וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצרפו בכל מחיר": מנצ'סטר סיטי תיאבק מול ריאל מדריד על אמבפה

באנגליה פורסם כי שייח' מנסור, בעלי הסיטיזנס, אישר את בקשתו של פפ גווארדיולה לצרף את כוכב פריז סן ז'רמן. יוכל לעבור ללא תמורה בתום העונה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וויקומב 1:6/ספורט 1

קיליאן אמבפה מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בתום העונה הנוכחית וכבר בחודש ינואר יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, אבל ההערכה הרווחת היא שהוא יחתום בריאל מדריד. כידוע, הבלאנקוס קיוו לצרפו גם בחלון הנוכחי והסכימו לשלם כ-180 מיליון יורו כדי להגשים את חלומם ואת חלומו, אבל בעיר האורות עמדו על דעתם שלא לשחררו וכך נוצרה האפשרות שהכוכב בן ה-22 יעזוב בחינם עם תום חוזהו.

אלא שבאנגליה טוענים שיש קבוצה נוספת שמתכוונת להיכנס למירוץ ולעשות ככל שביכולתה כדי לצרף את אלוף העולם הצרפתי. פורסמו לא מעט דיווחים על כך שליברפול הייתה שמחה את אמבפה, אבל מי שעושה רושם שיכולה לשאת בעלויות של עסקה בסדר גודל כזה היא מנצ'סטר סיטי.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. Geert van Erven/BSR Agency, GettyImages
ינסה את מזלו בפרמיירליג? קיליאן אמבפה/GettyImages, Geert van Erven/BSR Agency

לפי העיתונאי דאנקן קסטלס, אחרי שמנצ'סטר סיטי לא הצליחה לשים את ידה על הארי קיין בקיץ האחרון ולאור הצורך של הקבוצה בחלוץ מהשורה הראשונה, האפשרות לצרף את אמבפה ללא תמורה קורצת עד מאוד. יתרה מכך, על פי קסטלס, מנצ'סטר סיטי מתכוונת לפעול לצירוף אמבפה "בכל מחיר", כמובן לבקשתו של המנג'ר פפ גווארדיולה.

שייח' מנסור בין זאיד אל נאיאן, בעלי מנצ'סטר סיטי, כבר נתן את אישורו לצרף את אמבפה בידיעה שיהיה צורך להיאבק על שירותיו מול ריאל מדריד, אבל העובדה שאמבפה יוכל להגיע ללא כל תמורה הופכת את הגעתו לאידיאלית ולמעשה תחסוך סכום עתק שהקבוצה גם כך תצטרך להשקיע ברכישת חלוץ "ברמה הגבוה ביותר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully