וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ונדאל קיבלו מוטיבציה מההפסד של דג'וקוביץ': "נתן ביטחון"

אחרי ההפתעה בניו יורק, הקרב על שיא הגרנד סלאמים נפתח מחדש. טוני נדאל טוען ש"לנולה ייקח זמן לעכל", אבל הסרבי מעביר מסר: אני רעב יותר מתמיד

נובאק דג'וקוביץ' מפתיע מעריץ צעיר יפני/מתוך טוויטר

איך נובאק דג'וקוביץ' יתאושש מההפסד הכואב לדניל מדבדב בגמר ארצות הברית? בסרביה משוכנעים שנולה יתאושש מהאכזבה שמנעה ממנו את הגרנד סלאם ה-21 בקריירה וזכייה בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם של השנה, וגם דג'וקוביץ' עצמו לא מראה סימני האטה.

אמש חזר דג'וקוביץ' לבלגרד מארצות הברית והמשיך ישירות משדה התעופה לאימון אינטנסיבי של למעלה משעתיים - המחשה לכך שהרעב והמוטיבציה שלו לא נפגעו כלל.

מי שבכל זאת שאבו עידוד מההפסד של דג'וקוביץ' הם רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, שמקווים שהמאבק על שיא הזכיות בטורנירי גרנד סלאם נפתח כעת מחדש. דג'וקוביץ' אמנם עדיין נראה בכושר טוב בהרבה מיריביו הוותיקים (שאף הם עומדים על 20 תארי גרנד סלאם בקריירה) שסבלו בשנה האחרונה מפציעות, אבל יש מי שחושב שהמדורג 1 בעולם לא יתאושש כל כך מהר מהמהלומה המנטלית שספג בניו יורק.

רוג'ר פדרר, רפאל נדאל. רויטרס
מחכים לנובאק בפינה. פדרר ונדאל/רויטרס

"פדרר ונדאל חשים הקלה בעקבות ההפסד של דג'וקוביץ', אין לי ספק בכך", אמר טוני נדאל, דודו של רפאל נדאל ומאמנו לשעבר. "זה נותן להם מוטיבציה לקראת העונה הבאה, כי הם יודעים שייקח לדג'וקוביץ' זמן לעכל את מה שקרה בארצות הברית. שניהם מרגישים עכשיו חזקים יותר לקראת המירוץ בעונה הבאה".

טניסאי העבר הספרדי אלכס קורטחה מאמין ש"בטוח שדג'וקוביץ' יחזור לעצמו ויתאושש, אני בטוח בזה ב-100 אחוז. הוא זקוק לקצת זמן, אבל אסור לשכוח שהוא בקושי הפסיד במהלך השנה. לדעתי, ההפסד הזה דווקא יוריד ממנו לחץ. עכשיו הוא מרגיש הקלה, כי העול הגדול ירד ממנו והוא יכול להציב לעצמו יעדים חדשים. אולי הוא ייקח הפסקה של כמה חודשים, אבל אני משוכנע שהוא יחזור בגדול".

נובאק דג'וקוביץ' מתוסכל, גמר אליפות ארה"ב. Sarah Stier, GettyImages
משדה התעופה היישר לאימון של שעתיים. דג'וקוביץ'/GettyImages, Sarah Stier

דג'וקוביץ' אמנם נרשם לאינדיאן וולס שייפתח החל מה-4 באוקטובר, אבל ספק רב אם יתייצב לטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully