וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן קבעה שיא אירופי חדש ב-2:3 על קלן

אלופת גרמניה כבשה ב-74 משחקים רצופים וניפצה את שיאה של ריאל מדריד, לבנדובסקי שוב הבקיע ושיפר את שיאו האישי. תיקו לדאבור והופנהיים

תקציר: באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3/ספורט1

המחזור השני בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם ניצחון ראשון העונה של באיירן מינכן, שגם שברה שיא אירופי ב-2:3 הביתי על קלן. במשחק הראשון סיימה הופנהיים ב-2:2 את משחקה הביתי עם אוניון ברלין, דאבור פתח בהרכב והשלים 62 דקות.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שיא אישי חדש. רוברט לבנדובסקי חוגג/רויטרס

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3

זה שוב לא היה קל, אבל ליוליאן נאגלסמן יש ניצחון ליגה ראשון כמאמן האלופה. אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים, הגיעה מטח עם החזרה מחדרי ההלבשה. לירוי סאנה ספג בוז מהאוהדים ופינה את מקומו לג'מאל מוסיאלה, שסיפק את הסחורה מיד עם בישול לרוברט לבנדובסקי בדקה ה-50. יום אחרי שחגג 33, החלוץ הפולני מצא את הרשת במשחק 15 ברציפות (בכל המסגרות במדי באיירן) ושיפר בכך את שיאו האישי. תשע דקות לאחר מכן סידר תומאס מולר שער לסרג' גנאברי, אבל קלן הדהימה עם נגיחה של אנתוני מודסט (60) ושוויון מהיר של מארק אות (62).

עוד תיקו לבווארים? גנאברי מנע זאת עם סיום מלוטש בדקה ה-71 והשלים צמד. טימו הורן מנע את הגדלת התוצאה לאחר מכן וקבוצתו נותרה ללא ניצחון במינכן מאז פברואר 2009. באיירן שברה את השיא של ריאל מדריד והיא הקבוצה היחידה בהיסטוריה בחמש הליגות הבכירות שכבשה ב-74 משחקים רצופים.

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: הפסד בכורה בליגה לבורוסיה דורטמונד, לברקוזן הביסה

לכתבה המלאה
שחקן הופנהיים כריסטוף באומגרטנר עם הקוון מייק פיקל. Matthias Hangst, GettyImages
לא נעים. באומגרטנר פוגע בקוון/GettyImages, Matthias Hangst

הופנהיים - אוניון ברלין 2:2

לאחר שכבש בגביע מול ויקטוריה קלן מהליגה השלישית, פתח מונס דאבור בהרכב המארחת אך התקשה לבלוט והוחלף בדקה ה-62. ניקו גיסלמן העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון (10), אך קווין אקפוגומה הניגרי השווה ארבע דקות לאחר מכן ויאקוב ברון לארסן קבע מהפך בדקה ה-30. טאיוו אווניי השווה עבור אוניון ברלין שתי דקות בתוך המחצית השנייה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק.

אירוע לא נעים/ביזארי שקרה במשחק הייתה ההיתקלות בין שחקן הופנהיים כריסטוף באומגרטנר לבין הקוון מייק פיקל. למרבה המזל, האירוע הסתיים ללא נפגעים.

תקציר: הופנהיים - אוניון ברלין 2:2/ספורט1

אחרי שני מחזורים בליגה הגרמנית, וולפסבורג היא היחידה עם מאזן מושלם. הרטה ברלין במקום האחרון והיא היחידה ללא נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully