וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרה ליובנטוס: דקות אחרי שכבש, דיבאלה נפצע וירד בדמעות

לאחר שהעלה את קבוצתו ליתרון נגד סמפדוריה, החלוץ נטש את כר הדשא כשהוא ממרר בבכי. עיתונאי ביקר: "הוא כל הזמן פצוע ונראה כמו שחקן בן 35"

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

לפתיחת העונה הרעה של יובנטוס נוספה היום (ראשון) בשורה כואבת במיוחד: פאולו דיבאלה נפצע במהלך המחצית הראשונה בניצחון 2:3 על סמפדוריה וירד לספסל כשהוא ממרר בבכי, דקות ספורות לאחר שכבש את שער היתרון של הביאנקונרי. החלוץ הוחלף בדקה ה-22 בעקבות מה שנראה כמו מתיחה בשריר, דווקא אחרי שהעלה את מאזנו לשני שערים ושני בישולים בחמישה משחקים בליגה האיטלקית ועשה קולות של חזרה ליכולת הטובה שלו.

דיבאלה, שקיבל העונה את סרט הקפטן ביובנטוס, סבל ממספר פציעות שריר בשנים האחרונות ובנוסף חלה בקורונה, מה שגרם לירידה משמעותית בתפוקה שלו. רק לפני יומיים עלו דיווחים על כך שהוא קרוב להארכת החוזה שלו, שאמור להסתיים בחודש יוני הקרוב, עד 2025 כולל שכר של 8 מיליון יורו.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. ALBERTO PIZZOLI/AFP, GettyImages
פציעה בתזמון נוראי מבחינתו. פאולו דיבאלה/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI/AFP

דקות ספורות לאחר הפציעה של החלוץ הארגנטינאי בן ה-27, העיתונאי האיטלקי קרלו גרגאנזה צייץ בנימה ביקורתית: "שער נהדר שלו היום, אבל אני לא רואה מה מצדיק חוזה חדש בשכר שנתי שכזה. חוץ מהבעיות הטקטיות, הוא כל הזמן פצוע, לא מסוגל להשלים 60 דקות בלי להיות מותש והוא נראה כאילו הוא בגוף של אדם בן 35".

המאמן מסימיליאנו אלגרי אישר לאחר הניצחון שדיבאלה וגם החלוץ אלברו מוראטה, שגם הוא נפגע היום במשחק, ייעדרו מהמפגש נגד צ'לסי בליגת האלופות ביום רביעי, ובתקווה ישובו לסגל לאחר פגרת הנבחרות בשבוע הבא, אולם חומרת הפציעות תתברר רק בהמשך. לסיכום הניצחון 2:3 אמר: "היינו צריכים להרוג את המשחק הזה הרבה קודם לכן, ביצענו טעויות שאפשרו לסמפדוריה לצמק. אנחנו שמחים לרשום ניצחון שני ברציפות וכעת אנחנו חושבים על המשחק נגד צ'לסי".

היה זה משחק הסרייה A ה-20 ברציפות של יובנטוס בו היא לא מצליחה לשמור על שער נקי ועל כך אמר המאמן: "לשמור על שער נקי זה לא דבר שכיח בימינו, ראיתי אתמול משחקים שהסתיימו ב-2:2 וב-3:3. מתייס דה ליכט לא רגיל לשחק במערך של שלושה בלמים והוא בהחלט יכול להצליח בשיטה הזו, לפעמים גם נשחק עם ארבעה מאחורה - נעשה את מה שצריך לעשות בשביל להתמודד עם המצבים הנייחים ולהגדיל את הסיכויים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully