וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה ערך אימון קל - בספק למשחק מול פיינורד

13.9.2021 / 19:08

הקשר סובל מכאבים בשרירי הבטן וייתכן שלא יעמוד לרשותו של בכר. התלבטות בין ארד לדהן בהגנה. מאמן הירוקים לקראת המפגש עם ההולנדים בקונפרנס ליג (ג', 17:30, ספורט1): "יריבה מצוינת, אבל אני מאמין שהכל אפשרי". שרי: "רוצה לצחוק על חבריי בסיום"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:2/ספורט 1

מכבי חיפה נערכת לקראת פתיחת שלב הבתים בקונפרנס ליג כשתארח מחר (שלישי) את פיינורד ההולנדית. הירוקים פותחים שלב בתים באירופה לראשונה מזה שמונה שנים, ובקרב האלופה הישראלית בהחלט ניתן להרגיש את ההתרגשות לקראת המשחק (ג', 17:30, ספורט1). דולב חזיזה סובל מכאבים בשרירי הבטן וערך אימון קל, כאשר הוא צפוי להיות בסגל אך לא בטוח אם יפתח בהרכב. מאמן הקבוצה ברק בכר וצ'ארון שרי התייחסו למשחק מחר מול ההולנדים במסיבת עיתונאים.

"אנחנו יודעים שזו קבוצה מאוד התקפית ומאוד מוכשרת שעשתה לא מעט שינויים", סיפר בכר, "יצא לי לשחק נגד עם הפועל באר שבע לפני שנתיים אבל הם עשו הרבה שינויים ויהיה משחק מעניין. אחרי הניצחון נגד בני סכנין יותר כיף להתכונן. אנחנו פותחים את הבית מול קבוצה מצוינת, הם קבוצה התקפית וכך גם אנחנו, אני מאמין שיהיו שערים. פתחנו את השבוע בצורה טובה ואנחנו רוצים להמשיך אותו באותה צורה. אין ספק שפיינורד קבוצה מצוינת, מועדון צמרת בהולנד עם שחקנים איכותיים אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, הכל אפשרי".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, צילום מסך
מפוקסים רק במשחק הקרוב. ברק בכר/צילום מסך, מכבי חיפה

בנוגע לשעה המוקדמת של המשחק, המאמן אמר: "שנה שעברה ניצחנו 0:3 בקריית שמונה באותה שעה, כך שזה לא יהווה בעיה".

על השאיפות של הקבוצה להעפיל לשלב הבא סיפר בכר: "לא צריך לדבר על סיכויים. ברור לכולם שמדובר בבית מאוד קשה, היעד הוא לבוא ולעשות הכל כדי לנצח מחר. אנחנו מפוקסים רק במשחק מחר."

מכבי חיפה בנתה הקיץ סגל עמוק, ובמועדון מקווים שהוא יספיק כדי לעמוד בעומס של שני משחקים בשבוע: "אנחנו מאמינים שהסגל מספיק לשתי המסגרות, נחכה ונראה. נצטרך לחלק כוחות לאורך התקופה, לשמור על חלק מהשחקנים ולדעת להשתמש בכולם". על מוחמד אבו פאני אמר המאמן שיש מחר משחק, ושזה יותר חושב מכל דבר אחר: "ברור שאנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח. ברור שלהתחיל ברגל ימין יכול לתת לנו כוח להמשך. כל משחק זה הדבר האמיתי אבל כל הזמן יש מחשבה לשמור על השחקנים שקצת עמוסים".

עוד בוואלה! ספורט

מאמן פיינורד על ג'הנבאחש: "לא ממש שינה לנו אם הוא רצה לבוא"

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לצחוק על חבריו ההולנדים. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

שרי, ההולנדי-סורינאמי, התייחס למפגש מול הקבוצה ממולדתו: "שיחקתי עם כמה שחקנים משם, מחר אחרי המשחק אני רוצה לצחוק עליהם. זה נחמד לשחק מול קבוצה הולנדית, ותמיד נחמד לראות חברים שאני מכיר, אבל הדבר היחיד שאנחנו רוצים זה לנצח. שיחקתי בהולנד, אז הרבה מאמנים מכירים את האיכויות שלי וזה נחמד לשמוע שהמאמן של פיינורד מחמיא לי, אבל אני צריך להוכיח את זה".

כשנשאל על ידי ההולנדים על החיים בישראל סיפר: "החיים כאן מאוד כיפים, המשפחה מאוד אוהבת את החיים כאן. אפשר להשוות בין חיפה לפיינורד בעניין שהקהל חם מאוד. מכבי חיפה זה מועדון גדול והוא הכי גדול בארץ."

על הסיכויים של הירוקים לנצח אמר הקשר: "בכל משחק בית אנחנו רוצים לקחת נקודות. אני מנסה לתת את המיטב שלי בכל משחק. לפעמים זה הולך ולפעמים פחות, גם מחר ארצה לעשות את זה".

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
ישחק? עופרי ארד/דני מרון

מחמוד ג'אבר, שפתח בהרכב בניצחון על בני סכנין, עשוי לקבל את הקרדיט פעם נוספת ולעלות בקישור לצד חוסה רודריגס ועלי מוחמד. בהגנה, ברק בכר מתלבט בין אורי דהן לעופרי ארד, שלא שותף נגד סכנין לאחר פטירת אביו.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר,עופרי ארד,בוגדן פלאניץ, סאן מנחם, חוסה רודריגז,עלי מוחמד,מחמוד ג'אבר, עומר אצילי, צ'ארון שרי, דין דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully