וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באיירן נגד סאנה, נאגלסמן: "הם אמורים לתמוך בשחקנים"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 10:12

הקהל באליאנץ ארנה שרק בוז לשחקן הכנף במהלך ה-2:3 על קלן, המאמן הגן עליו: "זה לא עוזר". מוסיאלה הפך לגיבור החדש, גנאברי קבע נתון מרשים, לבנדובסקי לוהט, קימיש האריך חוזה עד 2025

תקציר: באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3/ספורט1

עידן יוליאן נאגלסמן בבאיירן מינכן מתחיל לקבל צורה. אלופת גרמניה רשמה אתמול (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה בבונדסליגה העונה, 2:3 על פ.צ. קלן שהפך אותה לשיאנית כל הזמנים עם רצף של 74 משחקים בהם מצאה את הרשת. יחד עם זאת, הבווארים גם ספגו בכל אחד מהמשחקים שלהם תחת המאמן החדש, אתמול הם שמטו יתרון דו ספרתי וישנו שחקן אחד שכלל לא נהנה כרגע - לירוי סאנה.

שחקן הכנף דייק רק ב-37% מהמסירות שלו וניצח ב-25% קרבות על הכדור בלבד. אוהדי באיירן לא ריחמו על סאנה ושרקו נגדו בוז אחרי פעולה לא מוצלחת, ואם לא די בכך - נאגלסמן הוציא אותו בהפסקה ולמחליף שלו, ג'מאל מוסיאלה בן ה-18 שזכה למחיאות כפיים מהיציעים כבר עם כניסתו לכר הדשא, לקח רק ארבע דקות לבשל לרוברט לבנדובסקי את השער הראשון.

"כל הקבוצה לא שיחקה טוב במחצית הראשונה. שמעתי את שריקות הבוז של האוהדים לסאנה. האוהדים אמורים לתמוך בשחקני הקבוצה שלהם, במיוחד במשחק בית. כל דבר אחר לא עוזר", הגן נאגלסמן על הקיצוני. המאמן גם שיבח את מוסיאלה: "הוא נתן משחק יוצא דופן, יכולות האחד על אחד שלו ידועות לכולם והוא הראה אותן שוב היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE, GettyImages
האוהדים לא ריחמו עליו. סאנה/GettyImages, CHRISTOF STACHE

מי שממשיך להרשים ונראה כאילו שום דבר לא מפריע לו לכבוש שערים, וזאת על אף הדיווחים על כך שהוא "מתוסכל", הוא לבנדובסקי שהבקיע בכל 15 ההופעות האחרונות שלו במדי באיירן, בהן רשם 23 שערים בסך הכל. גם יוזואה קימיש בכושר נהדר והיה מעורב בשער בשלושת המשחקים האחרונים שלו בליגה הגרמנית, אך השחקן שראוי לקרדיט הגדול ביותר על הניצחון אתמול הוא סרג' גנאברי, שכבש צמד כולל השער שהכריע את המשחק בדקה ה-71.

גנאברי פשוט אוהב לשחק נגד קלן: זו הפעם הרביעית בקריירה שלו שהוא מבקיע צמד נגדה במסגרת הבונדסליגה. כוכב הערב סיכם לאחר המשחק: "היה די מיותר מבחינתנו לספוג כאלה שערים קלים אחרי שעלינו ליתרון. אם היינו נמנעים מזה, המשחק היה יותר קל עבורנו. היו לנו המון התקפות מעבר במחצית הראשונה, אבל טעינו במסירות ולא היינו חדים בסיומת. במחצית השנייה ניסינו להחזיק יותר בכדור ושיחקנו בצורה יותר מאורגנת".

הבוקר הודיעה באיירן רשמית על הארכת חוזהו של יוזואה קימיש. המגן/קשר של נבחרת גרמניה, שהצטרף אל האלופה ב-2015 תמורת 7 מיליון יורו והיה חתום עד 2023, חתם לארבע שנים נוספות וירוויח 12 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully