וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן התמוגג מלבנדובסקי, סאנה נכנס לעניינים

אחרי ה-0:7 על בוכום, מאמן באיירן מינכן החמיא לפולני ששבר עוד שיא: "החלוץ הטוב בעולם". הקיצוני, שרק לאחרונה ספג שריקות בוז מהקהל, פורח מאז שינוי העמדה

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט1

באיירן מינכן סיפקה אתמול (שבת) מפגן עוצמה אדיר נוסף כאשר דרסה 0:7 את בוכום, העולה החדשה לבונדסליגה. חמישה כובשים שונים היו לבווארים, שנהנו גם משער עצמי: יוזואה קימיש הבקיע צמד ולירוי סאנה, סרג' גנאברי ואריק-מקסים שופו מוטינג השתתפו אף הם בחגיגה, אבל מעל כולם - רוברט לבנדובסקי הוסיף עוד שיא לרשימה הארוכה שלו עם שערו השביעי העונה.

הפולני הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הגרמנית שכובש ב-13 משחקי בית רצופים ועומד על רצף של 19 משחקים בכל המסגרות שבהם הוא מוצא את הרשת. המאמן יוליאן נאגלסמן התמוגג ממנו בסיום: "הוא רעב מאוד לכבוש בכל משחק וגם לבשל לחברים שלו. היום הוא רשם 3-4 מסירות גדולות בשליש האחרון וסידר מצבים לשחקנים האחרים. הוא החלוץ הכי טוב בעולם והוא יבקיע עוד הרבה שערים עבורנו העונה".

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. Alexander Hassenstein, GettyImages
ממשיך לנפץ שיאים. רוברט לבנדובסקי/GettyImages, Alexander Hassenstein

נאגלסמן עצמו השווה שיא בונדסליגה: מאמן באיירן מינכן הוא השלישי בהיסטוריה שקבוצתו כובשת 20 שערים בחמשת המשחקים הראשונים בעונת הבכורה שלו. אלופת גרמניה, שהובילה אתמול 0:4 בהפסקה, רשמה משחק שביעי מאז תחילת העונה שעברה שבו הרשיתה שלוש פעמים ומעלה במחצית הראשונה.

עוד בוואלה!

תשעה שערים, שמונה כובשים: אייאקס מחצה 0:9 את קמבור

לכתבה המלאה

מי שנראה מצוין ומתחיל להיכנס לעניינים הוא סאנה. שחקן הכנף, שרק בחודש שעבר ספג שריקות בוז מהאוהדים ונדמה היה שג'מאל מוסיאלה הדיח אותו מההרכב, פתח אתמול וכבש את השער היפה ביותר במשחק בבעיטה חופשית, כאשר בנוסף הוא היה קרוב להבקיע עוד פעמיים וגם בישל לקימיש.

סאנה, שעבר מצד ימין של הקישור לעמדת הקיצוני השמאלי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ורשם מאז שני שערים ושלושה בישולים, נתן לנאגלסמן את הקרדיט על השיפור אצלו: "הוא דיבר המון עם האנזי פליק על העמדה שלי לפני פגרת הנבחרות. זה הולך נהדר ואני מקווה שימשיך כך". על השער שלו הוסיף: "ראיתי איך החומה עמדה והחלטתי לבעוט ישר. אני עובד המון על בעיטות חופשיות באימונים".

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
שינוי העמדה הכניס אותו לעניינים. לירוי סאנה/GettyImages, Alexander Hassenstein

נאגלסמן הביע שביעות רצון מיכולתו של סאנה: "אני ממש יכול לראות את ההתפתחות שלו. בשני המשחקים שלפני פגרת הנבחרות, הוא כבר היה מחויב ונתן הכל. אני תמיד הדגשתי שהוא טוב בצורה יוצאת דופן ושניהנה ממנו מאוד. הוא מראה את זה כבר כמה שבועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully