וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40, רוג'ר פדרר הודיע שיעבור עוד ניתוח בברך, והודה: "אני ריאלי"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 23:39

השוויצרי הפצוע עוד לא מודיע על פרישה, אבל מודה שיהיה לו קשה לחזור: "איעדר חודשים ארוכים, אל תבינו אותי לא נכון, אני יודע כמה קשה זה לעבור ניתוח בגיל הזה"

תקציר: רפאל נדאל - נובאק דג'וקוביץ' 5:7, 6:1, 3:6/ספורט1

רוג'ר פדרר הודיע היום (ראשון) שהוא יעבור עוד ניתוח בברכו אחרי שנפצע במהלך עונת הדשא האחרונה, ולכן יחמיץ את אליפות ארה"ב הקרובה לאור העובדה שהשיקום מהפציעה יימשך "חודשים ארוכים". השוויצרי בן ה-40, זוכה ב-20 תארי גרנד סלאם, אמר שהרופאים הבטיחו לו שמצבו ישתפר אחרי הניתוח. עם זאת, גם הוא מודה שהוא קרוב לסוף הקריירה.

"אהיה על קביים במשך שבועות ארוכים, ואז לא אוכל לשחק במשך חודשים ארוכים", אמר פדרר, "הולך להיות קשה כמובן, אבל במקביל אני יודע שזה הדבר הנכון כי אני רוצה להיות בריא ואני רוצה שאוכל לרוץ גם אחר כך".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Kirsty Wigglesworth, AP
נפרדים? פדרר/AP, Kirsty Wigglesworth

פדרר עבר שני ניתוחים בברכו ב-2020, שהשביתו אותו למעלה משנה. הוא חזר לפעילות במרץ, 13 חודשים אחרי ההפסד שלו בחצי גמר אליפות אוסטרליה בשנה שלפני כן. השנה הוא פרש מאליפות צרפת על אף שניצח בסיבוב השלישי, וניסה לשמור את עצמו לעונת הדשא, אבל בווימבלדון הפסיד ברבע הגמר.

"אני רוצה לשמור על ניצוץ של תקווה שאוכל לחזור לסבב בכושר סביר", אמר פדרר, "...אני ריאלי, אל תבינו אותי לא נכון, אני יודע כמה קשה זה לעבור ניתוח בגיל הזה, אבל אני רוצה להיות בריא, ואעבור שיקום בזמן שאני עדיין פעיל, מה שיעזור לי בתקופה הארוכה הזאת".

* קמילה גיורגי האיטלקייה זכתה הערב (ראשון) בתואר הכי גדול בקריירת הטניס שלה, כשהוכתרה לאלופת טורניר מונטריאול מסבב המאסטרס 1000 אחרי ניצחון 3:6, 5:7 על קרולינה פלישקובה (4) אחרי שעה ו-40 דקות. זה בסך הכל התואר השלישי בקריירה של גיורגי והראשון שלה מאז 2018, והראשון שלה בטורניר שלא באולם. בדרך לניצחון היא הפתיעה את אליז מרטנס, פטרה קביטובה וקוקו גוף, ובדרך השלימה את המשימה כדי לזנק מהמקום ה-71 בעולם לטופ-35 (ולגרוף פרס כספי של 222 אלף דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully