וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיינורד על ג'הנבאחש: "לא ממש שינה לנו אם הוא רצה לבוא"

ארנה סלוט דיבר על היעדרות האיראני לקראת מכבי חיפה: "החלטנו עבורו". על הירוקים: "יודעים עליהם הרבה, האוהדים עוזרים לה". מרציאנו על ההגעה כאורח: "לא הרבה ישראלים זוכים לזה"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:2/ספורט 1

של הבתים של הקונפרנס ליג ייפתח מחר (שלישי, 17:30 בספורט1) כאשר מכבי חיפה תארח את פיינורד ההולנדית במסגרת המחזור הראשון. ההולנדים, שברשותם משחק אופיר מרציאנו, קיימו הערב מסיבת עיתונאים בה נכחו המאמן ארנה סלוט ושוער נבחרת ישראל, שלא אמור לפתוח מול אלופת ישראל, כאשר סיריל דסרס אמור לפתוח ולערוך הופעת בכורה במדי האורחת.

פחות משבועיים אחרי הניצחון של ישראל על אוסטריה, מרציאנו ישוב לאצטדיון סמי עופר, הפעם כאורח: "לא הרבה ישראלים חווים רגע כזה. אני שמח שיש לי את הזכות לבוא. תמיד כיף חברים מהנבחרת ואני מקווה שתהיה אווירה טובה".

על האלופה הישראלית אמר השוער: "אנחנו לוקחים את המשחק בשיא הרצינות ומכבדים מאוד את מכבי חיפה. יש לנו ביטחון ביכולת שלנו ויש לנו תכנית משחק. מצפה לנו משחק מאוד קשה".

אופיר מרציאנו שוער פיינורד. ANP Sport, GettyImages
מגיע לישראל כאורח. אופיר מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

שחקנה האיראני של הקבוצה, עלירזה ג'הנבאחש, ייעדר מהמשחק, וכאשר מרציאנו נשאל אם הוא היה מודע להתרחשות מאחורי הקלעים אמר: "זו החלטה של המועדון. אני בסך הכל שחקן בקבוצה. אני רק יכול להגיד שיש לי יחסים טובים איתו".

מאמן הקבוצה, ארנה סלוט, גם כן התייחס לסגיית ג'הנבאחש: "זו הייתה החלטת מועדון לא להביא אותו לכאן. לפני כמה שנים, כשהוא שיחק באלקמאר, התקבלה אותה החלטה. אנחנו החלטנו עבורו, כך שזה לא ממש שינה מה הוא רצה".

עוד בוואלה!

שרי התראיין בהולנד: "ג'הנבאחש לא ישחק? חבל בעיקר עבורו"

לכתבה המלאה
ארנה סלוט, אופיר מרציאנו, פיינורד. ANP Sport, GettyImages
עשה שיעורי בית על מכבי חיפה. ארנה סלוט עם אופיר מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

סלוט נשאל על ההיכרות של פיינורד עם מכבי חיפה והשיב: "יודעים עליהם הרבה, ראינו הרבה משחקים שלהם. יש להם שחקנים מוכשרים, בעיקר בהתקפה. יש להם שחקנים עם רגל שמאל שעל אחד מהם אנחנו יודעים קצת יותר כי הוא הולנדי (צ'ארון שרי), שתי הקבוצות דומות זו לזו".

"זו קבוצה טובה שהאוהדים עוזרים לה. זה תלוי בנו להראות שאנחנו מסוגלים להתחרות. כששתי קבוצות דומות זו לזו ברמה, זה מוכרע בפרטים הקטנים. מול אוטרכט זה היה קרוב והפסדנו בגלל מצבים נייחים. יהיה קשה כי הם מנצחים כמעט בכל משחק בית, ואנחנו לא ניצחנו הרבה בחוץ בשנים האחרונות באירופה. עונה התחלנו לנצח בחוץ באירופה אבל בעונה שעברה זה היה קשה מאוד".

סלוט סיכם: "עשיתי שיעורי בית על מכבי חיפה. אני תמיד משחק כדי לנצח, זה מה שננסה לעשות אבל זה תלוי גם ביריבה. המטרה היא שהכדור יהיה אצלנו כמה שיותר".

הרכב משוער: ג'וסטין ביילו, מרכוס פדרסן, טיירל מלאסיה, מרקוס סנסי, גרנוט טראונר, ינס טורנסטרה, אורקון קוקצ'ו, חוס טיל, לואיס פרננדו סיניסטרה, בריאן לינסן, סיריל דסרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully