וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אתם משקרים במשחק שלכם. זה לא כדורגל אמיתי"

13.9.2021 / 6:40

מאמן הפועל באר שבע זעם על היכולת וערך שיחת מוטיבציה לשחקניו שהיו בפיגור 2:0 במחצית נגד חדרה. ברקת מוכנה לשלם 800 אלף יורו על אביאל זרגרי

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

למרות איבוד שתי נקודות חשובות בבית, בהפועל באר שבע עזבו אמש (ראשון) את טרנר בתחושת סיפוק על כך שהצליחו להשוות אחרי שכבר היו בפיגור של שני שערים בתחילת המשחק. "אם היו לנו עוד עשר דקות, היינו גם הופכים ומנצחים", אמרו שחקנים בחדר ההלבשה. "אפשר להתאכזב ולבקר את זה שהיינו בפיגור מול הפועל חדרה בבית וזו בהחלט נורת אזהרה, אבל אם חזרנו למשחק, זה מעיד הרבה על האופי של הקבוצה".

בסיום המשחק הרוחות בחדר ההלבשה היו רגועות, בטח ביחס לדברים החריפים שהטיח רוני לוי בהפסקה: "אתם משקרים. אתם לא אמיתיים במשחק שלכם", אמר לוי לשחקניו. "אתם כאילו עושים עבודה הגנתית טקטית ואתם כאילו מייצרים משחק הקרבה. זה לא כדורגל אמיתי". המאמן שלח את השחקנים לכר הדשא אחרי שאמר להם: "שער אחד ואנחנו חוזרים למשחק. תנו שער אחד והכל ייפתח וישתנה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הנזיפה שלו בהפסקה עזרה? רוני לוי/דני מרון

לוי החליט להוציא בהפסקה את חאתם עבד אלחמיד ואיאד אבו עביד למרות שהיו עוד כמה שחקנים גרועים שהיום יכולים בקלות להיות מוחלפים. השניים היו מאוכזבים מהצעד של המאמן, אבל לא אמרו דבר בחדר ההלבשה. אחד מאלה שהיו יכולים גם לצאת אחרי מחצית ראשונה חלשה הוא דנילו אספרייה שרשם משחק חלש מאוד ובינתיים לא מציג יכולת יוצאת דופן שיכולה להעיד כי הפועל באר שבע מצאה שחקן יותר טוב מאלטון אקולטסה לתפקיד הכנף.

לעומתו, רשם המגן השמאלי הפורטוגלי הלדר לופס הופעת בכורה מצוינת וסחף את האוהדים להתאהב בפריצות שלו קדימה ובהצטרפות להתקפה. על פניו אפשר כבר לומר שלוי והמנהל המקצועי אליניב ברדה הצליחו עם המגן שהגיע לבאר שבע מא.א.ק אתונה. עוד אחד שרשם משחק טוב הוא מריאנו באריירו שלמעט שער השוויון שלו, היה כרגיל כמעט בכל פינה במגרש ובמשחק השקט שלו העניק להפועל באר שבע הרבה ביטחון במחצית השנייה לעלות ולתקוף כשהוא מחפה מאחור.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
אלונה מוכנה לשלם עליו 800 אלף יורו. זרגרי/דני מרון

באשר לאביאל זרגרי, אלונה ברקת רוצה לרכוש אותו מבית"ר ירושלים, כפי שפורסם כאן אתמול, והיא מוכנה לשלם לנאמן בית"ר ירושלים עורך הדין איציק יונגר כ-800 אלף יורו. יחד עם זה ברקת רוצה מאוד שבעסקה יהיה מעורב גם דויד קלטינס שיעבור לבית"ר ירושלים. קלטינס לא התלבש אתמול למשחק מסיבות שונות ומופעל עליו לחץ כבד לסיים את דרכו בהפועל באר שבע בזמן שהוא רוצה להישאר ומשוכנע שיש לו מקום בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully