וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד חגגו את הניצחון על בית"ר: "החוכמה היא לעצור את הסחף"

27.9.2021 / 6:47

אחרי שליקטו נקודות ראשונות העונה בזכות 0:2 על הירושלמים, בעיר הנמל גאים בבן שמעון ושחקניו: "היה נהדר לראות איך כולם הגיעו באמונה גדולה שלוקחים שלוש נקודות, ג'ראפי לא נגע בכדור". עוז בילו וקני סייף זכו למחמאות

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

במ.ס. אשדוד יצאו בעיקר גאים אמש (ראשון) בשחקנים ובמאמן רן בן שמעון שהגיעו עם הגב אל הקיר אחרי שלושה הפסדים רצופים מתחילת העונה ויצרו משחק חד צדדי מול בית"ר ירושלים שיכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה מ-0:2. "יואב ג'רפי לא נגע בכלל בכדור", אמרו אמש באשדוד בסיפוק.

"וזה במשחק שהשחקנים שלנו היו צריכים להגיע חסרי ביטחון ולחוצים. זה היה פשוט נהדר לראות איך כולם הגיעו באמונה גדולה שהם לוקחים את שלוש הנקודות. היום התחלנו את העונה של מ.ס. אשדוד". עוד הוסיפו באשדוד: "טיבם של כדורי שלג להתגלגל ולצבור נפח. החוכמה היא לעצור את הסחף וזה מה שעשינו".

עוז בילו, קשר מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
זכה לשבחים. עוז בילו/לירון מולדובן

ברמה האישית, פירגנו באשדוד לכמה שחקנים ובראשם עוז בילו שמתחיל להשאיר חותם בכדורגל הישראלי ובמשחק אמש כבש שער בסגנון של מנור סולומון. בילו הופך לאחד מבעלי הבית של מ.ס. אשדוד בגילו הצעיר ובאשדוד מעריכים שגדל אצלם שחקן שעוד יגיע רחוק.

שחקן נוסף אותו ציינו הוא קני סייף, שבקושי שיחק כדורגל בזמן האחרון ולבטח לא נהנה ממנו, ועם החזרה לישראל ולמ.ס. אשדוד, הוא רוצה להזכיר מי הוא היה בעבר הרחוק. סייף תופקד כקיצוני על הקו השמאלי במערך שלושת הבלמים של רן בן שמעון והוא היה מעורב בשני השערים עם רגל שמאל טובה מאוד מהאגף.

מלים חמות קיבלו גם זוהר זסנו, נאור סבג עטאא ג'אבר ומתאוסיניו, לו היה הרבה מה להוכיח לקבוצה ששיחררה אותו. ג'אבר שיחק היטב במרכז השדה וגם הוא מתחיל להיכנס לעניינים אחרי פתיחת עונה צולעת אליה עשה הכנה לא מספיק טובה.

עכשיו מצפים בקבוצה לנצל את החלפת הביתיות עם הפועל חדרה כדי לעשות עוד שלוש נקודות בבית בשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully