וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה זכייה בגביע הטוטו, בכר: "רוצים את אלטמן"

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 23:21

הירוקים חגגו דקות ארוכות עם האוהדים, המאמן הודה: "חשוב ששימחנו את האוהדים אחרי אכזבה גדולה". חזיזה: "שמח מאוד"

תקציר: מכבי חיפה מנצחת 6:7 בפנדלים את הפועל באר שבע וזוכה בגביע הטוטו/ספורט1

שמחה גדולה במכבי חיפה. שחקני הירוקים חגגו הערב (רביעי) במשך דקות ארוכות תואר עם אלפי האוהדים שלהם שהגיעו לגמר גביע הטוטו בנתניה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חגג עם השחקנים בסיום. בכר/ברני ארדוב
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אצילי חוגג את התואר/ברני ארדוב
רז מאיר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כובש הפנדל המכריע, רז מאיר, חוגג/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "זה לא פשוט לשחק בשיטה אחרת עם שחקנים שלא רגילים לשחק ביחד, עם שחקן ששיחק בפעם הראשונה כמגן ימני וגם טאלב לא שיחק הרבה זמן. לא היה תיאום, אבל המטרה הייתה להכריע את המשחק במחצית השנייה. ספגנו שער די הזוי שאילץ אותי לעשות את החילופים במחצית. צריך לפרגן פה לכל הסגל, אנחנו צריכים את כולם כי יש עומס פיזיולוגי גדול ומנטאלי גדול. אני חייב לציין את הקהל שבא בהמוניו וזה לא מובן מאליו".

בכר המשיך: "הצלחנו לשמח את האוהדים אחרי הפסד כואב. הרווחנו הרבה שחקנים ואנחנו משתמשים בכל הסגל. יש פה לחץ גדול והשחקנים מצליחים להתמודד עם הכול". המאמן הירוק הוסיף: "יכולנו לתת יותר במשחק האחרון, גם אנחנו כצוות עשינו טעויות וגם השחקנים שרצו שהמשחק יעבור ולא התאבדו על החיים שלהם. הפסדנו ביחד ואמרנו שעכשיו אנחנו צריכים לתקן את זה. אמרנו שאנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו כדי להביא עוד תואר וכל הכבוד לשחקנים".

על צ'ארון שרי: "היה לו חשוב שכל הקפטנים שלנו יהיו בתמונת ההנפה. הוא מנהיג שקט, הוא לא אחד שעושה רעש בתקשורת. הוא מנהיג שקט וכל הכבוד לו. כל משחק הוא אופרה אחרת ולכל משחק יש את ההכנה שלו ואת הטקטיקה שלו. נתנו פה מאמץ גדול היום". על עומרי אלטמן: "אנחנו רוצים אותו, אבל כרגע זה לא מסתדר".

דולב חזיזה שבישל לדין דוד את שער השוויון אמר בסיום: "האמנו בלב שלם שאנחנו יכולים לעשות מהפך, ואני שמח מאוד שחזרנו. יכולנו גם להפוך את התוצאה אבל אני שמח שעשינו את זה בסוף. כמובן שהיינו מאוד מאוכזבים לאחר ההפסד למכבי תל אביב. אני אשקר לך אם אגיד שלא רציתי לנצח כדי לפצות אותם. זה היה מאוד חשוב בשבילנו, כך שאני מאוד שמח. מאמן שהתואר הזה יוביל לעוד הרבה אחרים. יש לנו עוד את מכבי פתח תקוה בראשון וכרגע זה המשחק הכי חשוב".

צ'ארון שרי הצטרף לחזיזה ואמר: "אנחנו אוהבים לזכות בגביעים. אנחנו נהנים מכך". חזיזה אמר עליו: "הוא השחקן הכי טוב בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully