וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בגביע הטוטו תקבל כמעט מיליון שקל, 13 אלף אוהדים צפויים להגיע

22.9.2021 / 12:10

בניגוד למשחקים הקודמים במפעל, בגמר בין מכבי חיפה להפועל באר שבע (20:15) תופעל מערכת ה-VAR. וגם: כמה תקבל הקבוצה המפסידה?

תקציר: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

900 אלף שקל יוענקו הערב (רביעי, 20:15) לזוכה בגביע הטוטו במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. האצטדיון בנתניה שייארח את המשחק צפוי להיות כמעט מלא. ההערכה היא שקרוב ל-13 אלף צופים יהיו ביציעים והרוב יהיה של אוהדי מכבי חיפה. המפסידה אגב, תקבל 650 אלף שקל.

כדי לא להעמיס על הקבוצות לא תהיה הארכה במקרה של תיקו בתום 90 דקות והקבוצות ייגשו ישר לבעיטות פנדלים שיכריעו את ההתמודדות. הערב גם תופעל מערכת ה-VAR. במשחקי גביע הטוטו הקיץ לא פעלה המערכת, אבל לגמר הוחלט שכן.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הזוכה תקבל כמעט מיליון שקל. ויטור וחזיזה/דני מרון

מי שישפוט במשחק הוא יגאל פריד והשופט הרביעי יהיה דניאל בר נתן. השניים ביחד עם צמד עוזרי השופט מתי יעקובוב ועומר ברבאיירו ייצאו בשבוע הבא לשפוט משחק במסגרת המחזור השני של הקונפרנס ליג כך שזה יהיה ניסוי כלים לשיתוף פעולה בין כל הארבעה. זו תהיה פעם ראשונה של פריד כשופט בשלב בתים אירופי.

אגב בפעם האחרונה שמכבי חיפה זכתה בגביע הטוטו כאלופה רוני לוי היה המאמן שלה בעונת 2005/6. הפועל באר שבע רשמה את זכייתה האחרונה כאלופה בעונת 2016/17 וברק בכר היה מאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully