וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראינו קבוצה מתה, משחק מביש": זעם בבית"ר, אוחנה נזף בשחקנים

הירושלמים בהלם אחרי תצוגת הנפל מול אשדוד: "למעט ניצן, כולם היו חלשים". היו"ר הטיח בשחקנים בחדר ההלבשה: "כולכם צריכים להתבייש": ינקוביץ' הרתיח את המועדון: "כל הזמן מחפש עם מי לריב". הגיבוי לקומאן נמשך, התקווה האחרונה: הקישור המחודש עם מארה וזרגרי

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

תחושות של הלם וגם המון עצבים היו אמש (ראשון) בקרב אנשי בית"ר ירושלים, בעקבות תצוגת הנפל של הקבוצה בהפסד 2:0 למ.ס.אשדוד. בית"ר הציגה את אחד ממשחקיה הגרועים ביותר בשנים האחרונות, כאשר מרבית השחקנים להוציא את השוער איתמר ניצן, גילו יכולת חלשה ולא תיפקדו על המגרש. בית"ר סיימה את המשחק ללא אף איום למסגרת וגם משחק ההגנה היה רע מאוד. בית"ר מדורגת במקום השמיני עם ארבע נקודות בלבד, והיא קרובה יותר לאיזור התחתית מאשר לחלק העליון בו היא קיוותה להיות העונה. בשבת תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה בטדי והיה מי שהגדיר אמש את המשחק הקרוב כ"משחק על החיים שלנו, משחק על עונה שלמה".

"ראינו קבוצה מתה, זה היה משחק מביש של כולם", אמר גורם במועדון. "גם אם היו מוסיפים למשחק הזה עוד 90 דקות לא היינו מבקיעים. מזל שאיתמר (ניצן, השוער, ר"ב) היה בכושר טוב, אחרת התוצאה היתה גבוהה בהרבה. חוץ ממנו אין שחקן אחד ראוי לציון. כל השאר היו חלשים, איך אפשר לסיים משחק בלי אף בעיטה למסגרת? נכנענו לאשדוד בלי להילחם. אשדוד כמעט ולא התאמצה. לא חסר לשחקנים האלה כלום, הם מקבלים את כל התנאים להצליח ולא ברור למה אנחנו נראים ככה".

בבית"ר אמרו באופן חד משמעי שמעמדו של המאמן ארווין קומאן כלל לא נמצא על הפרק. "ארווין מאמן מצוין, האימונים שלו ברמה גבוהה מאוד ואנחנו לגמרי סומכים עליו ועל היכולות שלו", אמרו במועדון.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
הגיבוי נמשך. קומאן/לירון מולדובן

בסיום המשחק נכנס יו"ר המועדון והמנהל המקצועי אלי אוחנה לחדר ההלבשה ונזף בשחקנים, על היכולת הגרועה שהפגינו. "כולכם צריכים להתבייש במה שקרה כאן היום", הטיח אוחנה בשחקנים. "אפשר להפסיד, אפשר לספוג שערים, אבל הכל תלוי באיך אתם נראים. לא נלחמתם, ויתרתם מהר מדי על המשחק. ג'רפי, השוער שלהם בכלל לא התאמץ, אני אפילו חושב שהוא לא נגע בכדור כל המשחק ואם הוא היה יוצא מהמשחק, לא היינו מרגישים בזה", הוסיף המנהל המקצועי.

גם המאמן ארווין קומאן נראה כעוס ונסער בסיום וגם הוא פנה לשחקניו בסיום בחדר ההלבשה ואמר בין היתר: "לא יכול להיות שניראה ככה על המגרש. יש כאן שחקנים שלא ממושמעים ולא ממלאים הוראות ונצטרך לטפל בזה". קומאן תידרך את השחקנים לפני המשחק לתקוף בעיקר דרך האגפים ולהניע את הכדור במהירות כדי לשבור את משחק הלחץ של אשדוד, שהגיעה להתמודדות אחרי שלושה הפסדים רצופים. בסופו של דבר תכנית המשחק של המאמן ההולנדי לא יצאה לפועל, ושחקני בית"ר שיחקו בעיקר או דרך האמצע או במסירות ארוכות, במטרה למצוא את ג'סי ובואצ'י שהיו חלשים מאוד בחלק הקדמי.

אחד השחקנים שספגו ביקורת ישירה, הוא הקשר המונטנגרי מרקו ינקוביץ', שמרבה לאבד כדורים ונראה עצבני מאוד בכל המשחקים האחרונים של הקבוצה. "כל המשחק הוא מחפש עם מי לריב בקבוצה השנייה. הוא מוציא את עצמו מהמשחק כי הוא עצבני, עושה פאולים טיפשיים ונראה שזה גורם לו לאבד ריכוז וחדות", אמרו במועדון.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים עם האוהדים. לירון מולדובן
לא מרוכז במשחק. ינקוביץ'/לירון מולדובן

בבית"ר עושים את כל המאמצים כדי להנחית בישראל את הקשר הגינאי קאמסו מארה, שאמור יחד עם אביאל זרגרי המתאושש מפציעה להחזיק את הקישור האחורי, לצד ברק בחלק ההתקפי. מארה טרם הגיע לישראל וגם כשינחת כאן, הוא יצטרך להיכנס לשבעה ימי בידוד, כך שמסתמן שבצוות המקצועי, יוכלו ליהנות ממנו, כנראה רק אחרי פגרת הנבחרת שתהיה באמצע אוקטובר.

"אחת ההופעות היותר גרועות שלנו כקבוצה בכל התקופה שלי בבית"ר ירושלים", אמר השוער איתמר ניצן בסיום. "אני לא יודע מאיפה להתחיל, אבל אין ספק שמשחק כזה לא יכול לחזור על עצמו. אנחנו חייבים לעשות חשבון נפש, ככה זה לא יכול להימשך. אני לא חושב שהמשחק הזה משקף את האופי של הקבוצה הזאת, ואת איך שאנחנו משחקים בדרך כלל. אני לא יודע מה גרם לנפילת מתח כזאת ברמת האנרגיה. היה כאן קהל גדול שדחף אותנו וזה מבאס לשלוח אותו הביתה ככה. ביום שבת זה משחק חדש ואנחנו צריכים לתקן את הטעויות האלה מהר מאוד ולהראות מי אנחנו שווים באמת".

על המשחק בשבת נגד קרית שמונה אמר ניצן: "אני מאוד מעריך ומחזיק מהצוות המקצועי שיש לנו פה השנה. אני חושב שהוא יודע טוב מאוד מה לעשות ואיך לשפר את זה, ואין לי ספק שנשפר את זה ונצא מפה לדרך חדשה, כדי שהמשחק הזה לא יחזור על עצמו. זה היה משהו שהוא חריג ולא משקף את מי שאנחנו באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully