וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מחכה לאישור של משה חוגג כדי להחתים את יוסוף קמסו מארה

12.9.2021 / 7:15

הקבוצה הגיעה לסיכום עם הקשר ועם קבוצתו סלובן ליברץ, אך ממתינה לאישור הערבויות של הבעלים. מחיאס עדיין לא נרשם ובכל מקרה לא יפתח בדרבי. יום גורלי לעתידו של זרגרי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

פחות מ-72 שעות נותרו לסיום חלון ההעברות, ובבית"ר ירושלים מחפשים פתרונות. הזר החדש ג'וסואה מתיאס עדיין לא נרשם ולא עבר בבקרה, ויוכל לעשות זאת רק אם בית"ר תשחרר או תקפיא שחקן אחר, כש"החשודים המיידים" הם סנטיאגו אוקמפוס או מתאוסיניו. נכון לאתמול עדיין לא נסגרה העברה של אף אחד מהם, אבל בבית"ר מנסים להיפטר מאחד מהם בכל דרך ובודקים אופציות גם בליגה הלאומית.

במקביל, נעשים ניסיונות לצרף עוד שחקנים. המועדון הגיע לסיכום עם סלובן ליברץ והקשר יוסוף קמסו מארה על העברתו, אך עד שמשה חוגג והנאמן יצחק יונגר לא יאשרו את המהלך, כולל הערבויות, בית"ר לא תוכל להחתימו.

שחקן סלובן ליברץ קמסו מארה חוגג עם חבריו. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בבית"ר מחכים לו. מארה (במרכז)/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בנוגע לאביאל זרגרי, מאחורי הקלעים ישנן שיחות לגבי מכירתו, אך שום דבר עדיין לא הבשיל לעסקה. ב-24 השעות הקרובות תתקבל החלטה סופית אם למכור את הקשר כעת או שמא להשאירו לפחות עד ינואר. עזיבה מיידית של זרגרי יחד עם האפשרות שמארה לא יחתום, עשויים לפגוע קשות במועדון.

"אנחנו קבוצת תחתית היום. זה מה שאנחנו שווים. אם יחלישו את הסגל, המשמעות ברורה. אי אפשר לספר סיפורים יותר", אמרו במועדון.

בכל מקרה, אם זה לא יקרה עכשיו, זרגרי עשוי להימכר בינואר. הקשר בשלב הזה לא אמור להיות חלק מהסגל לדרבי. ג'וסואה מחיאס מתאמן עם הקבוצה אך רחוק מכושר מלא וגם אם יירשם לא ישחק יותר מרבע שעה, כך שהבלמים היחידים שיוכלו לפתוח הם אופיר קריאף ודוד חוג'ה, אלא אם מקס גרצ'קין יפתח כבלם שלישי בצד שמאל.

אוראל דגני אמור לעבור אולטרסאונד היום או מחר כדי לאבחן את הפציעה ממנה הוא סובל בשריר. בבית"ר מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה. דגני חש כאבים במפשעה בסיום משחק הנבחרת עם חשש לקרע, אך בבית"ר יהיו חכמים יותר לאחר הבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully