וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה נראה כוח הרתעה": מכבי חיפה הצליחה היכן שמכבי ת"א נכשלה

27.9.2021 / 6:54

הירוקים ירדו לקרקע אחרי הזכייה בגביע הטוטו ואגרו שלוש נקודות מול מכבי פתח תקוה: "גם במשחקים פחות מלהיבים, אנחנו לוקחים את הנקודות. תחושה נהדרת להיות כ"כ מאיימים". ההצלחה בתרגילי הקרן? "יודעים שנפתיע, ועדיין מתקשים". מחמאות לפלאניץ' ומוחמד

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי חיפה השיגה את כל מה שרצתה אמש (ראשון) כשניצחה את מכבי פתח תקווה בסמי עופר 0:2. אחרי ההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם, רצו במועדון קודם כל את שלוש הנקודות והבוקר הם כבר במקום הרביעי בטבלה. גם בלי כדורגל משובח, זה היה משחק יעיל וחד צדדי של האלופה שהגיעה למשחק הליגה במחזור הרביעי אחרי הזכייה בגמר גביע הטוטו ולפני המשחק מול אוניון ברלין ביום חמישי בקונפרנס ליג.

"בקלות יכולנו ליפול לאיזה תיקו מעצבן", אמרו אמש במכבי חיפה. "מכבי תל אביב ניצחה אותנו ולא ידעה לרדת לקרקע בבאר שבע. אנחנו לקחנו את גביע הטוטו, חגגנו ונהנינו אבל ידענו לבוא למשחק נגד מכבי פתח תקוה שהוא תמיד מוקש ולעשות שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך".

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה מול אור בלוריאן שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"מכבי פתח תקוה היא תמיד מוקש". דוניו מול בלוריאן/מאור אלקסלסי

לברק בכר היה חשוב גם אמש לשתף כמה שיותר שחקנים בניצחון והחילופים שעשה בסיום קירבו עוד שחקנים לתוך הרוטציה של הקבוצה וגם איפשרו עוד דקות מנוחה לכאלה שנחשבים לשחקני המפתח במועדון. גם אם הניצחון הושג משער עצמי ושער נוסף של עומר אצילי שהיה מנומנם רוב דקות המשחק, לא היה לרגע ספק שמכבי חיפה תנצח. שחקן בקבוצה אמר אמש: "זה מחיר של כוח הרתעה. כשאתה מראש מגיע עם עוצמה של קבוצה אלופה ועוד בבית, גם אם תיקלע למשחק פחות מלהיב, אתה תיקח את הנקודות. זו הרגשה נהדרת שהגענו לרגע שמכבי חיפה כל כך מאיימת".

במכבי חיפה יעבירו כעת את הזירה לקונפרנס ליג ואחרי התיקו הביתי מול פיינורד, ינסו לחזור גם עם משהו מגרמניה. "יש לנו את כל הסיבות להאמין שאנחנו יכולים להציג כדורגל טוב ולקחת לפחות נקודה בגרמניה", אמרו אמש במכבי חיפה. הקבוצה תמריא מחר אחר הצהריים למשחק שייערך באיצטדיון האולימפי בברלין. לאחר מכן תשוב מכבי חיפה לארץ למשחק מול הפועל באר שבע. במועדון משוכנעים שסמי עופר יסייע להם הרבה בעונה הקרובה עם הנוכחות האדירה של למעלה מ-20 אלף אוהדים בכל משחק, אבל במקביל רוצים גם לראות את הכוח של הקבוצה והשחקנים במשחקי חוץ.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זכה למחמאות. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

"יש לנו שני ניצחונות בית ורק נקודה בחוץ בשני המשחקים. זה הסיפור כרגע של פתיחת העונה ונהיה חייבים לשנות את הסטטיסטיקה, אם אנחנו רוצים לשחזר את העונה שעברה", אמר אמש גורם במועדון. מי שזכה להרבה שבחים אמש הוא הבלם בוגדן פלאניץ' שרשם משחק הגנה נהדר וחיסל את מוחמד עוואד שמאוד רצה להבקיע מול מכבי חיפה. גם עלי מוחמד היה מצוין וניהל את המשחק מאחור בזמן שחבריו מהחלק הקדמי תפסו יום פחות נוצץ.

בתוך כך בקבוצה דיברו גם אמש על תרגילי הקרן שממשיכים לשגע את הקבוצות. "הקבוצות יודעות שנפתיע עם תרגיל ובכל זאת מתקשות לעצור את זה", אמרו בגאווה במועדון. "אבל זו תוצאה של עבודה קשה באימונים ואינטליגנציה גבוהה של השחקנים שמבצעים בצורה נפלאה את התרגיל פעם אחר פעם. יש לנו עוד הרבה תרגילים שעובדים עליהם ויראו את זה במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully