וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "עוד יקום שחקן שיעקוף את נובאק, רפא ואותי"

בראיון ל-"GQ", השווייצרי הצהיר כי הוא מאמין שבעתיד נראה טניסאי שיזכה ביותר תארי גרנד סלאם משלושת הגדולים. וגם: על פציעתו והרשתות החברתיות

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

בזמן שהוא מתאושש מפציעה ועדיין לא יודע לומר האם נראה אותו שוב על מגרש הטניס, רוג'ר פדרר התפנה לריאיון למגזין "GQ" ובו דיבר על המצב בענף כיום, כמו גם על הבעיה בברך שממנה הוא סובל כבר תקופה ארוכה.

השווייצרי, שחגג 40 לא מזמן ובחודש יולי האחרון הגיע עד רבע הגמר בטורניר ווימבלדון על אף שלא היה בשיאו מבחינה פיזית, אמר על כך: "אני אסיר תודה שהצלחתי לשחק. השנה וחצי האחרונות שלי היו קשות מאוד, עם שני הניתוחים בברך והשיקום האיטי. הייתי רוצה להיות בכושר יותר טוב בווימבלדון, אבל השתתפתי והגעתי לרבע הגמר! באופן כללי זה היה טורניר טוב מבחינתי".

על החלטתו לוותר על השתתפות במשחקים האולימפיים הסביר פדרר: "זו החלטה שהתבססה על מצב הברך וידעתי שאני לא מסוגל לשחק. הייתי עושה הכל בשביל לשחק בטורנירי גרנד סלאם ובמשחקים האולימפיים, אבל לא הייתי ב-100%. לכן הפרצוף העצוב שלי בווימבלדון. אבל ספורטאי חייב להילחם באתגרים ועכשיו אני צריך להבין איך ממשיכים מכאן".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Clive Brunskill, GettyImages
לא בטוח שישוב לשחק. רוג'ר פדרר/GettyImages, Clive Brunskill

כידוע, בשנה החולפת נובאק דג'וקוביץ' השתווה לפדרר ולרפאל נדאל, כאשר השלושה עומדים על 20 תארי גרנד סלאם. השווייצרי, שהחזיק בשיא לפני שני היריבים שלו, התייחס לתחרות ביניהם: "אני חושב שדג'וקוביץ' עשה שנה פנומנלית ויהיה מעניין לראות כיצד יימשכו הקריירות שלנו. זה מדהים שרפא, נובאק ואני על 20 גרנד סלאמים. כשהתחלתי, השיא עמד על 12 ואחר כך פיט סמפראס העלה אותו ל-14 ואז אני עקפתי אותו ב-2009 עם התואר ה-15. אני חושב שלשאר יש מנטליות שונה משלי כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על אף שהשלושה נחשבים לשחקנים חד פעמיים בענף הטניס, פדרר בטוח שעוד יצמח שחקן שירשום הישגים גדולים אף יותר: "אני חושב שנראה עידן חדש של אלופים. בימים אלה יותר קל לשלוט במשטחים השונים, בלי להוריד ממה שהשגנו רפא, נובאק ואני. לפני כן היו שחקנים של משטח קשה ושל חימר, או מעט שחקנים שהסתדרו היטב בכל המשטחים. לא היו מרדף של גרנד סלאם אחרי גרנד סלאם כמו עכשיו. לכן אני חושב ששחקן מדהים חדש ישבור את שיא הזכיות שלנו, אבל לא בטווח המיידי".

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ב-2013. Matthew Stockman, GettyImages
יהיה שחקן גדול מהם? פדרר, נדאל ודג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

לסיום, פדרר דיבר על הקשיים הנפשיים שהביעו מספר שחקנים ושחקניות לאחרונה, לרבות המקרה של נאומי אוסקה והפרישה של אמה רדוקאנו בווימבלדון: "עקבתי אחרי הקריירות של שתיהן. הן מדהימות, אבל כואב לראות כשהן לא במצב טוב לפעמים. הסטרס אדיר ואני חושב שהוא קשור מאוד לרשתות החברתיות. בעשור הראשון שלי לא היה דבר כזה, אולי אתר פה ושם, אבל היום זה בכל המקום. לא יכול לדמיין איך הייתה נראית תחילת הקריירה שלי עם רשתות חברתיות, לא יודע איך הייתי מתמודד עם זה. על כל 10 תגובות נחמדות יש אחת שלילית ואתה מתרכז רק בה. זה נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully