וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב רתחו על השופטים והשחקנים: "נתנו שיפרקו אותנו"

26.9.2021 / 13:40

ואן לוון התאכזב מהרפיסות של השחקנים אחרי שבוע המנוחה ובקבוצה מבינים שרק כישרון לא מספיק: "בלי לב אין מה לחפש העונה". ייני הודה: "קיבלנו החלטות טיפשיות". הכעס הופנה גם כלפי שילוח וגרינפלד: "ההחלטות הלכו נגדנו". חשש מפציעת נחמיאס. חנציס האריך חוזה

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

במכבי תל אביב רותחים על צוות השיפוט בטרנר בראשות השופט המרכזי אביעד שילוח ושופט ה-VAR אוראל גרינפלד וכועסים במקביל גם על השחקנים שבאו אתמול (שבת) ברפיסות למשחק מול הפועל באר שבע ואיפשרו למארחת לעשות מה שהיא רוצה על המגרש. שני האלמנטים האלה, בטוחים במועדון, הובילו כבר לשני הפסדים בארבעה משחקים והבוקר יש למכבי תל אביב 4 נקודות מתוך 12 עם 33 אחוזי הצלחה בלבד. "פתיחת עונה רעה מאוד שלנו", הודו אמש במועדון. "למזלנו ניצחנו את מכבי חיפה אז קנינו קצת שקט".

שני ההפסדים של מכבי תל אביב במשחקי החוץ בדוחא מול בני סכנין במחזור הראשון ואמש בטרנר, מלמדים שמכבי תל אביב הנוכחית לא מספיק איכותית כדי לנצח משחקים רק על ידי כישרון. "יש הבדל בין משחק חוץ לבית ואם אנחנו לא נבוא לתת את הלב במשחקי החוץ בעיקר, אין לנו מה לחפש בעונה הזו", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "באנו למשחק הזה בטרנר רכים מאוד ונתנו להפועל באר שבע לפרק אותנו".

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה עם מתן בלטקסה, שרן ייני. דני מרון
האשמה מופנית גם כלפיהם. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

המאמן פטריק ואן לוון האמין ששבוע המנוחה שהיה לשחקנים מאז המשחק מול מכבי חיפה בעוד שהפועל באר שבע שיחקה בגמר גביע הטוטו, יעבוד לטובת מחזיקת הגביע, אבל לא כך היו פני הדברים אמש בטרנר. "כל הזמן אומרים שצריך מנוחה ושזה קשה לבוא אחרי משחק באירופה, אז מסתבר שאין לזה חוקים", אמרו אמש במכבי תל אביב. "עובדה שבאנו למשחק הזה הכי רעננים שאפשר משבוע אימונים מאוד נוח עם חג באמצע ובסוף לא הבאנו את האנרגיות שצריך כדי לנצח משחק חוץ בבאר שבע. אתה לא יכול לנצח בטרנר קבוצה חזקה כמו הפועל באר שבע בלי לשים את הלב על הדשא".

הקפטן שרן ייני היה מאוד עצבני בתום המשחק ואפילו לא ניחמה אותו מעט העובדה שהפך רשמית לבעל מספר ההופעות הרביעי בתולדות מכבי תל אביב: "אני כל כך עצבני", הודה ייני. "אנחנו צריכים לשמור על עקביות. אנחנו לא מצליחים לעשות את זה מתחילת העונה. אנחנו חייבים לעבוד ולתקן. הפסדנו בכל המאבקים במגרש. קיבלנו החלטות טיפשיות. לא הצלחנו לשמר יציבות. נתנו לבאר שבע הרגשה של ביטחון".

בעניין השיפוט, במכבי תל אביב עצבניים מאוד על אביעד שילוח שלא שרק לפנדל לטובת הקבוצה אחרי נגיעת יד של מיגל ויטור ברחבה ולא הרחיק את הלדר לופס אחרי שאחז במתן חוזז בדרך לשער של אריאל הרוש. השופט גם לא שלף כרטיס צהוב לדנילו אספרייה אחרי שדחף בחוזקה את עידן נחמיאס בתחילת המשחק והביא לפציעתו. המאמן פטריק ואן לוון אמר בנושא השיפוט: "אני חייב לבדוק מדוע אילון אלמוג הורחק. היו הרבה החלטות נגדנו במשחק. לא ברור לי איך לא קיבלנו פנדל על הנגיעה ביד של מיגל ויטור. לא ברור איך הנושא לא נבדק בכלל ב-VAR".

במכבי הדגישו: "אין קשר בין טעויות השופט שקיפחו אותנו לבין השגיאות שלנו והעובדה שבאנו לא מוכנים למשחק הזה. אלה שני דברים שונים, אבל לא סותרים אחד את השני".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב, שרן ייני עם השופט אביעד שילוח. דני מרון
השיפוט הלך נגדם. שחקני מכבי תל אביב מתלוננים לשילוח/דני מרון

במכבי תל אביב מאוד מודאגים מהפציעה של עידן נחמיאס. כתפו של הבלם קובעה כבר בהפסקה והוא יעבור היום צילום לאבחן את מצבו. החשש הוא לכל סוג של פציעת כתף משבר וסדק, דרך פריקה או מתיחה של הרצועות. נחמיאס היה בכושר מצוין, כבש את השער הראשון מול מכבי חיפה בשבת שעברה ונכנס לעניינים בתפקיד הבלם לצידו של לואיס הרננדס. הוא גם היה מועמד להיות בסגל הנבחרת מול סקוטלנד. כעת לא ברור מה חומרת הפציעה שלו וכמה זמן ייעדר.

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה היום כי שחקן ההתקפה בן ה-19 רונן חנציס חתם על חוזה חדש לשלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת: "אני מאוד שמח לחתום על חוזה חדש במקום שקיבל אותי בחום מהרגע בו הצטרפתי, שקידם אותי ובו אני רואה את עתידי", אמר חנציס לאתר הרשמי של הצהובים. "אני בטוח שנגיע להישגים יחד בעתיד וכעת נותר לי לעבוד קשה על מנת להצדיק את האמון שנתנו בי". מנהלת מחלקת הכדורגל ברק יצחקי הוסיף: "כשהחתמנו את רונן ידענו מה הפוטנציאל שלו ובשנתיים האחרונות הוא הראה התקדמות שהובילה אותנו להארכת החוזה".

חנציס הצטרף למחלקת הנוער של מכבי תל אביב ב-2019 ממכבי פתח תקווה. את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ערך במשחק אלוף האלופים ב-2020. זמן קצר לאחר מכן הוא הושאל לבית"ר תל אביב/בת ים ובמדיה כבש 6 שערים ב-22 הופעות בכל המסגרות. העונה, חנציס הבקיע את שער הבכורה שלו בשורות מחזיקת הגביע, בהופעתו היחידה עד כה - נגד הפועל ירושלים בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully