וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הביסה את אנאדולו, מילאנו הפתיעה את צסק"א

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 23:43

הבלאנקוס קיבלו משחק נהדר מיאבוזלה והרטל (15 כ"א) בדרך ל-69:82 מרשים על אלופת אירופה. האיטלקים גברו 74:84 על הרוסים. מונאקו גברה 63:75 על פנאתינייקוס במשחקם הראשון אי פעם במפעל

אחרי למעלה מארבעה חודשי המתנה, המפעל הבכיר בכדורסל האירופי שב הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים מסקרנים. מכבי תל אביב ניצחה את באיירן מינכן במחזור הפתיחה של היורוליג, אך במקביל אלופת אירופה, אנאדולו אפס הפסידה 82:69 לריאל מדריד המתחדשת. מילאנו הרשימה עם 74:84 על צסק"א מוסקבה. במשחק שפתח את העונה, אלופת היורוקאפ מונאקו גברה 63:75 על פנאתינייקוס.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. הטוויטר של מונאקו, אתר רשמי
פאו תתחיל ברגל ימין? נדוביץ'/אתר רשמי, הטוויטר של מונאקו

מונאקו - פנאתינייקוס 63:75

מונאקו פתחה את הופעתה הראשונה אי פעם ביורוליג עם ניצחון נאה על מועדון הפאר היווני שכבר כמה שנים נמצא הרחק מימיו היפים. מייק ג'יימס שב ליורוליג וקלע את הסל הראשון לעונה, אך סיים משחק פושר עם 11 נקודות (4 מ-12 מהשדה). את קלעי המנצחת הוליך דנילו אנדג'ושיץ' שקלע 17 נקודות מהספסל. אצל האורחת בלט יואניס פפאטרו עם 16, אך זה לא הספיק לפאו שפותחת את העונה עם הפסד בצרפת.

שחקן מילאנו סרחיו רודריגס. רויטרס
נראה נהדר וניצח את האקסית מרוסיה. רודריגס/רויטרס

ארמאני מילאנו - צסק"א מוסקבה 74:84

לאחר הרבע הראשון נראה היה כי צסק"א בדרך הנכונה, עם יתרון 21:29 ומשחק התקפה מרשים. עם זאת, המארחת ניצחה בכל אחד משלושת הרבעים שלאחר מכן, השתלטה על המשחק אט אט והשיגה ניצחון מרשים במחזור הפתיחה. שאבון שילדס הוליך את קלעי המנצחת בצוותא עם סרחיו רודריגס (17 כ"א) שעלה נהדר מהספסל של מילאנו ועזר לנצח את האקסית.

מנגד, איפה לאנדברג הוליך את קלעי המפסידה עם 13, אך ניקולה מילוטינוב, שחזר מפציעה ממושכת, שוב נפצע לאחר שתי דקות בלבד, ירד לספסל - ולא חזר. וויל קלייברן תרם עוד 12 מהספסל כהרכש המסקרן אלכסיי שבד קלע 9 בלבד.

שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. Sonia Canada, GettyImages
משחק מאכזב שלו. בובואה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - אנדולו אפס 69:82

אלופת אירופה קיבלה סטירה במחזור הפתיחה של היורוליג. הבלאנקוס השתלטו על המשחק מההתחלה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 15:32 מרשים. היתרון של המארחת עלה כבר ל-20 הפרש, כשאנאדולו קיבלה משחק מאכזב מרודריג בובואה (3) וגם מה-MVP של הפיינל פור האחרון ואסיליה מיציץ' (9), ולמרות הופעה טובה של שיין לארקין (21) היא פותחת את העונה עם הפסד. גרשון יאבוזלה הצרפתי שהגיע מוילרבאן הצטיין עם 15 נקודות עבור המנצחת, כמו גם תומא הרטל. וולטר טבארס תרם 13 נקודות ו-12 ריבאונדים, והחבורה של פאבלו לאסו עם הצהרת כוונות להמשך העונה.

משחקי יום שישי:

קאזאן - זניט (18:00)
פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרדר (19:45)
וילרבאן - ז'לגיריס (20:00)
אולימפיאקוס - באסקוניה (20:00)
ברצלונה - אלבה ברלין (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully