וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה את בוכום 0:7, לבנדובסקי ממשיך לנפץ שיאים

הפולני כבש משחק 19 ברציפות ומשחק בית 13 ברציפות בבונדסליגה. דאבור החולה לא נכלל בסגל ב-0:0 של הופנהיים אצל בילפלד

תקציר: באיירן מינכן - בוכום 0:7/ספורט1

המחזור החמישי בליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה של הרטה ברלין 1:2 על גרויטר פירת', אבל זה בסך הכול היה מתאבן למשחקי היום, כשבאיירן מינכן הביסה את בוכום 0:7 עם עוד שיאים תוצרת רוברט לבנדובסקי.

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
לא ריחמו על העולה החדשה. באיירן/רויטרס

באיירן מינכן - בוכום 0:7

מי יעצור את רוברט לבנדובסקי? בוודאי לא העולה החדשה בוכום, שיצאה לבוואריה בחשש כבד שהתברר להיות מוצדק. הפולני כבש שער קליל בדקה ה-61 וקבע 0:5, מה שהיווה שני ציוני דרך מבחינתו: משחק בית 13 ברציפות בבונדסליגה בו הוא כובש (שיא) ומשחק 19 ברציפות בכל המסגרות בו הוא מוצא את הרשת.

המשחק היה גמור עוד הרבה לפני השער של לבנדובסקי. לירוי סאנה (17), יוזואה קימיש (27) וסרג' גנאברי (32) קבעו 0:3 מהיר ושער עצמי של ואסיליוס למפרופולוס (43) קבע 0:4 לפני ההפסקה. לבנדובסקי כאמור קבע 0:5 בדקה ה-61, קימיש השלים צמד בדקה ה-65, ואריק צ'ופו מוטינג חתם 11 דקות לסיום. בוכום ללא ניצחון על באיירן מאז 2004, או במספרים: 14 משחקים ברציפות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הרטה ברלין ג'ורגן אקלקאמפ. Thomas Eisenhuth, GettyImages
ניצחון שהעניק להרטה מעט אוויר לנשימה. אקלקאמפ חוגג/GettyImages, Thomas Eisenhuth

הרטה ברלין - גרויטר פירת 1:2

הקבוצה מבירת גרמניה השיגה קצת אוויר לנשימה כאשר השיגה את ניצחונה השני העונה. העולה החדשה מנגד, ממשיכה בפתיחת העונה הלא טובה שלה, שבהחלט לא מבשרת טובות עבור האורחת. זה דווקא התחיל טוב מבחינת גרויטר פירת' שעלתה ל-0:1 בדקה ה-57, אך המחליף ג'ורגן אקלנקאמפ ההולנדי שנכנס בדקה ה-60 השווה דקה לאחר מכן. המהפך הושלם עם שער עצמי של באואר בדקה ה-79, גרויטר פירת' ממשיכה לנעול את טבלת הבונדסליגה.

פ.צ. קלן - ר.ב. לייפציג 1:1

פתיחת העונה המאוד מאכזבת של ה"שוורים" נמשכה גם הערב, עם משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון שהותיר את ג'סי מארש ושחקניו במאזן של ארבע נקודות מ-15 אפשריות. מנגד, המארחת יכולה להיות מרוצה מכך שהצליחה להתמודד עם קבוצה שאמורה להיות מהחזקות בליגה. לייפציג פתחה עם כריסטופר אנקונקו, דני אולמו, דומיניק סובוסלאי ואנדרה סילבה בחלק ההתקפי, אבל אף אחד מהם לא כבש ודווקא אמאדו האידרה חילץ את האורחת מהפסד עם שער בדקה ה-72, אשר ביטל את היתרון שאנתוני מודסטה העניק לפ.צ. קלן.


ארמיניה בילפלד - הופנהיים 0:0 (מונס דאבור החולה לא נכלל בסגל הופנהיים)

אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1
לאוגסבורג: פלוריאן נידרלכנר (80)

מיינץ - פרייבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully