וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי, ניימאר ואמבפה יעשו הגנה רק אם פ.ס.ז' תזמין להם מונית"

בצרפת צופים בעיות הגנתיות והתקפיות לפוצ'טינו עם טריו הכוכבים החדש. אנדר הררה: "הם לא מוסרים לנו באימונים, אבל אני נהנה"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

בצרפת טוענים: למרות צירופו של ליאו מסי, על אף הסגל עתיר הכוכבים וההתקפה האימתנית, לפ.ס.ז' עדיין יש בעיות חמורות. בעקבות ה-1:1 המאכזב מול קלאב ברוז' במחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות, הפרשנים מחכים לראות האם ואיך מאוריסיו פוצ'טינו ימצא את הנוסחה לשלב את כל הכוכבים בהתקפה מבלי לפגוע בהגנה ובאיזון הקבוצתי.

"ויינאלדום ופארדס לא היו קיימים על המגרש. אם רוצים לשחק עם שלושה חלוצים דומיננטיים כמו מסי, ניימאר ואמבפה, חייבים קשרים שיודעים לחפות עליהם, שיודעים להחזיק את הכדור. כדי שזה יעבוד, נדרשים קשרים מסוג מאוד מסוים. אני לא מבקש מהם להיות אינייסטה או צ'אבי, אבל הם צריכים להיראות אחרת", ניתח פרשן BeIn Sport עומאר דה פונסקה.

לדבריו, "מסי זקוק לכדור ברגליים שלו. זו הדומיננטיות שהוא מכיר. הוא לא אחד שירוץ מצד לצד ויפנה שטחים לשחקנים אחרים. למרות הטריו החלומי כביכול, אני מתקשה לראות את פ.ס.ז' הופכת לקבוצת התקפה טובה במיוחד".

ויש גם בעיות בהגנה, כמובן. "פ.ס.ז' חייבת לפתור את הדילמה הזאת. כשהיא מאבדת את הכדור, היא צריכה מונית שתחזיר את מסי, ניימאר ואמבפה בחזרה להגנה. בשלב מסוים, זאת תהיה נקודת התורפה של הקבוצה", אומר דה פונסקה.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר. KENZO TRIBOUILLARD/AFP, GettyImages
לא הכל עובד בצורה חלקה. מסי וניימאר/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD/AFP

פ.ס.ז' הנחיתה בזה אחר זה כוכבי ענק כמו ליאונל מסי, ג'אנלואיג'י דונארומה, סרחיו ראמוס וג'ורג'יניו ויינאלדום שהצטרפו כולם ללא תמורה, אבל מי שזורח עד כה בעיר האורות הוא דווקא אנדר הררה, הקשר הספרדי בן ה-32 שהגיע ממנצ'סטר יונייטד ב-2019 והתקשה לבלוט בפריז.

עוד בוואלה!

פריז סן ז'רמן מעדה בברוז', 3:6 ענק למנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
אנדר הררה עם ליאונל מסי, שחקני פריז סן ז'רמן. Lars Baron, GettyImages
מסי חוגג עם הררה את השער בליגת האלופות/GettyImages, Lars Baron

בין כל שחקני הרכש והניסיונות של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו לחבר את הכוכבים, דווקא הררה מספק מספרים לא אופיינים לו ולראיה שלושה שערים ושני בישולים בחמשת מחזורי הפתיחה בצרפת, כשגם בליגת האלופות השבוע הוא כבש את השער היחיד של קבוצתו ב-1:1 המאכזב בבלגיה נגד קלאב ברוז'.

בריאיון שהעניק ל"קדנה סר" הספרדי השבוע, סיפר הררה על השינוי שעובר עליו בפריז סן ז'רמן תחת פוצ'טינו לצד שלל הכוכבים, בראשם מסי, ניימאר ואמבפה: "אני כל יום מחדש מבין את זה שעבור היריבות שלנו, המשחקים נגדנו הם הגדולים ביותר - אנחנו משחק העונה של כל היריבות שלנו. זה נכון שיש גם קבוצות כמו ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי וברצלונה שהיריבות שלהן מרגישות אותו הדבר, אבל אני שמח לשחק עם השחקנים הטובים ביותר ואוהב לנצח. בינתיים אני הכובש המצטיין, אבל אמרתי להם (למסי, ניימאר ואמבפה) שמצבנו לא יהיה טוב אם זה יימשך".

על שלישיית MNM הוסיף הררה: "אפשר לראות שהם נהנים משיתוף הפעולה אחד עם השני, וגם מי שמסביבם נהנה - אפילו אם הם לא מוסרים לנו באימונים. אני רואה את מסי, ניימאר ואמבפה מאוד מעורבים ולשחק עם השחקן מספר 1 בעולם זו השראה לכולנו".

ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
"נהנה אפילו שהם לא מוסרים לנו באימון". הררה על שלישיית MNM/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

עוד אמר הספרדי על מסי: "כשליאו מגיע, הוא הראשון בחדר הכושר. יש זמן גם ליהנות, אבל כשצריך הוא מרוכז אך ורק באימון וזו דוגמה למנהיגות. כשהצעירים רואים שמסי מפוקס, לוקח הכל במלוא הרצינות ושם בצד את הצחוקים, הם בוודאי אומרים לעצמם 'אם השחקן הכי טוב בעולם מתנהג ככה, כדאי גם לנו'. הופתעתי מאוד כשהוא הצטרף, אפילו שדיברו על זה חודשים".

לסיום, התייחס למצבו של סרחיו ראמוס: "הוא כבר משתגע ורוצה לשחק. הוא מנהיג אמיתי ואחד שתמיד רוצה לנצח ולשחק, אז אני לא מטריד אותו בשאלות מתי הוא חוזר. אנחנו מאוד רוצים לראות אותו איתנו ואני משוכנע שכשזה יקרה, שום דבר כבר לא ישתבש עבורו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully