וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סיום דרמטי: מכבי תל אביב ניצחה במחזור הפתיחה ביורוליג

המארחת איבדה יתרון 17, אך ווילבקין השווה את שיא הקריירה שלו במפעל (28) והוליך את הצהובים ל-68:69 קשה על באיירן

זה היה קשה, אך מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון במחזור הפתיחה של היורוליג וגברה 68:69 על באיירן מינכן בתום דקות סיום מורטות עצבים. סקוטי ווילבקין שוב לקח את המושכות לאחר שהמארחת איבדה יתרון גדול והשווה את שיא הקריירה שלו ביורוליג (28).

זה התחיל לא רע מבחינת הקבוצה של יאניס ספרופולוס, שעלתה ליתרון 18:35 במהלך הרבע השני. עם זאת, האקסים אותלו אנטר ודשון תומאס עזרו לאורחת לצמק את הפער עד המחצית, והאורחת השלימה ריצת 5:28 בדרך למהפך.

ברבע הרביעי ווילבקין התעורר וקלע 13 נקודות ב-6:30 דקות, ומכבי תל אביב השיגה מהפך משלה. קורי וולדן קלע שלשה מטורפת והעניק לבאיירן יתרון שוב, אך מי אם לא ווילבקין סחט עבירה ודייק מהקו. באיירן החטיאה על הבאזר והצהובים חגגו ניצחון דרמטי.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עונה חדשה, גיבור ישן. ווילבקין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

סקוטי ווילבקין וקינן אוואנס הוליכו את מכבי תל אביב ליתרון 8:13, אך הבווארים שירדו לפסק זמן חזרו ממנו עם שש נקודות רצופות ועלו ל-13:14. אותלו האנטר, שקיבל פרחים מאנשי מכבי תל אביב טרם פתיחת המשחק, עלה לשחק מול קבוצתו בשנתיים האחרונות. דיברתולומאו וזיו עלו טוב מהספסל של ספרופולוס וסייעו לחבריהם לבצע ריצת 0:8. ווילבקין סיים את הרבע בחדירה וסל אופייני על הבאזר ומכבי תל אביב הוליכה 18:25 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

שלשה של ג'ון דיברתולומאו בפתיחת הרבע העניקה למארחת יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 18:28. מכבי תל אביב השלימה פתיחה של עשר נקודות ללא מענה ברבע שני, ועלתה ל-17 הפרש. אותלו האנטר עלה היטב מספסל האורחת ועזר לה לצמק את הפער. 32:40 למארחת במחצית.

שחקן באיירן מינכן אותלו האנטר. דני מרון
החזיר את האורחת למשחק מול האקסית, אך יחזור הבייתה עם הפסד. האנטר/דני מרון

רבע 3:

האורחת עלתה חדה מחדר ההלבשה וקיזזה את ההפרש הצהוב לנקודה בלבד. וויילר-באב התחמם מחוץ לרשת ובאיירן השלימה ריצת 5:28 (!) מהמחצית הראשונה. ספרופולוס הזעיק שני פסקי זמן במהלך הרבע, כאשר לאחר השני שחקניו התעשתו ועצרו מעט את הסחף. אגוסטין ראביט סיים טוב את הרבע והוליך את באיירן ליתרון 54:58 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

ההתקפה הצהובה נתקעה מעט, והאורחת ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון השיא שלה במשחק עד כה, 54:63 לאחר שתי נקודות מהקו של אותלו האנטר. ווילבקין העלה את הרמה, קלע שתי שלשות מטורפות ועוד מהלך של סל ועבירה וסגר ריצת 2:11 של המארחת בדרך ל-65:65. הצהובים עלו ליתרון, אך שלשה משוגעת של קורי וולדן קבעה 67:68 לבווארים. ווילבקין סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו, באיירן החטיאה על הבאזר ומכבי תל אביב חגגה ניצחון קשה במחזור הפתיחה, 68:69.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 28 נקודות, ג'ון דיברתולומאו 8, ג'יימס נאנלי 7, ג'יילן ריינולדס (6 ריבאונדים) ודרק וויליאמס (5 ריב') 6 כ"א, קינן אוואנס 5, רומן סורקין 3, יפתח זיו, קמרון טיילור ואנג'לו קלויארו 2 כ"א.

קלעו לבאיירן מינכן: דשון תומאס 15 ו-7 ריב', קורי וולדן 14, אותלו האנטר 11 ו-6 ריב', אוגוסטין ראביט 10, ניק וויילר-באב 6, ז'אן מארק שישקו ודארון היליארד 5 כ"א, אוגניין יראמאז 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully