע, ובספרד טוענים כי היה זה מסר ברור לעבר ההולנדי.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הכחיש שזה מיועד לקומאן. אז מה/רויטרס

סוארס הכחיש שהמחווה הייתה לעבר קומאן. "החגיגה הייתה לקומאן? לא", אמר סוארס, "זה היה כדי להזכיר לאנשים שאני עדיין משתמש באותו טלפון". על ה"התנצלות" שלו אחרי השער אמר: "אני קולר, אני יודע מה עובר על הקבוצה שלי לשעבר ועל האוהדים שלה, אבל עכשיו אני כולי לטובת אתלטיקו".

לפני המשחק נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה טען שקומאן יישאר בתפקידו גם אם יפסיד לאתלטיקו, ובקטלוניה דווח שהנשיא החליט לשנות גישה ולתת תמיכה לקומאן, מתוך הבנה שהוא נאלץ להסתדר עם סגל מוגבל, רווי בפציעות, ולשמעשה ספק אם מאמן אחר יוכל להצליח יותר. עם זאת, על רקע הלחץ והיכולת החלשה, לא ברור אם קומאן יוכל לשרוד.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
מה כבר יש לכתוב. קומאן/רויטרס
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה עם ג'ורדי קרויף. Soccrates Images, GettyImages
הצמד ההולנדי מאוכזב. ג'ורדי וקומאן/GettyImages, Soccrates Images

המאמן, שפתח בהרכב עם גאבי וניקו הצעירים, אמר אחרי ההפסד: "חסרים לנו שחקנים שיכלו לפתוח את המשחק, ומול קבוצה כמו אתלטיקו זה הורגש עוד יותר", אמר ההולנדי, שנראה יושב מתוסכל ביציע לצד ג'ורדי קרויף, "למצב הזה יש פתרון, אבל זה לא מהיום למחר. צריך לתת לצעירים זמן. ובקרוב יחזרו לנו שחקנים ויהיו לנו אפשרויות".

קומאן סיפר על שינוי הגישה של הנשיא: "התמיכה מלאפורטה חשובה, זה דבר טוב מצדו, וזה לטובת כולם. לאפורטה התקשר אליי אתמול ושוחחנו, לפחות יש בהירות בנוגע למצב. צריך להקשיב למה שהוא אמר היום, זה נותן קצת שקט, למרות שהתוצאות חשובות יותר. אחרי הפגרה יהיו לנו שלושה משחקי בית, שבהם נהיה חייבים לנצח".

אחד הדברים שעוררו כעס בתקשורת הקטלאנית, היה הביקורת של קומאן כלפי הקשר הצעיר ניקו גונסאלס, אותו הוציא במחצית. "ניקו לא הקשיב להוראות שלי. אסור להשאיר כל כך הרבה שטחים אחרי שמאבדים כדור", אמר המאמן ההולנדי כשלא מהסס לבקר את השחקן הצעיר באופן פומבי. "ניקו לא המשיך לרוץ אחרי תומא למאר, וזה הוביל לספיגת השער. הוא השאיר אותו לגמרי לבד. עכשיו אתם מבינים למה אני משחק עם שלושה בלמים".

"לעשות שיימינג לשחקן צעיר כדי להגן על עצמך ועל השם שלך. כמה קלאסה", ביקרו ב"אל לארגרו" את דבריו של המאמן.

עוד בוואלה!

לאפורטה הפתיע: "קומאן יישאר מאמן ברצלונה ללא קשר לתוצאה מול אתלטיקו"

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
ויכוח עם בוסקטס. פיקה/GettyImages, Soccrates Images
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה/GettyImages, Soccrates Images

ג'רארד פיקה, שאחרי השער הראשון נראה בוויכוח לא אופייני עם סרג'יו בוסקסטס, מודה שברצלונה בבעיה. "זה מסובך", אמר הבלם, "אנחנו סובלים. אני חייב לדבר בכנות. גם אם היינו משחקים עוד שלוש שעות, לא היינו כובשים.

"זאת לא בעיה אחת, יש כמה בעיות. למרות זאת, אני מאמין שנתאושש. יש זמנים קשים. ולא חווינו אותם בעבר. האווירה בחדר ההלבשה עדיין טובה, אנחנו רוצים להפוך את המצב". על המתיחות בין לאפורטה לקומאן: "לנו השחקנים אסור להתערב בזה, יש מעט שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו צריכים לעלות על המגרש ולתת את המיטב שלנו. יש ימים שהולך טוב, ויש ימים שלא. אין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם, לעבוד קשה ולחזור חזקים יותר".

"ספורט" הקטאלני: "כמה עצוב"

ב"מונדו דפורטיבו" יודעים: ההבדל הוא סוארס

בכלי התקשורת בברצלונה ביכו את ההפסד, וב"ספורט" קראה הכותרת הראשית: "כמה עצוב". "ללא כלים התקפיים ועם טעויות חמורות בהגנה, ברצלונה לא הצליחה להתחרות בוונדה", ציינו. "הקבוצה של קומאן באה בגישה הנכונה והייתה דומיננטית, אבל לא הצליחה לכבוש".

ב"מונדו דפורטיבו" קראה הכותרת "השערים מובילים", כשהם מציינים את החדות של חלוצי אתלטיקו בהשוואה לחלוצי ברצלונה ה"עקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully