וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שוב סופג ביקורת בצרפת, אמבפה: "הוא בחיים לא מוסר לי"

הברזילאי ספג אש למרות ניצחון פ.ס.ז': "כמה שבועות ייקח לו להיות מוכן?". אמבפה תועד מסנן אחרי בישול של ניימאר: "לי הוא לא היה מוסר"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

פריז סן ז'רמן שמרה אמש (שבת) על מאזן מושלם בליגה הצרפתית עם ניצחונה השמיני העונה, 0:2 ביתי על מונפלייה בהיעדרם של ליאונל מסי ומרקו וראטי ובזכות שערים של אידריסה גיי ויוליאן דראקסלר, אבל בצרפת מצפים להרבה יותר מסוללת הכוכבים שנבנתה תחת מאוריסיו פוצ'טינו - בעיקר משחקני ההתקפה.

"פ.ס.ז' השיגה שני ניצחונות השבוע, אבל עדיין השאירה אותנו אובדי עצות. היא לא הציגה שום שיפור במשחק שלה, במיוחד בהתקפה, כשארבעה מהשערים שלה נכבשו על ידי אשרף חכימי, אידריסה גיי ויוליאן דראקסלר מול הגנות אלמוניות מהליגה הראשונה", ביקרו ב'לה פריזיאן'. בתקשורת המקומית תהו: "לאן נעלמו שחקני ההתקפה? זו תעלומה. הקבוצה לא שלטה במיוחד, קיילור נבאס שיחק תפקיד מכריע מדי בשני המשחקים ואם יש מישהו שמרשים עד עכשיו - זה הוא".

מי שהיווה מטרה לחיצי הביקורת פעם נוספת היה ניימאר. על אף שהברזילאי היה מעורב בשלושה שערים בשלושת הניצחונות האחרונים של פריז סן ז'רמן, בצרפת המשיכו לטעון כי הוא לא בכושר: "כמה שבועות יידרשו לניימאר בשביל להיות מוכן? נראה שמבחינתו, זה יותר עניין של חודשים", נכתב ב'לה פריזיאן'.

ביום שלישי מחכה לפריז סן ז'רמן מבחן ראשון מול קבוצה בקליבר שהיא צריכה לעבור כדי להשיג את המטרה הגדולה ביותר שלה - זכייה בליגת האלופות. הקבוצה מעיר האורות תארח את מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור השני בשלב הבתים, כאשר עדיין לא ידוע אם מסי יהיה כשיר להתמודדות.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. John Berry, GettyImages
ההתקפה של פ.ס.ז' חוטפת אש. קיליאן אמבפה/GettyImages, John Berry

פוצ'טינו אמר לאחר הניצחון על מונפלייה: "שיחקנו טוב היום מבחינה הגנתית. אי אפשר לפרק את הקבוצה לחלקים, זה מכלול. אנחנו בבנייה וזה לוקח זמן, בהתקפה אנחנו יודעים שצריך להשתפר. ייצרנו המון מצבים, אבל לא כבשנו יותר משני שערים. זה יגיע, כי השחקנים מוכשרים מאוד וזה יבוא לידי ביטוי בסוף".

לקראת מנצ'סטר סיטי, המאמן הוסיף: "אני לא יודע אם זה היה ערב מושלם, אבל שלוש נקודות זו תוצאה מוצלחת. אנחנו עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים. זו דרך טובה להתכונן למשחק ביתי נגד מנצ'סטר סיטי במפעל חשוב מאוד עבור המועדון ומול יריבה חזקה במיוחד".

הביקורת על ניימאר לא הייתה רק מנת חלקם של עיתונאים. במהלך המשחק תועד קיליאן אמבפה על הספסל אחרי הבישול של הברזילאי ליוליאן דראקסלר, ונראה כשהוא מסנן לעבר אידריסה גיי: "לי הוא בחיים לא היה מוסר במצב כזה".

כזכור, בעונה שעברה כבש אמבפה את רוב שעריו כשניימאר היה מושבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully