וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה ביקשה מאיגוד השופטים לבטל את הכרטיס האדום לגוטליב

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 13:40

ארז כלפון שיגר מכתב בו הסביר: "גוטליב בלם את העבריין שסיכן את השחקנים. אנחנו חייבים לתת לשחקנים להגן על עצמם בעת תקיפה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, פנה היום (ראשון) לאיגוד השופטים בבקשה לבטל את הכרטיס האדום שנשלף אמש לאדי גוטליב במשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה. גוטליב הורחק אחרי שאוהד פרץ למגרש, חבט בעוצמה בחלוץ רז טוויזר וניסה לתקוף גם אותו. הבלם פגע באותו אוהד באקט של הגנה עצמית, אבל הורחק כפי שדורשת החוקה.

במכתב לראשי איגוד השופטים, ביקש כלפון: "במהלך המשחק שנערך אמש בין מכבי פתח תקוה להפועל תל אביב, פרץ עבריין בחזות אוהד הפועל תל אביב אל כר הדשא והחל בתקיפת השחקנים.
שחקן מועדון הכדורגל הפועל תל אביב - אדי גוטליב - בלם את העבריין הנ"ל בטרם ימשיך לעשות ככל העולה על רוחו ובכלל זאת לתקוף ולסכן את השחקנים ובכך אף סייע בידי כוחות האבטחה להשתלט עליו. באופן תמוה, שופט המשחק בחר להרחיק את השחקן בעקבות מעשה זה".

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב עם השופט עידן לייבה. אודי ציטיאט
גוטליב והשופט עידן לייבה אתמול/אודי ציטיאט

כלפון המשיך: "מבלי להיכנס לסוגיות משפטיות או תקנוניות דעתי אינה נוחה מן האמור, וזאת בלשון המעטה; על כל העוסקים בענף הכדורגל, ואנחנו בתוכם, חלה החובה בראש ובראשונה לשמור על בריאות השחקנים ועל שלמותם; האפשרות לתת לשחקנים להגן על עצמם בעת תקיפה נגזרת מחובתנו זו. הרחקת השחקן, מעבר לכך שאינה עולה בקנה אחד עם ההגיון ועם חובתנו זו, עלולה לתמרץ 'אוהדים' כדוגמתו
לפרוץ לכר הדשא בכדי להוביל להרחקת שחקנים.

"נודה על עריכת בדיקה בנושא, חידוד ורענון ההנחיות כמו גם ביטול מלוא הסנקציות אשר הופעלו כנגד השחקן. אציין כי אנו מצויים בקשר שוטף עם גורמי האכיפה מתוך כוונה למיצוי מלוא חומרת הדין מול העבריין. בהזדמנות זו אאחל לעובדי איגוד השופטים, שופטי ושופטות הכדורגל ובני משפחותיהם ברכת חג סוכות שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully