וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לארלינג הולאנד, דורטמונד ניצחה 2:4 את אוניון ברלין

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 22:48

הנורבגי הגיע ל-68 שערים ב-67 הופעות אצל הצהובים-שחורים והוביל את קבוצתו לניצחון רביעי. וירץ כיכב בניצחון לברקוזן

תקציר: בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 2:4/ספורט1

המחזור החמישי בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון הצליחה באייר לברקוזן לחזור לנצח אחרי ההפסד לדורטמונד עם 1:3 בחוץ מול שטוטגרט. לאחר מכן הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח 2:4 את אוניון ברלין כשארלינג הולאנד כובש צמד. וולפסבורג לא הצליחה לשמור על המאזן המושלם שלה וסיימה ב-1:1 מול איינטרכט פרנקפורט.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
68 שערים ב-67 הופעות בדורטמונד. הולאנד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 2:4

ארלינג הולאנד כבש צמד נוסף, הגיע ל-7 שערי ליגה העונה ו-68 ב-67 הופעות במדי בורוסיה דורטמונד, ששוב ספגה פעמיים, אבל הצליחה לרשום ניצחון רביעי בחמישה מחזורים.

המארחת עלתה ליתרון בדקה העשירית עם שער יפה של רפאל גריירו, שבעט פצצה עם רגל שמאל משמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:1. ארלינג הולאנד, מי אם לא, קבע 0:2 בדקה ה-24 עם נגיחה אחרי הגבהה של תומא מונייה מימין. מרווין פרידריך כבש שער עצמי בדקה ה-52 והיה נראה שהמשחק גמור, אבל אז הגיע פנדל של מקס קרוזה אחרי עבירה שביצע אקסל ויטסל ושער נוסף של אנדראס פוגלזאמר בדקה ה-81 ופתאום יש משחק. לא להרבה זמן. הולאנד הוסיף עוד אחד עם הקפצה אדירה בדקה ה-83 אחרי מסירת עומק של מאטס הומלס וזה 2:4.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
ממשיך להרשים. וירץ/רויטרס

שטוטגרט - באייר לברקוזן 3:1

האורחת הצליחה לחזור לנצח אחרי ההפסד לבורוסיה דורטמונד במחזור שעבר ו-1:2 גם מול פרנצווארוש באירופה ביום חמישי. באייר לברקוזן הצליחה לעלות ליתרון מהיר מאוד עם שער של רובין אנדריך כבר בדקה השנייה אחרי בישול של מיטשל באקר וקבע 0:1. פטריק שיק הכפיל בדקה ה-19 אחרי בישול יפה של פלוריאן וירץ. אנדריך, שכבש את הראשון, הפקיר את חבריו בעשרה שחקנים כשהורחק באדום ישיר בדקה ה-32. אוראל מנגאלה הצליח לצמק בדקה ה-38 והלחיץ את האורחת, אבל בדקה ה-70 וירץ המצוין כבש את השלישי של האורחת והבטיחה לה שלוש נקודות. וירץ בן ה-18 עם 3 שערים ו-4 בישולים ב-209 דקות בבונדסליגה העונה.

צפו בניצחון לברקוזן על שטוטגרט

שטוטגרט - באייר לברקוזן 3:1/ספורט1
ואוט וחהורסט שחקן וולפסבורג חוגג עם חבריו. רויטרס
הצליח לסדר לוולפסבורג לפחות נקודה. וחהורסט/רויטרס

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות בארבעת מחזורי הפתיחה, הגיע 0:0 מול ליל בליגת האלופות ועכשיו גם תיקו בליגה לוולפסבורג. פרנקפורט, שפתחה את העונה לא טוב עם שלוש נקודות מ-12, השיגה נקודת חוץ מרשימה בזכות שער נוסף של סם לאמרס בדקה ה-38. וולפסבורג הצליחה לאזן בדקה ה-70 משער של ואוט וחהורסט ולפחות השיגה נקודה שמשאירה אותה צמודה לבאיירן מינכן המוליכה.

צפו ב-1:1 בין וולפסבורג לפרנקפורט

וולפסבורג - פרנקפורט 1:1/ספורט1

בשבת באיירן מינכן הביסה 0:7 את בוכום, ר.ב. לייפציג המשיכה לזייף עם 1:1 מול פ.צ. קלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully