וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייבה ושמואלביץ' לא שובצו לליגת העל, ליאני חוזר ללאומית

21.9.2021 / 12:28

השופטים שבחרו להרחיק את גוטליב, הושעו מפעילות בכל הנוגע למחזור הרביעי. שילוח וגרינפלד במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, ברמן בקרית שמונה

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

שיבוצי השופטים למשחקי סוף השבוע בליגת העל מעוררים לא מעט עניין. תחילה, נודע כי לירן ליאני לא ישפוט גם במחזור הרביעי. באיגוד השופטים לא שוכחים כל כך מהר את ההחלטה של השופט לא לפסוק פנדל לזכות איתי שכטר בגין עבירה ברורה עליו מצד שחקן של בית"ר ירושלים, חרף המלצתו של שופט המסך אלי חכמון.

לכן, אחרי ששובץ במחזור השני למשחק נוער ובמחזור השלישי לא שובץ כלל, ישפוט ליאני מחרתיים בליגה הלאומית את המשחק בין מכבי בני ריינה לבני יהודה. ההערכה היא שאם המשחק יעבור בשלום מבחינת השופט הוותיק, יחזור ליאני לשפוט בליגת העל במחזור החמישי.

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב עם השופט עידן לייבה. אודי ציטיאט
מושעה בסוף השבוע הקרוב. עידן לייבה/אודי ציטיאט

במוקד השיבוצים, ההחלטה להשעות מפעילות במחזור הקרוב את עידן לייבה ואיתן שמואלביץ' שהיו מעורבים באירוע בו הורחק אדי גוטליב במשחק האחרון של הפועל תל אביב, אחרי שהבלם ניטרל אוהד שפרץ למגרש ופגע קודם לכן ברז טוויזר. אמנם הכרטיס האדום לא יבוטל, אבל באיגוד השופטים סבורים שלייבה שהיה השופט המרכזי במשחק ושמואלביץ' שהיה בוואר, היו חייבים להגיע יחד למסקנה כי גוטליב לא צריך להיות מורחק.

אגב, עד כה לא הועבר מסר לשופטים אחרי המקרה בשבת, אבל קרוב לוודאי שבכנס הקרוב של איגוד השופטים, יוקדש פרק נרחב לאירועים מהסוג הזה והשופטים יתבקשו לפעול בשיקול דעת ולא למהר להרחיק שחקן שעוצר אוהד, גם אם הוא משתמש בכוח, וזאת אם האוהד הפורץ למגרש פוגע בשחקנים כפי שהיה במקרה האחרון ביום שבת.

ספיר ברמן שופטת כדורגל. דני מרון
לראשונה העונה בליגת העל כשופטת ראשית. ספיר ברמן/דני מרון

בנוסף, משבץ השופטים איתן תבריזי החליט להחזיר את השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד לעמדת ה-VAR והוא יבחן מקרוב את האירועים במשחק המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ביום שבת באצטדיון "טרנר". כידוע, גרינפלד לא שובץ לוואר במחזור האחרון מכיוון שבדרבי הירושלמי במחזור השני הוא לא קרא לשלוף כרטיס אדום שהיה מתבקש. בכל אופן, גרינפלד לא ישפוט בתקופה הקרובה כשופט מרכזי, אלא יישמש כשופט מסך, מכיוון שהוא פצוע בשריר התאומים וייקח לו עוד זמן עד שיחלים.

יש לציין שהשופט הראשי במשחק המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב יהיה אביעד שילוח. שיבוץ מעניין נוסף הוא של ספיר ברמן, שלראשונה העונה תהיה שופטת ראשית בליגת העל כשתנהל את המפגש בין הפועל קרית שמונה להפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully