וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בהלם: "כל השחקנים היו צריכים לפרק את האוהד"

19.9.2021 / 6:42

האדומים לא נרגעים מהאדום הביזארי של אדי גוטליב: "צריך להפסיק להיות פראיירים, אחרת ימשיכו לזלזל". אנשי המועדון הטיחו בשופט עידן לייבה ובצוות שלו: "אתם בושה לכדורגל, זאת פשיטת רגל". אכזבה מלוסיו

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב מתקשה להירגע מהתקרית הביזארית שהובילה להרחקתו של אדי גוטליב בדקות הסיום של ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה. גם איגוד השופטים ונציגיו לא זכו להנחות והאדומים כינו את הצוות בראשות עידן לייבה כ"אפסים, טיפשים וחסרי מושג".

בסופו של דבר, זה הרבה מעבר לכעס של הפועל תל אביב. אף אחד בציבור לא מבין איך שחקן שראה חבר שלו מותקף על ידי אוהד אמור להגיב אם אותו אוהד רץ לכיוונו כשחפץ לא מזוהה בידו ומנסה לחבוט בו. גוטליב ניסה לנער אותו מעליו באקט של הגנה עצמית, אז איך זה שהוא סופג כרטיס אדום ועוד אמור לעמוד לדין בהמשך?

בהפועל תל אביב מכירים את האוהד המדובר, בן 32 מבני ברק, שככל הנראה היה שרוי בגילופין. כך או אחרת, מבטיחים במועדון שלא משנה מה תהיה החלטת המשטרה, אותו אוהד לא יחזור למשחקי הקבוצה. שחקנים בקבוצה אף היו חריפים יותר ואמרו: "אחרי הכניסה שלו בטויזר, כל השחקנים במגרש היו צריכים לרוץ אחריו ולפרק אותו. הגיע הזמן לעשות סוף לדברים האלה. עד שלא יפגעו בשחקן בצורה רצינית ימשיכו לזלזל בדברים האלה, צריך להפסיק להיות פראיירים".

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב עם השופט עידן לייבה. אודי ציטיאט
אנשי הפועל תל אביב הטיחו בו: "אתה בושה לכדורגל". לייבה אחרי האדום לגוטליב/אודי ציטיאט

עידן ורד ניגש לשופט בסיום ואמר לו: "אתה קולט מה הלך כאן? זאת הגנה עצמית, הבן אדם רץ לתקוף אותו". גוטליב עצמו היה המום בחדר ההלבשה ואמר: "אני לא מאמין. הבן אדם רץ אליי אחרי שנכנס בטוויזר ועוד עם חפץ ביד, ידעתי שאם אני לא תופס אותו ומעיף אותו אני בסכנה. אין דברים כאלה".

שחקני הקבוצה וחברי ההנהלה ניגשו ללייבה בסיום, הראו לו את התמונות בהן רואים בבירור את החפץ בידו של האוהד ואת הסכנה שנשקפה בסיטואציה, אך לא היה עם מי לדבר. לא ברור אם הדברים יצויינו בדוח השיפוט, אבל אנשי הפועל צעקו לגיא ליבה וצוות השופטים: "אתם בושה לכדורגל, מה שעשיתם כאן זאת פשיטת רגל. אתם מיישמים הוראות בלי שכל, כמו מכונות. יכלו להרוג כאן שחקן שלנו ואתם נותנים אדום?".

כאמור, האוהד שמוכר למועדון נעצר ונחקר במשטרת פתח תקוה, הובא היום לדיון להארכת מעצרו.

עוד בוואלה!

אדי גוטליב פגע באוהד שתקף אותו: "התגוננתי, אם זה היה סכין?"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב, ליד האוהד שניסה לתקוף אותו. אודי ציטיאט
לא נרגע. גוטליב/אודי ציטיאט

בצד המקצועי, במועדון קיבלו בסוג של סיפוק את התיקו לאחר המשחק הפושר ובסך כל מסכמים שבע נקודות בשלושה משחקים, מאזן שהיו קונים ערב פתיחת העונה. במועדון מאוכזבים מלוסיו שאמנם משתדל ועובד קשה, אבל לא מספיק חד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully