וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מושלמת: ראן הדהימה 0:2 את פריז סן ז'רמן

איבוד נקודות ראשון העונה לקבוצת הכוכבים: לאבורד הבקיע (45) ובישל לטט (46). שער מצמק של אמבפה נפסל בעקבות נבדל, מסי נעצר במשקוף. 0:2 לליל על מארסיי, סנט אטיין חילצה 1:1 בדרבי מול ליון בדקה ה-95

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

פריז סן ז'רמן קיוותה לצאת לפגרת הנבחרות עם מאזן מושלם בליגה, אך לצערה היא נקלעה היום (ראשון) לסנסציה הגדולה של העונה בצרפת. קבוצת הכוכבים הגיעה לראן, ספגה 2:0 מהקבוצה הביתית, וכעת היא תצא לפגרת הנבחרות בטעם מר. האלופה ליל ניצחה 0:2 את מארסיי ואת הערב חתם 1:1 דרמטי שחילצה נועלת הטבלה סנט אטיין בדרבי הביתי מול ליון.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ערב מתסכל למוליכה. ניימאר/רויטרס

ראן - פריז סן ז'רמן 0:2

24 נקודות מ-24 אפשריות: זה היה המאזן של מאוריסיו פוצ'טינו וחניכיו עד כה העונה, אך המגרש בו איבדה נקודות בשתי העונות הקודמות (1:1 בעונה שעברה והפסד 2:1 ב-2019/2020) שוב לא האיר לה פנים. המארחת, שגברה 1:2 בחוץ את ויטסה בקונפרנס ליג ביום חמישי, לא התבטלה ומפתיחת המשחק וניסתה לאיים על שערו של ג'יאנלואיג'י דונארומה. עם זאת, המצבים המסוכנים בחצי השעה הראשונה היו דווקא של האורחת. ניימאר וקיליאן אמבפה החמיצו את המסגרת ממצבים נוחים, בעוד ליאו מסי שלח כדור חופשי למשקוף. רגע לפני הירידה להפסקה, ראן עלתה ליתרון בזכות שער של גאיטן לאבורד, שהקדים את נונו מנדש ובעט לרשת.

פחות מדקה חלפה מפתיחת המחצית השנייה, והיתרון המפתיע של המארחת הוכפל. לאבורד הוסיף בישול לשער שהבקיע, כאשר העביר כדור רוחב לפלביאן טט שהתכבד בשער משלו. היום המתסכל של האורחת נמשך כאשר שער מצמק של אמבפה נפסל בדקה ה-68 עקב נבדל, וניימאר סיים את דרכו במשחק אחרי 76 דקות. רצף הניצחונות של פ.ס.ז' נקטע על שמונה משחקים, אך היא עדיין שומרת על הפסגה. המנצחת ניצחה בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ועלתה באופן זמני למקום השביעי.

עוד בוואלה!

הכל חלק מהמשחק: על התמונה הוויראלית של ניימאר, מסי ואמבפה

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 7: אנחל די מריה העביר מסירה לליאו מסי בתוך הרחבה, אך הבעיטה של האחרון נבלמה על ידי ההגנה.

דקה 22: ניימאר קיבל את הכדור קרוב לשער, אך הבעיטה שלו מהאוויר הלכה מעל המסגרת.

דקה 24: בדומה לחברו הברזילאי, גם קיליאן אמבפה הגיע למצב נוח ברחבה, אולם הבעיטה שלו הלכה לשמיים.

דקה 30: ליאו מסי כמעט והבקיע את שערו הראשון בליגה. האורחת קיבלה כדור חופשי והבעיטה של הארגנטינאי זעזעה את המשקוף.

שחקני ראן חוגגים שער מול פריז סן ז'רמן. רויטרס
הדהימה את קבוצת הכוכבים. שחקני ראן חוגגים/רויטרס

דקה 45: גול! קמאלדין סולמאנה הגביה כדור נהדר מאגף שמאל לעבר הרחבה, גאיטן לאבורד הקדים את נונו מנדש וכבש. 0:1 לראן.

דקה 46: גול! אחרי שהבקיעה בדקה האחרונה של המחצית, המארחת עשתה זאת גם בדקה הראשונה לאחר ההפסקה. גאיטן לאבורד העביר כדור רוחב ומצא את פלביאן טט שבעט לרשת של המוליכה. אחרי בדיקה ב-VAR, השופט מאשר - 0:2 לראן.

דקה 68: אנחל די מריה שלח את קיליאן אמבפה לרחבה, הצרפתי גלגל לפינה הרחוקה של הרשת. עם זאת, השער נפסל לאור נבדל שהתרחש מוקדם יותר במהלך.

ג'ונתן דייויד שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
ליל ממשיכה להתאושש. ג'ונתן דייויד/רויטרס

ליל - מארסיי 0:2

האלופה ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות, ולראשונה העונה גם שמרה על שער נקי. בהיעדרו של דימיטרי פאייה הפצוע והעובדה שסטיב מנדנדה על הספסל העונה, מתאו גנדוזי שימש לראשונה כקפטן מארסיי, שהתקשתה לפתח את המשחק הרגיל שלה ובדקה ה-27 נקלעה לפיגור אחרי ריבאונד של ג'ונתן דייויד הקנדי. ארקדיוש מיליק ששיחק ב-0:0 מול גלאטסראיי לראשונה אחרי יותר מארבעה חודשים, נכנס בדקה ה-46, אבל גם הוא לא הצליח לעזור למארסיי. ג'נגיז אונדר הורחק בצהוב שני בדקה ה-77 וטים וואה סידר לדייויד שער נוסף בדקה השישית של תוספת הזמן. מארסיי רק עם נקודה מתשע האחרונות והפסד ביום מותו של נשיא המועדון לשעבר ברנאר טאפי.

קלוד פואל מאמן סנט אטיין. רויטרס
סנט אטיין חילצה נקודה. קלוד פואל/רויטרס

סנט אטיין - ליון 1:1

דרמה גדולה בדרבי של חבל הרון, בסיומה הירוקים קטעו רצף של חמישה הפסדים ואולי הנקודה הזו תוציא אותם לדרך חדשה אחרי פגרת הנבחרות. ליון הגיעה בהרכב חסר, אבל ידעה שהיא עדיין טובה יותר מסנט אטיין החלשה, שנמצאת בפתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1988 ועדיין לא ניצחה. שער של ווהבי חאזרי נפסל בסיוע ה-VAR בטענה לנבדל בדקה ה-34, ושמונה דקות לאחר מכן לוקאס פאקטה בישל לחוסם עוואר שהעניק לאורחת יתרון. שער של ג'רדאן שאקירי נפסל שתי דקות לאחר מכן, וליון גם איבדה את השוער אנתוני לופס שהורחק לאחר שנגע בידו מחוץ לרחבה כשדניס בואנגה ניסה להקפיץ מעליו בדקה ה-74. יוליאן פולרסבק הגרמני נכנס לשער והחזיק מעמד 20 דקות, עד שג'ייסון דנאייר נגע ביד ברחבה וחאזרי קבע שוויון מהנקודה הלבנה.

משחקים נוספים

מונאקו - בורדו 0:3
למונאקו: אורליאן טשואמני (35), אלכסנדר גולובין (48), וויסאם בן ידר (64 בפנדל)

נאנט - טרואה 0:2
לנאנט: אנדריי ז'ירוטו (58), לודוביק בלאס (69 בפנדל)

אנז'ה - מץ 2:3
לאנז'ה: מוחמד עלי שו (53), תומא מנגאני (65), סטפן בהוקן (90+3). למץ: דילן ברון (10), פאריד בולאיה (58)

לוריין - קלרמון 1:1
ללוריין: ז'וליאן לאפורט (54). לקלרמון: מוחמד באיו (15)

בשבת:

ניס - ברסט 1:2
לניס: ז'אן קלר טודיבו (45), מלווין באר (61). לברסט: פרנק הונורא (90+1)

מונפלייה - שטרסבורג 1:1
למונפלייה: פלורן מולה (12). לשטרסבורג: קווין גמיירו (28)

המחזור נפתח ביום שישי עם 0:2 ביתי של המדורגת שנייה לאנס על ריימס מצמד של ארנו קלימואנדו, המושאל מפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully