וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאוסיניו הושאל למ.ס. אשדוד, בני יהודה פנתה בנוגע לאוקמפוס

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 21:56

בית"ר ירושלים פינתה מקום במצבת הזרים והעבירה את הקשר הברזילאי לקבוצה של רן בן שמעון. גם המגן הצעיר יעזוב?

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

לאחר שבית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד הגיעו לסיכום על השאלת מתאוסיניו לקבוצה מעיר הנמל, אישר הברזילאי את המעבר בשעות הצהריים (ראשון) וישחק בקבוצה של רן בן שמעון עד תום העונה. בבית"ר סוף סוף מצאו קבוצה לברזילאי, דבר שמפנה מקום במצבת הזרים. בכוונת הקבוצה מהבירה להיפרד מזר נוסף, כשההעדפה היא לסנטיאגו אוקמפוס.

בני יהודה כבר פנתה בניסיון לצרף את אוקמפוס. בבית"ר מוכנים להשתתף בשכרו, אבל המגן וסוכניו צריכים להסכים לעבור לליגה השנייה ועדיין לא החזירו תשובה.

שחקן בית"ר ירושלים מתאוסיניו. ברני ארדוב
אשדוד חיפשה שחקן יצירתי. מתאוסיניו/ברני ארדוב

מתאוסיניו נרכש על ידי בית"ר בקול תרועה רמה בספטמבר שעבר, תמורת למעלה מ-600 אלף יורו. אלא שהברזילאי התקשה להתעקלם, סבל מפציעה, נעדר זמן נוסף בגלל שנדבק בקורונה ובילה זמן רב בברזיל. הוא רשם 15 הופעות בלבד בכל המסגרות, במהלכן כבש שני שערים והעונה שותף במשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הראשון.

באשדוד חיפשו בשבועיים האחרונים קשר התקפי ויצירתי, אבל לא מצאו שחקן מתאים כשברקע הקושי להנחית שחקנים בצל מגבלות הקורונה. חלון ההעברות ייסגר ביום שלישי והאפשרות לצרף שחקן שכבר נמצא בישראל הפכה לנוחה. למרות שניתן להחתים שחקנים חופשיים גם אחרי ה-14 בספטמבר, האופציה של מתאוסיניו קורצת בין היתר בשל העובדה שהוא עשה הכנה מלאה ופתח כבר את העונה, בניגוד לשחקנים שהיו ללא קבוצה מאז סוף העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully