וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של רונאלדו: לאמן את בנו בנוער של יונייטד אחרי הפרישה

הכוכב הפורטוגלי הבהיר לשדים האדומים בטרם חתם שהוא רוצה לעשות הסבה לאימון כשיתלה את הנעליים. החלום: להדריך את בנו בן ה-11

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:0/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו לא מוריד רגל מהגז אפילו לרגע אחד, אבל בגיל 36 כבר מתחיל לחשוב על היום שאחרי הכדורגל. לפי "הסאן", לכוכב הפורטוגלי יש למעשה תוכנית ברורה למדי: לפרוש כשחקן מנצ'סטר יונייטד, להפוך למאמן ולהצטרף לצוות מחלקת הנוער של השדים האדומים, בה יוכל לאמן את בנו.

רונאלדו חתם בחודש שעבר על חוזה לשנתיים ביונייטד עם אופציה לנוספת, וגם אם לא יפרוש בקיץ 2023 או קיץ 2024, הוא רואה את עצמו משתקע בבריטניה אחרי שיתלה את הנעליים. הוא אף העביר מסרים ליונייטד על רצונו להפוך למאמן ולצמוח במחלקת הנוער של המועדון, ומקווה שדרכיו יצטלבו עם כריסטיאנו ג'וניור בן ה-11, שהתחיל להתאמן במחלקה לפני כמה שבועות ומפגין כישרון רב.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, GettyImages
רואה את עצמו נשאר שנים ארוכות במועדון. רונאלדו/GettyImages, Laurence Griffiths

כריסטיאנו ג'וניור כבר הספיק לשחק במחלקת הילדים של יובנטוס, וכשערך את הופעה הקבוצה שלו בגיל 9 בלבד, סיים אותה עם רביעייה. בחודש שעבר כאמור, בעקבות החזרה של אביו ליונייטד אחרי 12 שנים, הוא ערך מבחנים קצרים בקבוצת הנערים של יונייטד והתקבל אליה.

אם התכנית של רונאלדו להמשיך לשחק עד גיל 40 וצפונה תתממש, הוא יוכל לאמן את בנו במחלקת הנוער של הקבוצה, כשכבר יהיה לפחות בן 15.

עוד בוואלה!

סולשיאר התלונן, מרטינס התגרה ברונאלדו ובאוהדי מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

צפו בביצועים של כריסטיאנו ג'וניור

"רונאלדו הבהיר לכולם שהוא חוזר כדי להצעיד את יונייטד לתארים, אבל מבחינתו הוא רוצה להמשיך לשחק במועדון זמן רב", אמר מקורב לשחקן ל"סאן". "הוא עדיין מרגיש בשיאו מבחינה פיזית, ואוהב להוכיח לכולם ששום דבר אצלו לא בלתי אפשרי. הוא אובססיבי בנוגע לקריירה שלו ויודע הכל על המשחק. הוא מבין שהרבה שחקנים שעשו הסבה לאימון התחילו את דרכם ביונייטד, ולכן הוא חושב שזאת דרך טובה להתחיל את הפרק הבא בחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully