וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר התלונן, מרטינס התגרה ברונאלדו ובאוהדי מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 17:39

המנג'ר טען לנבדל בשער של אסטון וילה. צפו: שוער המנצחת קרא לפורטוגלי לבעוט את הפנדל המכריע לפני שברונו פרננדש החמיץ אותו ברשלנות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:0/ספורט1

נראה שהאפקט החיובי שנוצר מחזרת כריסטיאנו רונאלדו כבר די התפוגג במנצ'סטר יונייטד. אחרי ההפסד המביך ליאנג בויז בליגת האלופות וההדחה הפחות נוראית בידי ווסטהאם בגביע הליגה, קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר נוצחה היום (שבת) לראשונה בפרמיירליג העונה, כשנכנעה בבית 1:0 לאסטון וילה במשחק שהסתיים בדרמה גדולה.

מנצ'סטר יונייטד הפסידה לקבוצה מברמינגהאם לראשונה מזה 18 מפגשים בליגה האנגלית, לאחר שספגה בדקה ה-88 וראתה את ברונו פרננדש מעיף ליציע בעיטת עונשין מ-11 מטרים בתוספת הזמן. זו הפעם השנייה בלבד שזה קורה לקשר הפורטוגלי מאז הצטרפותו לשדים האדומים, מתוך 23 פנדלים שבעט בסך הכל.

שחקני אסטון וילה חוגגים לצד ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד המאוכזב. Laurence Griffiths, GettyImages
האוס הימם את יונייטד בדקה ה-88/GettyImages, Laurence Griffiths

אולה גונאר סולשיאר התלונן בסיום: "אני מאוכזב מאוד כי השער של אסטון וילה הובקע מעמדת נבדל. מתסכל שיש החלטה כזו נגדך. אני לא מבין איך זה שער ולסטר לא קיבלה אישור לשערים שלה. אני לא רואה כאן עקביות, היה נבדל ברור".

על הפנדל אמר: "ההחלטה שברונו בועט התקבלה לפני המשחק. לא התכוונתי לדבר על זה, אבל העובדה שהשחקנים של וילה הקיפו את ברונו לפני הפנדל לא ראויה. היה צריך להישלף שם כרטיס צהוב, אבל הם השיגו מה שרצו. עדיין, אני לא חושב שהם נכנסו לברונו לראש. הוא חזק מנטלית וייקח אחריות גם במקרים הבאים".

עוד בוואלה! ספורט

אחרי דרמה גדולה בסיום: מנצ'סטר יונייטד נכנעה לאסטון וילה

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר מנחם את ברונו פרננדש. Gareth Copley, GettyImages
סולשיאר מנחם את פרננדש אחרי ההחמצה/GettyImages, Gareth Copley

כוונתו של סולשיאר הייתה ככל הנראה בעיקר לפרובוקציות מצד שוערה של אסטון וילה, אמיליאנו מרטינס. הארגנטינאי, שלמי שפספס התגרה גם בשחקני נבחרת קולומביה בדו קרב הפנדלים בחצי גמר הקופה אמריקה לפני כחודשיים, קרא תיגר על כריסטיאנו רונאלדו לבעוט את הפנדל בעצמו ולאחר ההחמצה רקד באופן פרובוקטיבי מול הקהל של מנצ'סטר יונייטד.

צפו במרטינס מתגרה ברונאלדו לפני הפנדל המוחמץ

הפרשן טים שרווד טען כי פרננדש החמיץ את הפנדל בגלל הלחץ מעצם הנוכחות של רונאלדו. "האיש המרכזי נמצא כאן לידו וזה נכנס לו לראש, זה מעוות את החשיבה שלו", אמר שחקן ומאמן העבר של טוטנהאם. "הוא יודע שיש לו הזדמנות אחת, ואחת בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully