וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה הפתיע: "קומאן יישאר מאמן ברצלונה ללא קשר לתוצאה מול אתלטיקו"

נשיא המועדון הצהיר: "קומאן ראוי לקבל אמון, הוא אגדה של ברצלונה ואוהב את המועדון. אני סומך על הקבוצה". גז'ארדו שלל אפשרות שיגיע

תקציר: סנטרל קורדובה - ריבר פלייט 3:1/ספורט1

ברצלונה תתארח הערב (שבת, 22:00) אצל אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו כשברקע החיפושים אחר מאמן שיחליף את רונאלד קומאן, שעל פי הדיווחים רק ניצחון על אלופת ספרד יוכל להשאיר אותו עוד קצת בתפקיד.

אלא שבשעות הצהריים הכריז הנשיא ז'ואן לאפורטה: "קומאן ימשיך כמאמן ברצלונה. הוא ראוי לקבל אמון, קודם כל בשל היותו אגדת ברצלונה. אני מעריך מאוד שהגיע לאמן את המועדון ברגעי קושי. הוא התאושש. הוא ימשיך ללא קשר למה שיקרה הערב. אני סומך על הקבוצה, בטח כאשר הפצועים יחזרו. קומאן אוהב את ברצלונה".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
האם הגיבוי אמיתי? ז'ואן לאפורטה/רויטרס

בינתיים, מי שהוזכר כאחד המועמדים הסופיים לתפוס את מקומו של ההולנדי, מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו, פסל את עצמו מהמירוץ באופן נחרץ. גז'ארדו התייצב למסיבת עיתונאים לקראת הסופרקלאסיקו הגדול של הכדורגל הארגנטיני, בו קבוצתו תארח את בוקה ג'וניורס (22:55, ספורט1), ואמר: "התלבטתי אם לדבר היום או לא, כי אחרי הדיווחים שפורסמו ידעתי שאצטרך לענות על שאלה שאני לא רוצה לענות עליה. אז קודם כל, אני מפוקס מעל הכל במשחק ביום ראשון, ושנית, כולם יודעים מה אני חושב וההחלטה שלי היא לעמוד בחוזה שלי. בשום אופן אין לי סיבות להסיח את דעתי בדברים שקשורים לאחרים".

הארגנטינאי, שהוזכר כמועמד לאימון ברצלונה לא בפעם הראשונה, חתום בריבר פלייט עד תום 2021: "אמשיך להתרכז במה שתלוי בי. מעולם לא עבר לי ולא יעבור לי בראש לעזוב את ריבר, לא משנה מה יגידו השמועות. גם אם קישרו אותי (לברצלונה), מה הטעם בזה? זו ההחלטה שלי עד שהחוזה יסתיים. לאחר מכן, נראה מה הלאה", הוסיף גז'ארדו. בהמשך לדבריו של מאמן ריבר פלייט, ברדיו "קופה" הקטלאני נטען כי בארסה ירדה מהאופציה שלו כיוון שאינו יכול להצטרף מיידית.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. Marcelo Endelli, GettyImages
לא חושב כרגע על עזיבת ריבר. מרסלו גז'ארדו/GettyImages, Marcelo Endelli

בנושא אחר, אתמול נודע כי קשר הבלאוגרנה פדרי החמיר את הפציעה שלו בברך, ממנה חזר רק ביום רביעי האחרון כשברצלונה פגשה את בנפיקה בליגת האלופות. שחקנה הצעיר של נבחרת ספרד צפוי להיעדר עוד שבועיים לפחות ובקבוצה יקוו שיהיה כשיר לקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-24 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully