וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן תוקף: "נמאס לי להגן על עצמי. מאמן אחר לא יצליח יותר"

מאמן ברצלונה המתנדנד שלח מסר ללאפורטה לקראת אתלטיקו. במקביל הנשיא במגעים עם פירלו בניגוד לעמדת ההנהלה: "הוא רייקארד החדש"

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

רונאלד קומאן ממשיך (בינתיים) כמאמן ברצלונה למרות פתיחת העונה האיומה ושתי התבוסות בליגת האלופות. אלא שספק אם המאמן יעמוד שוב על הקווים של ברצלונה. ביום שבת ההולנדי מושעה מהמשחק נגד אתלטיקו מדריד והפסד במשחק הזה, מה שבהחלט נראה סביר כרגע, יגרום ככל הנראה לפיטוריו כאשר להנהלת ברצלונה יהיה זמן למצוא לו מחליף במהלך פגרת הנבחרות.

לקראת המשחק הגיע קומאן במצב רוח קרבי למסיבת העיתונאים המקדימה. הוא הבהיר ש"אין לי שום כוונה לענות על שאלות בנוגע ליחסיי עם ז'ואן לאפורטה", אבל שלח לו מסר עקיף: "נמאס לי להגן על עצמי. עשינו דברים יפים פה, שינינו ואנחנו עדיין משנים דברים במועדון. יום אחד אספר לכולם מה אני באמת חושב".

על רקע הפרסומים שזמנו קצוב ושמועמדים אחרים כבר נמצאים במגעים עם הקבוצה, אמר קומאן ש"אני לא יודע אם מאמן אחר יצליח יותר ממני. ממש לא בטוח. זה הסגל שיש לנו. אנחנו מדברים כל הזמן על שיטה, אבל שיטה היא נגזרת של סגל השחקנים שעומד לרשותך. לדוגמא, אם אין לך שחקני כנף, אתה מאלתר עם מגנים במקומם. זה לא קל".

לטענתו של קומאן, "ג'ורדי קרויף הבטיח לי ביום הראשון שלא יחליף אותי על הקווים. אני מדבר איתו בכל יום, אין סיכוי שהוא יאמן את הקבוצה". יחד עם זאת, קומאן נשמע כבר כמי שמסכם את הקדנציה במועדון כשאמר: "הרגע הכי טוב שלי היא כשחתמתי. הכי גרוע? כשמסי עזב".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן מאוכזב, לצידו סרג'י רוברטו. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
"המאמן הכי גרוע שראיתי ב-10 שנותיי בברצלונה"/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

בברצלונה טוענים שהמועמד המוביל נכון לעכשיו הוא אנדראה פירלו, שעשוי להגיע כהימור אישי של ז'ואן לאפורטה. חברי הנהלה נוספים מתנגדים להחתמתו של המאמן שנכשל ביובנטוס, אבל לאפורטה מאמין בו ולפי דיווחים "מאמין שהוא יכול להיות פרנק רייקארד החדש" ולהצעיד את הקבוצה לעידן חדש, כפי שהמאמן ההולנדי עשה ב-2003, בקדנציה הקודמת של לאפורטה כנשיא.

ובינתיים, הלחץ על ההולנדי רק גובר וחצי הביקורת נורים מכל כיוון. הביקורת הערסית ביותר מגיעה ביממה האחרונה מכיוונו של סנטיאגו קניסארס, השוער האגדי של ולנסיה לשעבר, שהתאמן תחת קומאן בעונת 2007/08. קניזארס התייחס לתפקוד של המאמן ואמר: "ב-10 השנים שלי בוולנסיה, קומאן היה המאמן הכי גרוע שראיתי. הוא לא יודע איך לשלוט על חדר ההלבשה ולקחת החלטות נכונות".

שוער העבר המשיך במתקפה ואמר: "ברמה הטקטית, קומאן לא היה מסוגל לתת לשחקניו את הכלים הנכונים. הוא גם לא היה טוב באימונים ובהכנה הפיזית למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully