וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב פגע באוהד שתקף אותו: "התגוננתי, אם זה היה סכין?"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 0:11

הפועל תל אביב סוערת אחרי תקרית אלימה לקראת סיום המשחק נגד מכבי פתח תקוה. הבלם שהורחק: "מה צריך לקרות בשביל שהשחקנים ירגישו בטוחים על הדשא?". בן ביטון: "אבסורד ששחקני כדורגל לא יכולים להגן על עצמם"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב, פוגע באוהד שתקף אותו. אודי ציטיאט
תקרית אלימה שהסעירה את המועדון. גוטליב והאוהד/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב סוערת אחרי התקרית האלימה בדקות הסיום של ה-1:1 נגד מכבי פתח תקוה הערב (שבת) באצטדיון שלמה ביטוח. בתוספת הזמן אוהד פרץ לדשא, חבט בעוצמה בשחקן הקבוצה רז טוויזר ורץ לעברו של אדי גוטליב. האוהד התכונן לחבוט בבלם, אבל גוטליב הקדים אותו, נתן לו מכה והוריד אותו לקרקע.

השופט עידן לייבה פעל בהתאם לחוקה ושלף לגוטליב כרטיס אדום, מה שהרתיח את שחקני ואנשי הפועל תל אביב. הבלם שנראה המום, אמר לאנשי הקבוצה: "ראיתי שהוא בא לפגוע בי והייתי חייב להתגונן".

מאוחר יותר גוטליב העלה סטורי עם תמונה של האוהד רץ על המגרש כשהוא אוחז משהו, ככל הנראה טלפון. גוטליב כתב: "אם זה היה סכין... גם אז היו אומרים שאדי גוטליב תקף אוהד? גם אז 'החוק היבש' היה גובר על ההיגיון? מה צריך לקרות בשביל שהשחקנים ירגישו בטוחים על הדשא?".

בן ביטון היה מאוד נסער ואמר: "לא ראיתי דבר כזה. אוהד נכנס למגרש, מכה את טוויזר, אדי רק התגונן. הוא הרגיש מאוים, לא הגיוני ששחקן יהיה מאויים על הדשא ולא יוכל להגן על עצמו. במקום בכדורגל, כולם מתעסקים בזה. בשנת 2021 זה לא יכול להיות, חייבים להגן על השחקנים. אבסורד שהחוקה מחייבת הרחקה. לא משנה איך, הזוי ששחקן יהיה כבול, שהוא לא יוכל להגן על עצמו. זה חייב להשתנות. לא משנה מי אחראי, זה פשוט חייב להשתנות".

אדי גוטליב, שחקן הפועל תל אביב, ליד אוהד שתקף אותו. אודי ציטיאט
האוהד פגע בעוצמה בטוויזר וניסה לחבוט בגוטליב, אבל הבלם הקדים אותו/אודי ציטיאט
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב, ליד אוהד שתקף אותו. אודי ציטיאט
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב, ליד אוהד שתקף אותו/אודי ציטיאט
אדי גוטליב, שחקן הפועל תל אביב, ליד אוהד שתקף אותו. אודי ציטיאט
אדי גוטליב, שחקן הפועל תל אביב, ליד אוהד שתקף אותו/אודי ציטיאט
שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב, ליד האוהד שניסה לתקוף אותו. אודי ציטיאט
שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב, ליד האוהד שניסה לתקוף אותו/אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אמר בסיום המשחק: "מחצית ראשונה מטורפת, משחק מחוף לחוף. הגענו ל-3-4 מצבים של שער, ההזדמנויות הממשיות היו שלנו. התיקו משקף, עם יתרון לנו. אין לחץ בקבוצה, הלחץ לא קיים. השחקנים נותנים 100 אחוז. לא תמיד מנצחים, אבל לא הפסדנו ליריבות טובות. אם נמשיך להציג יכולת של המחצית הראשונה, נביא את הנקודות".

על המשחק נגד מכבי חיפה אמר לוזון: "מכבי חיפה הכי טובה בארץ בפור והיא תעשה את האליפות הכי קלה שהייתה פה. אבל אני לעולם לא חותם על תיקו, בשום משחק ונגד שום יריבה".

מוחמד עוואד שכבש שער בכורה במדי מכבי פתח תקוה: "כיף לכבוש, אבל אני מאוכזב כי יכולנו לנצח. יכולנו לכבוש שלושה שערים לפחות. אנחנו מאוכזבים, כועסים, אנחנו צריכים להתחיל לנצח. איך? להיות יותר מרוכזים מול השער, גם אני אישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully