וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לספור אותנו", איינבינדר: "היינו חשופים"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 1:24

מאמן הפועל חיפה התגאה בשחקניו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב. תורג'מן: "אשמח להיות מלך השערים, אבל יותר אם הקבוצה תצליח"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-0:2 מול הפועל תל אביב הערב (שבת) בבלומפילד. מנגד, אכזבה גדולה בקבוצה של ניר קלינגר המושעה. האדומים הציגו משחק הגנתי לא טוב, אפשרו לחיפה להגיע להרבה מאוד מצבים ונראו חשופים מאוד.

סלים טועמה עוזר מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"נכשלנו מול המעברים שלהם". טועמה/אודי ציטיאט

עוזר מאמן הפועל תל אביב סלים טועמה אמר אחרי המשחק: "פתחנו לא טוב, המחצית הראשונה לא הייתה מי יודע מה. התכוננו למשהו אחד, ידענו שהפועל חיפה תשחק טקטי ועל מתפרצות, ואני חושב שזה מה שנפלנו בו. ידענו שהחלק ההתקפי שלהם טוב ונכשלנו מול המעברים שלהם. היינו צריכים להבקיע לפחות שני שערים במחצית הראשונה, אבל יש גם ימים כאלה. מסתכלים למשחק הבא. בנינו קבוצה טובה ורוצים להביט קדימה".

קשר הפועל תל אביב דן איינבינדר אמר: "כמה דקות אחרי המשחק עוד קשה לי לנתח אותו. שיחקנו את הכדורגל שעבדנו עליו השבוע ויצרנו מצבים, אבל היינו חשופים בחלק מהזמן מול קבוצה איכותית מקדימה שידעה להעניש אותנו. בסופו של דבר מי שכובש מנצח. הפועל הנוכחית ממשיכה את מה שעשתה מינואר בעונה שעברה. יש פה קבוצה מצוינת שנראתה טוב וכבשה בשלושת המחזורים הראשונים. אנחנו כבר משחק רביעי בלי המאמן שלנו, וזה לא פשוט, וגם חסרים לנו כמה שחקנים חשובים. נלמד את הטעויות, נתקן את הדברים ואני בטוח שניראה טוב יותר".

עוד בוואלה!

בודדה בפסגה: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. אודי ציטיאט
ניצחון חוץ מרשים מאוד. אלישע לוי/אודי ציטיאט

מאמן חיפה אלישע לוי: "ניצחנו, פעם ראשונה במבחן גדול עבורנו. לשחק במגרש כזה מול קבוצה מצוינת כמו הפועל תל אביב וקהל גדול, לא שלנו יש במה להתבייש בקהל שלנו. היה משחק אינטנסיבי ואני חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. באנו מוכנים, ידענו את התבניות של הפועל תל אביב ושהם מאוד מסוכנים בהתקפה. הגענו להרבה הזדמנויות טובות ועשינו ניצחון מאוד חשוב. המקום הראשון הוא לא העניין פה, המשחק היום מלמד שצריך לספור את הפועל חיפה. יש כאן קבוצה מאוזנת, עם חדר הלבשה בריא, שילוב בין ותיקים לצעירים וזרים טובים. זה הדבר החשוב. כולם רואים שיש פה קבוצה טובה וצריך לשמור על זה".

מלך שערי הליגה אלון תורג'מן: "אני בתקופה טובה, נכנסתי טוב לעונה ואני שמח שעזרתי לקבוצה. אני מקווה להמשיך ככה כל שבוע. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, כמו תמיד בהפועל חיפה. אנחנו שמחים להיות במקום הראשון אחרי ארבעה מחזורים וצריכים המשכיות. ממשיכים לעבוד קשה, להקשיב לצוות המקצועי ולתת 200 אחוז במגרש - ככה מצליחים בסופו של דבר. אני אשמח להיות מלך השערים, אבל אשמח יותר להצליח עם הקבוצה. מגיע שאפו ענק לקהל שתמך בנו בהמוניו היום".

במחזור הבא הפועל חיפה תשחק מול מכבי פתח תקוה בחוץ, הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully