וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן מעדה בברוז', 3:6 ענק למנצ'סטר סיטי

ליגת האלופות: 1:1 מאכזב לצרפתים במשחק הראשון של מסי, ניימאר ואמבפה ביחד, מיניולה עקץ: "לא הייתה לי הרבה עבודה". שער ובישול לגריליש בניצחון על לייפציג, רביעייה להאלר ב-1:5 של אייאקס

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט 1

בית א' המסקרן בליגת האלופות נפתח אמש (רביעי) עם שתי תוצאות בלתי צפויות: פריז סן ז'רמן עמוסת הכוכבים לא הצליחה לנצח את קלאב ברוז' בהופעה הראשונה של ליאונל מסי, קיליאן אמבפה וניימאר ביחד, בעוד מנצ'סטר סיטי רשמה ניצחון 3:6 מרשים על ר.ב. לייפציג. בנוסף, בבית ג' אייאקס חגגה 1:5 גדול על ספורטינג ליסבון ובורוסיה דורטמונד הכניעה 1:2 בחוץ את בשיקטאש.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר. KENZO TRIBOUILLARD/AFP, GettyImages
אכזבו במשחק הראשון ביחד. מסי וניימאר/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD/AFP

בית א'

קלאב ברוז' - פריז סן ז'רמן 1:1
מבין שלוש היריבות של הצרפתים בשלב הבתים, לא זו הקבוצה שציפינו ממנה לבלום את סוללת שחקני העל. מאוריסיו פוצ'טינו פתח לראשונה עם הטריו ההתקפי מסי-ניימאר-אמבפה, אך השלושה השלימו רק 19 מסירות ביניהם ומעבר לבעיטה של הארגנטינאי למשקוף ובישול של הצרפתי, איש המפתח היה בכלל אנדר הררה - וזה די מספר את כל הסיפור. הקשר הספרדי כבש לפריז סן ז'רמן (15), האנס ונאקן איזן לטובת ברוז' (27) וחילץ עבורה נקודה יקרה בבית.

"הבעיה לא הייתה בהתקפה הערב, הם צריכים זמן כדי ללמוד ולהבין אחד את השני", אמר פוצ'טינו ל-RMC בסיום המשחק. "ברור לנו שצריך להשתפר. לא היינו מספיק סולידיים למשחק בליגת האלופות. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה ומהיכולת. יש לנו חבורה נפלאה של שחקנים, מה שצריך לעשות כעת זה למצוא תבניות בהגנה ובהתקפה. אנחנו זקוקים לזמן".

מנגד, שוערה של ברוז' סימון מיניולה עקץ את פריז סן ז'רמן: "לא ממש הייתה לי הרבה עבודה. מנענו מצבי הבקעה נגד קבוצה עם התקפה מטורפת. עשיתי שתיים או שלוש הצלות, אבל הן לא היו כאלה קשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מנצ'סטר סיטי רודרי חוגג שער עם ג'ק גריליש. Michael Steele, GettyImages
בכורה נהדרת לגריליש בליגת האלופות/GettyImages, Michael Steele

מנצ'סטר סיטי - ר.ב. לייפציג 3:6
פיינליסטית העונה שעברה אמנם ספגה לא מעט, אך פתחה את העונה בסערה. ג'ק גריליש רשם שער (56) ובישול לניית'ן אקה (16), עצמי של נורדי מוקיאלה (28), ריאד מחרז (45+2 בפנדל), ז'ואאו קאנסלו (75) וגבריאל ז'סוס (85) השלימו את השישייה של התכולים. בצד השני, כריסטופר אנקונקו להט עם שלושער 42, 51 ו-73) שלא הספיק לגרמנים. אנחליניו הורחק בצהוב שני בדקה ה-79.

גריליש, שהלהיב בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, אמר בסיום: "אהבתי את זה, לא הייתי יכול לחכות. זה היה מסוג המשחקים שיש בהם הכל. אנחנו מרוצים שהשגנו שלוש נקודות נגד קבוצה טובה ומלאת אנרגיה, אישית אני שמח שכבשתי ובישלתי".

פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי שקבעה אתמול שיא שערים במשחק אחד בליגת האלופות, הוסיף: "אני אסיר תודה על השחקנים האדירים האלה. זה היה משחק קשה, לייפציג שיחקו על כל הקופה. חשוב לנצח את המשחק הראשון בבית, הבקענו המון שערים ובשלושת המשחקים האחרונים היו לנו 16 בסך הכל, זה נחמד להעניק את זה לאוהדים".

בית ג'

ספורטינג ליסבון - אייאקס 5:1
אלופת הולנד כבשה חמישייה בפעם השלישית בחמשת משחקיה האחרונים, אבל הפעם זו הייתה קודם כל הצגה של סבסטיאן האלר, שהפציץ רביעייה לרשת של אלופת פורטוגל האומללה (2, 9, 51 ו-63). האלר, שמשחק בנבחרת חוף השנהב על אף היותו יליד צרפת, הפך לשחקן האפריקאי הראשון שכובש רביעייה בליגת האלופות והשני בלבד שעושה זאת בהופעתו הראשונה במפעל, אחרי מרקו ואן באסטן. סטיבן ברחהאוס היה אחראי לשער הנוסף של אייאקס (39), פאוליניו (33) הבקיע שער שלא היה קרוב בכלל לנחם את ספורטינג ליסבון.

בשיקטאש - בורוסיה דורטמונד 2:1
הקבוצה של מרקו רוזה המשיכה במומנטום עם ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות, שעצר רצף זהה שעליו עמדה המארחת מטורקיה. ג'וד בלינגהאם בן ה-18 כבש (20) ובישל לארלינג הולאנד (45+3), פרנסיסקו מונטרו צימק (90+4) ברגע האחרון מבישול של הרכש הטרי מיראלם פיאניץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully