וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן: "רצינו להראות שאנחנו לא מתים", עדי: "כיף גדול"

מאמן בית"ר היה מרוצה מהיכולת בתום ה-0:3 על הפועל ירושלים: "הניצחון הזה מגיע לנו". על עזיבת חוגג: "כשחתמתי, לא ידעתי שהוא מתכנן למכור". זיו אריה: "המטרה היא לשרוד בליגת העל". הבעלים עקץ את היריבה בסיום

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

הדרבי הירושלמי חזר הערב (שני) לליגת העל אחרי 21 שנה והזכיר את ימיו הקודמים בשנות ה-90' עם דומיננטיות מוחלטת של בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים, שלא הפסידו בתשעת משחקי הדרבי הקודמים בליגה, הציגו יכולת משכנעת באצטדיון טדי והביסו את הפועל ירושלים 0:3 במשחק הראשון מאז החלטתו של הבעלים משה חוגג להפקיד את הקבוצה בידי נאמן. תמיר עדי (20) בישר על הבאות עם שער יפה ובמחצית השנייה היו אלה ריצ'מונד בואצ'י (55) ודוד חוג'ה (67) שכבשו שערי בכורה והותירו את היריבה כיחידה ללא שער אחרי שני מחזורים בליגת העל.

בעלי הקבוצה משה חוגג הקניט בסיום המשחק את היריבה, כאשר צייץ בטוויטר: "הווה, עבור או עתיד - ירושלים צהובה תמיד".

שחקן בית"ר ירושלים ריצ'מונד בואצ'י עם מרקו ינקוביץ', עומר לקאו, אופיר קריאף. ברני ארדוב
המשחק שיכניס אותם לעונה? שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן: "רציתי להגיד כל הכבוד לשחקנים. כולם יודעים מה קרה השבוע בבית"ר. היום כל הקבוצה נראתה טוב מהפתיחה, ואת זה אנחנו אהבנו לראות. זה מאוד חשוב שהאוהדים שלנו תמכו בנו כל המשחק, והניצחון הזה מגיע לנו".

על עזיבת חוגג: "כשחתמתי לא ידעתי שהוא מתכנן למכור את הקבוצה, אבל אין לי אמירה בנושא. אני קורא מה שאני יכול בתקשורת, אבל אני מניח שמחר יהיו עוד כותרות. העבודה שלי היא מול השחקנים, רצינו להוכיח לאוהדים שלנו שאנחנו לא מתים. זה היה דרבי ואחרי ההפסד בגביע הטוטו הראינו שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה מאוד אם כולם נלחמים ועושים את העבודה שלהם".

על המשחק הקרוב: "המשחק מול נתניה ביום ראשון יהיה משחק שונה לגמרי ואני כבר חושב עליו". על האווירה באצטדיון: "כמו שאמרתי קודם, האוהדים נתנו לנו תמיכה נהדרת, זה היה מדהים".

שחקן הפועל ירושלים מאור ג'רסי, ברקע: מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. ברני ארדוב
"האוהדים נתנו לנו תמיכה נהדרת". קומאן/ברני ארדוב

כובש השער הראשון לבית"ר, תמיר עדי: "כיף גדול. ניצחון כזה שימתיק את התקופה שאנחנו עוברים וישתיק טיפה את המצב סביבנו. באמת שיש לנו קבוצה טובה, לקח לנו קצת זמן אבל אנחנו עוד נתחבר ועם הקהל איתנו נעשה עונה יפה. סמכנו על עצמנו היום, כל אחד האמין בשני וזה בא לידי ביטוי במגרש. לא היו לי הרבה גולים בקריירה, אז הגול היה מתוק אבל הקהל הפך את זה להרבה יותר מתוק - וכיף".

על המשך היכולת: "אני מאמין שאנחנו יכולים להמשיך ביכולת הזו להמשך העונה, ומקווה שנעשה את זה". על עזיבת חוגג: "זה לא באמת השפיע על הפעולות במגרש. אנחנו לא מתייחסים לרעשי הרקע מסביב. עדיין לא דיברו איתנו, ואנחנו מקווים שיהיה בסדר".

שחקן בית"ר ירושלים תמיר עדי עם השוער איתמר ניצן. ברני ארדוב
"כיף גדול". תמיר עדי עם איתמר ניצן/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר בסיום: "הגיע לבית"ר לנצח. חששנו קצת בהתחלה כי אין לנו ניסיון במעמדים האלה וידענו שאחרי גביע הטוטו הם יבואו בטירוף. קיווינו לעבור את הדקות האלה. עברנו שני מצבים במזל, את השלישי כבר לא. קיבלנו את הגול השני דווקא בדקות טובות שלנו, אבל לא באמת הצלחנו לייצר מצבים ואני חושב שנפלנו מהם בהרבה".

על הרמת המורל לשחקנים לאחר התבוסה: "נחזור לאימון, נתקן את הטעויות, נראה וידאו של חדרה והמשחק הבא הוא משחק חדש. אני לא חושב שנפלנו מבחינה טקטית, פשוט היינו נחותים באיכויוית האישיות. הם ניצחו אותנו במאבקים האישיים. אני חושב שלא שיחקנו את הכדורגל הרגיל שלנו ומיהרנו להרים את הכדורים קדימה במקום לעשות את הדברים שאנחנו עושים כל הזמן".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה עם גוני נאור. ברני ארדוב
"המטרה העיקרית היא להישאר בליגה". זיו אריה/ברני ארדוב

על האפשרות לשרוד העונה בליגת העל אמר המאמן: "ברור שהמטרה העיקרית שלנו היא להישאר בליגה, ובגביע הטוטו זה נראה טוב, אבל היום זה כבר נראה פחות. היינו רוצים להתחזק בחלק הקדמי אבל אנחנו לא עשירים גדולים ואנחנו לא נביא סתם שחקנים, אלא אם הם ישדרגו אותנו. אם נמצא משהו עד סיום החלון, נביא".

חלוץ הפועל ירושלים וויליאם אגאדה: "באנו מאוד מוכנים, אבל לצערי הפסדנו את המשחק וזה מאכזב מאוד. נעבוד קשה ונהיה טובים יותר, בתקווה לצאת מזה במשחק הבא. יש כאן קבוצה צעירה ומוכשרת, אנחנו צריכים ליצור יותר מצבים ואז גם נכבוש. אנחנו בעיצומו של תהליך שבסיומו אנחנו מקווים לשמח את הקהל. נתכונן ונחזור טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully