וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן על רודיגר: "לא אוהב לדבר על שחקנים שתחת חוזה במקום אחר"

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 21:28

בגרמניה מדווחים שבאיירן רוצה את בלם צ'לסי, שמסיים חוזה בסוף העונה. בשישי האלופה מול גרויטר פירת (ספורט1)

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט1

המחזור השישי בבונדסליגה ייצא לדרך מחר (שישי, 21:30, ספורט1) עם המשחק בין גרויטר פירת לבאיירן מינכן. בשבת בורוסיה דורטמונד תצא למשחק חוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך, ר.ב. לייפציג המגמגמת תארח את הרטה ברלין, וולפסבורג תשחק מול הופנהיים.

מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן. רויטרס
רוצה את רודיגר? נאגלסמן/רויטרס

גרויטר פירת - באיירן מינכן (שישי, 21:30, ספורט1)

האלופה פתחה את העונה עם 1:1 מול בורוסיה מנשנגלדבאך, אבל מאז ניצחה שבע פעמים ברציפות בכל המסגרות (ליגה, גביע וליגת האלופות) כשהיא כובשת 37 שערים. לעומתה העולה החדשה גרויטר פירת השיגה עד כה נקודה אחת בלבד וכל תוצאה פרט להפסד נוסף שלה תיחשב כמובן לסנסציה גדולה. זה יהיה בסך הכול המפגש החמישי בין השתיים אי פעם והשלישי בליגה, באיירן ניצחה בכל אחד מארבעת המפגשים הקודמים. האלופה כמובן תקווה שרוברט לבנדובסקי יאריך את הרצף שלו ל-20 משחקים עם שער בכל המסגרות.

ג'מאל מוסיאלה, שנפצע באחד האימונים בתחילת השבוע, התאושש וצפוי להיות בסגל וגם סרג' גנאברי שהיה בספק כשיר. קינגסלי קומאן, שעבר ניתוח בלב, חזר לאימוני ריצה ועדיין לא יכול לשחק. גם קורנטן טוליסו עדיין לא כשיר, בעוד לוקאס הרננדז יכול לשחק. יוליאן נאגלסמן נשאל לגבי בלם צ'לסי אנטוניו רודיגר, שנמצא בעונה האחרונה שלו בחוזה ולפי הדיווחים עשוי להצטרף לבאיירן, וענה: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים שנמצאים תחת חוזה במועדונים אחרים ואנחנו גם לא בחלון ההעברות. הוא שחקן נבחרת גרמניה והוא משחק מצוין. תומאס טוכל עזר לו להגיע לרמה הגבוהה ביותר".

לפי הדיווחים באיירן פתחה במגעים עם אחיו וסוכנו של רודיגר, אבל המגעים ראשוניים מאוד בשלב זה. האלופה הגרמנית שוקלת לצרף את הבלם במקרה שניקלאס זולה לא יאריך את החוזה שלו, אבל שני הצדדים לא לחוצים כרגע.

מרקו רוזה מאמן בורוסיה דורטמונד עם ארלינג הולאנד. Matthias Hangst, GettyImages
פוגש את האקסית. רוזה/GettyImages, Matthias Hangst

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד (שבת, 19:30, ספורט4)

המארחת פתחה את העונה רע מאוד עם אדי הוטר והשיגה עד כה ארבע נקודות בלבד מ-15 אפשריות. עכשיו גלדבאך תפגוש את מאמנה לשעבר מרקו רוזה, שיכול בסך הכול להיות מעודד מפתיחת העונה של בורוסיה דורטמונד שהשיגה עד כה 12 נקודות ומציגה יכולת התקפית משובחת עם 17 שערים, אבל גם יכולת הגנתית רעה וספגה עד כה כבר 11 פעמים. למרות שבורוסיה מנשנגלדבאך קבוצה חזקה מאוד בשנים האחרונות, היא הייתה ברצף אומלל מול דורטמונד והפסידה לה ב-12 משחקים ברציפות עד שקטעה את הרצף בעונה שעברה עם 2:4 ביתי ולאחר מכן חזרה להפסיד עם 1:0 בגביע.

רוזה דיבר על המפגש הצפוי מול האקסית שלו ואמר: "אני מצפה לקבוצה איכותית שביום טוב יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. אני מכיר את השחקנים של גלדבאך, הם רוצים לנצח במשחק הזה, בטח באצטדיון הביתי שלהם".

וילי אורבן שחקן ר.ב. לייפציג. Willi Orban, GettyImages
כל תוצאה פרט לניצחון תחשב כבר למשבר. אורבן/GettyImages, Willi Orban

ר.ב. לייפציג - הרטה ברלין (שבת, 16:30)

השוורים פתחו את העונה תחת ג'סי מארש בצורה אומללה מבחינתם ויש להם עד רק ארבע נקודות מ-15 אפשריות כשגם בליגת האלופות הם מציגים משחק הגנתי רע מאוד ומובסים 6:3 על ידי מנצ'סטר סיטי. הלחץ על המאמן האמריקאי מתחיל לגדול ולא מן הנמנע שבקרוב יחלו דיבורים לגבי עתידו אם ר.ב. לייפציג לא תחזור לנצח. עכשיו מחכה לה דייט עם הרטה ברלין שמגיעה מעודדת מאוד עם שני ניצחונות ברציפות מול שתי עולות חדשות, מה שסידר לה שש נקודות אחרי שפתחה את העונה עם 0 משלושת המשחקים הראשונים.

ואוט וחהורסט שחקן וולפסבורג חוגג עם חבריו. רויטרס
יחזרו לנצח על חשבון הופנהיים? וחהורסט/רויטרס

הופנהיים - וולפסבורג (שבת, 16:30, ספורט4)

מונס דאבור, שלא שיחק בשני המחזורים האחרונים, בספק גם למשחק הזה. וולפסבורג מגיעה אחרי ששמטה נקודות לראשונה העונה ב-1:1 הביתי מול איינטרכט פרנקפורט ותנסה לחזור לנצח כדי להישאר צמודה לבאיירן מינכן.

משחקים נוספים (שבת, 16:30):

באייר לברקוזן - מיינץ
איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן
אוניון ברלין - ארמיניה בילפלד

ביום ראשון ייערכו שני משחקים נוספים. בוכום תארח את שטוטגרט, פרייבורג את אוגסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully