וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני השתווה לאבי נמני: "אנחנו לא אוהבים שמספידים אותנו"

19.9.2021 / 7:05

קפטן מכבי תל אביב חגג את הופעתו ה-493 בקבוצה עם בישול אמנותי ומשחק הקרבה אופייני: "למרות שאני שחקן אפור, יש לי יותר שערים מתחבושות בקריירה"

תקציר: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

"למרות שאני שחקן אפור, יש לי יותר שערים בקריירה מתחבושות", התלוצץ אמש (שבת) שרן ייני. קפטן מכבי תל אביב סיים את הניצחון 1:2 על מכבי חיפה כשתחבושת כחולה גדולה על ראשו אחרי שנפגע בהתנגשות ראשים עם שחקן מכבי חיפה. הוא שכב כמה דקות על כר הדשא, אבל לא רצה לצאת. כשנאלץ לצאת החוצה להשלמת הטיפול בו היו כאלה ביציע אוהדי מכבי חיפה שכיבדו אותו כראוי במחיאות כפיים. ייני החזיר לעברם בחזרה כפיים על המחווה.

לצד עוד משחק הקרבה נהדר של השחקן הוותיק, הוא גם בישל באמנות את שער הניצחון של סטיפה פריצה ונבחר לאחד המצטיינים על הדשא. "הבישול שלי היה בסדר", הצטנע ייני. "קצת בסלואו מושן, אבל אחלה. נתנו לי ללכת עם הכדור, אז יצא בישול. הבישול הזה מדהים בעיניי. בוא נגיד שזה אחד ל...".

שרן ייני מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין עם יותר שערים מתחבושות. ייני/דני מרון

זה ניצחון עם הרבה אופי.

"אני חושב שאנחנו קבוצה של אופי. גם כשלא הולך לנו אנחנו קבוצה מאוד מגובשת. כל אחד דוחף את השני לעבודה קשה והיא בגנים של המועדון. אנחנו לא אוהבים שמספידים אותנו. בעונות האחרונות התחלנו לא משהו בליגה ואז התעוררנו. אני לא אוהב את המתכון הזה, אבל זה מה שהיה ועכשיו אנחנו צריכים לרוץ קדימה מהר. בכל משחק אנחנו מרגישים שיש לנו את היכולת לנצח. לא תמיד זה קורה".

בלומפילד היה סוף סוף כמעט מלא. אתה ודאי אוהב את זה.

"זה נותן אנרגיה. זה כיף. לא שמענו אחד את השני בחימום מהרעש. אמרנו בחדר ההלבשה שנשמור על קשר עין כי אי אפשר לשמוע. אני בשלהי הקריירה שלי ואני מייחל שעד הסוף אחווה כמה שיותר משחקים כאלה. האוהדים יכולים להוציא המון מהשחקנים עם אנרגיות כאלה".

עוד בוואלה!

ואן לוון סתם פיות עם ערב מושלם: "ענה לכל המבקרים על המגרש"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
זה מה שקורה כשממעיטים בערכם. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

המשחק הזה הוא ה-493 שלך במכבי תל אביב ואתה משתווה לאבי נמני בכמות ההופעות של כל השחקנים בכל הזמנים כשרק לשלושה שחקנים יש יותר הופעות מכם.

"זה מרגש להיות ברשימה הזו. השתוויתי לאבי ששיחקתי איתו והוא גם היה המאמן שלי. הבא בתור אם אגיע אליו זה בני טבק שהיה מנהל שלי במחלקת הנוער ובבוגרים. ואחרי זה יש את אלי דריקס שהיה מנכ"ל בשנה שצירפו אותי לבוגרים והוא אהב אותי ונתן לי הרבה תמיכה. רק את מיקו בלו שמוביל את הרשימה ראיתי לאחרונה באיזו מסעדה. להיות חלק מהרשימה המכובדת הזו זה מרגש מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully