וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן לפני הדרבי הירושלמי: "הסיטואציה בבית"ר לא קלה"

12.9.2021 / 19:32

מאמן בית"ר הודה: "יש הרבה דיבורים מסביב, אבל אסור לנו להיות מעורבים". איתמר ניצן: "יש פרפרים בבטן". ברסקי יחזור לקישור של הפועל ירושלים: "רוצים ניצחון ראשון"

מחזור 2הסתיים13/09/2021
הפועל ירושלים
    0
    • (20) עדי
    • (56) בואצ'י
    • (67) חוג'ה
    בית"ר ירושלים
    תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

    הפועל ירושלים

    בהפועל ירושלים שבעי רצון מרכישת הכרטיסים המאסיבית של אוהדי בית"ר, במה שעשויה להיות ההכנסה הגדולה ביותר של המועדון במתכונתו הנוכחית. לפחות 4,000 אדומים ינסו לתת מחר (שני, 20:30) פייט לצהובים-שחורים, עם רצון להשיג ניצחון שני העונה בדרבי וראשון בליגה.

    המאמן זיו אריה כהרגלו לא תרגל הרכב באימון המסכם. בחלק הקדמי נראה כי ישנה התלבטות מי ישחק לצד וויליאם אגדה, כאשר עידן שמש ובן מיזן נבחנו כאופציות. הבלם החדש אלוז' יאו יפתח בהגנה לאחר שעלה כמחליף ב-0:0 מול הפועל נוף הגליל במחזור הפתיחה, בעוד רוסלן ברסקי יחזור לקישור לאחר שהחלים מקורונה.

    אריה אמר לקראת המשחק: "מתרגשים מאוד. התרגשנו בדרבי בגביע הטוטו ועכשיו עוד יותר. לא יהיה קל, נעשה את המקסימום ונקווה שזה יספיק. איזו הפועל ירושלים נראה מחר? גם אני שואל. נחכה ונראה".

    ברסקי הוסיף: "יש התרגשות גדולה, כמובן שזה משחק גדול ועבור הרבה שחקנים זו תהיה פעם ראשונה באווירה כזו. נעשה הכול כדי להגיע מוכנים מחר. אנחנו בתקופה מאוד אינטנסיבית ורוצים להשיג ניצחון ראשון בליגה אחרי התיקו המאכזב במחזור הפתיחה".

    רוסלן ברסקי, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
    ישחק לראשונה בליגה במדי הפועל ירושלים. רוסלן ברסקי/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    מעל 12 אלף אוהדי בית"ר ירושלים הבטיחו את מקומם ביציעי טדי בדרבי הירושלמי הראשון בליגה אחרי 21 שנה. המוטיבציה בקרב השחקנים גבוהה, למרות הצעד של הבעלים משה חוגג שהחליט להפקיד את הקבוצה בידי נאמן ופתיחת העונה המאכזבת.

    המאמן ארווין קומאן אמר לקראת המשחק: "הקבוצה מוכנה, כולם מראים שהם רוצים לשחק בדרבי. האווירה תהיה נהדרת ואנחנו צריכים להכין את עצמנו טוב מאוד. אנחנו לא בסיטואציה קלה כרגע, אנחנו מודעים לזה. יש הרבה דיבורים מסביב וכולם שמחים לחוות את דעתם, זה העולם, אבל אנחנו צריכים להתמקד בדרבי. אנחנו לא יכולים להיות מעורבים בכל מה שקורה מסביב. אנחנו שחקני כדורגל, אנחנו לא הבעלים או המנכ"ל. אנחנו צריכים להתכונן ולתת את הכול כדי לשמח את האוהדים".

    השוער איתמר ניצן הוסיף: "אנחנו יודעים מה החשיבות של הדרבי לקהל שיגיע לאצטדיון ולקהל בבית. יש המון פרפרים בבטן ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה. אין לנו ברירה כרגע אלא לנטרל את הרעשים מבחוץ. אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו. זאת שנה רביעית שלי במועדון ואני נהנה מכל רגע פה. זה כבוד גדול עבורי ללבוש את החולצה הזאת ומבחינתי כל עוד יתנו לי את הצ'אנס, אני אהיה כאן".

    עוד בוואלה!

    התחדשות עירונית: הדרבי הירושלמי חוזר אחרי 21 שנה

    לכתבה המלאה
    שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן. מאור אלקסלסי
    לנטרל את הרעשים. איתמר ניצן/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * דרבי ירושלמי ראשון בליגה הבכירה מאז אפריל 2000, בו נפרדו השתיים ב-1:1. אלון מזרחי כבש לבית"ר והמנהל המקצועי של הפועל כיום, שי אהרון, השווה דקה לסיום.

    * סך הכול, מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 12:23 לזכות בית"ר ועוד 21 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (14 פעמים).

    * הפועל ירושלים ניצחה בדרבי בגביע הטוטו בסוף יולי, אבל בליגה היא לא גברה על בית"ר בתשעת המפגשים האחרונים, מאז שנצח מסובי קבע 0:1 בפלייאוף התחתון במאי 1991, בדרבי האחרון בימק"א.

    * באותה עונת 1990/91, בסיומה ירדה בית"ר ירושלים לליגה הארצית, נערך גם העימות האחרון ביניהן במחזור השני ואז הפועל ניצחה 0:2 בבלומפילד משערים של ציון אוחנה וגוסטבו קרנקו. הדרבי במחזור ה-23 נערך גם הוא בבלומפילד והסתיים ב-2:2, אחרי שבית"ר הובילה 0:2.

    * הפועל ירושלים לא כבשה במחזור הפתיחה, וזה מצטרף לשני המחזורים האחרונים בעונת הירידה לפני 21 שנה, כך שהשער האחרון שלה בליגה הבכירה שייך לרונן שוויג בהפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה ב-5 במאי 2000.

    * גם בית"ר לא כבשה במחזור הפתיחה, ובגביע הטוטו היה לה רק שער אחד בחמישה משחקים. המחמירים יוסיפו גם את שלושת משחקי ההכנה במחנה האימונים באוסטריה וכך נקבל שער בודד ב-810 דקות בעידן ארווין קומאן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: טדי
    קהל: 18100

    משחקי המחזור השני:

    עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 2:0
    מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל 3:1
    מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:1
    מכבי חיפה - בני סכנין 1:2

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)

    שני, 20:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully